Je moet erica op reis kijkenquote:Op zondag 8 januari 2017 08:31 schreef Vasion het volgende:
Ik zag gisteren Sarah Kroos op npo1.
Wederom het levende bewijs dat vrouwe geen humor hebben.
Normaal word ik helemaal eng van dikke mensen maar dit is idd best leukquote:Op zondag 8 januari 2017 08:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je moet erica op reis kijken
Genot
Ik viel in slaap en mn wekker ging om half 5 dus ik naar die website waar ik dacht dat het was maar nee. Ook nog steephill geprobeerd en ook niet. Uitermate teleurstellend begin vd dagquote:
Gerrans heeft niet gewonnen, als goedmakertje.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik viel in slaap en mn wekker ging om half 5 dus ik naar die website waar ik dacht dat het was maar nee. Ook nog steephill geprobeerd en ook niet. Uitermate teleurstellend begin vd dag
Ewan?quote:Op zondag 8 januari 2017 09:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerrans heeft niet gewonnen, als goedmakertje.
http://www.procyclingstat(...)lia_-_Road_Race_2017quote:Op zondag 8 januari 2017 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Beetje zoals pim ligthart die bij ons ineens won
Haas is ook geen pannekoekquote:Op zondag 8 januari 2017 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.procyclingstat(...)lia_-_Road_Race_2017
Gerrans dus verslagen in een sprintje, genot. Misschien vissen we vandaag nog ergens beeldmateriaal op.
Amerikaans Samoa 75%quote:Op zondag 8 januari 2017 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rde-6093650-a1540077
Goed artikel over dikke mensen in Oceanië, het hoe en waarom.
Een video over de mooiste vrouw ter wereld niet klikable vinden zegt misschien wat over jou.quote:Op zondag 8 januari 2017 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vasion moet iets doen aan zijn linkdumps want ik klik nooit
Die is zeker niet op schiphol geweestquote:Op zondag 8 januari 2017 09:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een video over de mooiste vrouw ter wereld niet klikable vinden zegt misschien wat over jou.
Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Walking Dead is een ongelooflijke kutserie.
Ik ga het zo maar opzetten om me dood te ergeren.
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos uit op een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent zelf een ongelofelijke kutserie.
Oneens.quote:Op zondag 8 januari 2017 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JR heeft gelijk. Het breidt eindeloos door om een aardig concept. Maar juist daardoor wordt het gewoon ongelooflijk kut.
Wat moet dat KLB tuig hier.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is hier precies grappig aan, proleet.
Rot op.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
Dit is een vrij forum ik heb ook rechten!!quote:
Knap. We hebben hier de eerste persoon op aarde die ziet wat er in iemand anders hoofd omgaat.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Typte gewoon wat er in je hoofd omgaat.
quote:
Schrijf het van je af op de FP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je zeggen?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Daar is ook een SC
Oh, dus straks heb ik het gedaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen haal je ze hierheen Vasion.
Chapeau.
Bovendien draait hij met dit soort opmerkingen het mes wat ie al in onze ruggen stak nog even 5 keer om.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen haal je ze hierheen Vasion.
Chapeau.
Oh, wat ik eerder gedaan dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien draait hij met dit soort opmerkingen het mes wat ie al in onze ruggen stak nog even 5 keer om.
Je kunt het vooral ruikenquote:Op zondag 8 januari 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knap. We hebben hier de eerste persoon op aarde die ziet wat er in iemand anders hoofd omgaat.
[ afbeelding ]
Ik neem je moeder al serieus genoeg, dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh
Wat deed jij daar dan? Huilertquote:Op zondag 8 januari 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je eigen SC roept.
Hup hup. Scheer je weg.
Hey maar bedankt voor al die klb SCers hier! Ga nog eens rellen!quote:Op zondag 8 januari 2017 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik neem je moeder al serieus genoeg, dus je hebt helemaal gelijk.
Rellen? We kwamen op voor onze topgirl Jojoortje. Maar dat snap jij niet, jij keert mensen liever de rug toe.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hey maar bedankt voor al die klb SCers hier! Ga nog eens rellen!
Vannachte verpeste ik de liefdsesgrot van je moeder.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:03 schreef Catkiller het volgende:
Altijd dezelfde die het voor de rest verpesten.
OH SHITquote:Op zondag 8 januari 2017 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vannachte verpeste ik de liefdsesgrot van je moeder.
Ho ho ho ho ho. Wacht even. Dus jullie verwachten mijn steun, maar als ik jullie steun nodig hebt, dan mag ik het uitzoeken? Apart dit.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rellen? We kwamen op voor onze topgirl Jojoortje. Maar dat snap jij niet, jij keert mensen liever de rug toe.
Dat doe je niet door te suggereren dat het KLB-volk ok is. You're either with us, or against us.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ho ho ho ho ho. Wacht even. Dus jullie verwachten mijn steun, maar als ik jullie steun nodig hebt, dan mag ik het uitzoeken? Apart dit.
Maar we moeten in deze tijden juist samenwerken om de VBL-sc weer terug te veroveren. We moeten een eenheid vormen.
Ik sta in je sigquote:Op zondag 8 januari 2017 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hey maar bedankt voor al die klb SCers hier! Ga nog eens rellen!
Graag zelfs! Maar dan zeg je toch echt veel verkeerde dingen.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ho ho ho ho ho. Wacht even. Dus jullie verwachten mijn steun, maar als ik jullie steun nodig hebt, dan mag ik het uitzoeken? Apart dit.
Maar we moeten in deze tijden juist samenwerken om de VBL-sc weer terug te veroveren. We moeten een eenheid vormen.
Dat is toch een strategie man!quote:Op zondag 8 januari 2017 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe je niet door te suggereren dat het KLB-volk ok is. You're either with us, or against us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |