Bovendien draait hij met dit soort opmerkingen het mes wat ie al in onze ruggen stak nog even 5 keer om.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met dit soort opmerkingen haal je ze hierheen Vasion.
Chapeau.
Oh, wat ik eerder gedaan dan?quote:Op zondag 8 januari 2017 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien draait hij met dit soort opmerkingen het mes wat ie al in onze ruggen stak nog even 5 keer om.
Je kunt het vooral ruikenquote:Op zondag 8 januari 2017 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Knap. We hebben hier de eerste persoon op aarde die ziet wat er in iemand anders hoofd omgaat.
[ afbeelding ]
Ik neem je moeder al serieus genoeg, dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh
Wat deed jij daar dan? Huilertquote:Op zondag 8 januari 2017 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je eigen SC roept.
Hup hup. Scheer je weg.
Hey maar bedankt voor al die klb SCers hier! Ga nog eens rellen!quote:Op zondag 8 januari 2017 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik neem je moeder al serieus genoeg, dus je hebt helemaal gelijk.
Rellen? We kwamen op voor onze topgirl Jojoortje. Maar dat snap jij niet, jij keert mensen liever de rug toe.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hey maar bedankt voor al die klb SCers hier! Ga nog eens rellen!
Vannachte verpeste ik de liefdsesgrot van je moeder.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:03 schreef Catkiller het volgende:
Altijd dezelfde die het voor de rest verpesten.
OH SHITquote:Op zondag 8 januari 2017 11:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vannachte verpeste ik de liefdsesgrot van je moeder.
Ho ho ho ho ho. Wacht even. Dus jullie verwachten mijn steun, maar als ik jullie steun nodig hebt, dan mag ik het uitzoeken? Apart dit.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rellen? We kwamen op voor onze topgirl Jojoortje. Maar dat snap jij niet, jij keert mensen liever de rug toe.
Dat doe je niet door te suggereren dat het KLB-volk ok is. You're either with us, or against us.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ho ho ho ho ho. Wacht even. Dus jullie verwachten mijn steun, maar als ik jullie steun nodig hebt, dan mag ik het uitzoeken? Apart dit.
Maar we moeten in deze tijden juist samenwerken om de VBL-sc weer terug te veroveren. We moeten een eenheid vormen.
Ik sta in je sigquote:Op zondag 8 januari 2017 11:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hey maar bedankt voor al die klb SCers hier! Ga nog eens rellen!
Graag zelfs! Maar dan zeg je toch echt veel verkeerde dingen.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ho ho ho ho ho. Wacht even. Dus jullie verwachten mijn steun, maar als ik jullie steun nodig hebt, dan mag ik het uitzoeken? Apart dit.
Maar we moeten in deze tijden juist samenwerken om de VBL-sc weer terug te veroveren. We moeten een eenheid vormen.
Dat is toch een strategie man!quote:Op zondag 8 januari 2017 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe je niet door te suggereren dat het KLB-volk ok is. You're either with us, or against us.
Ga gewoon weg dikzakquote:Op zondag 8 januari 2017 11:21 schreef Vasion het volgende:
Oke, onder deze is lijn is het VBL-sc en Vasion TEGEN DE REST
DIT
IS
...
VBL!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 7 dagen achterstand he.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Meer posts dan Scrummie Kapo en Flopland. Hoewel laatst genoemde zelden hier is. Ook vorig jaar al.
Normaal zou dan 1+1 dan 2 zijn, maar bij jou gaat het wat langzamer allemaal geloof ikquote:Op zondag 8 januari 2017 11:27 schreef Vasion het volgende:
Ik ben hartelijk verwelkomt in die SC
Dat maak ik hier nou zelden mee.
quote:Op zondag 8 januari 2017 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Er staat zelfs zo'n klb'er in de top25 van dit jaar.Haags, xcachet, CatkillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof Pansier de hand schud met Picorni.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
Een pact met de duivel. Vasion sluit 'm.
Postte ie alleen nog maar daarquote:Op zondag 8 januari 2017 11:31 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Wisten jullie zelfs dat Haags meer heeft gepost vorig jaar in de KLB SC dan in VBL SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |