Behalve in The Watchmen geniale film en rol van Negan als the Comedian trouwens.quote:
Hier werkt 'ie gewoon hoor.quote:
Ligt aan jou.quote:
Dit hele forum heeft als doel om jou in de zeik te nemen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Heb ik hem godverdomme voor niks gewijzigd.
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Echt?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik m keek dacht ik al dat jij het een goede film zou vinden.
quote:Op zondag 8 januari 2017 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Die gast is nog steeds wegquote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je even Oeroeg van Hella Haasse lezen..
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Alleen Befbekje maakte er een meme van.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit een meme is geworden hier. Ik vind dit niet zo grappig eigenlijk.
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..quote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij The Lion King kijken zonder aan mij te denken=
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehadquote:Op zondag 8 januari 2017 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ik denk eigenlijk nooit aan jou terwijl ik films kijk, maar ik vind het oprecht superschattig dat jij dat wel met mij hebt.
Dat was Johannes_vermeerquote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het tot in den treure over j alba hebt gehad
Ik snap niet zo goed waar deze grap van jou vandaan komtquote:Op zondag 8 januari 2017 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit een vraag? Ik zie namelijk geen vraagteken staan..
Maar ja, dat kan ik wel. Tenzij Simba in één van de vervolgen opeens obesitas krijgt en dronken wordt.
Op één van die tekeningen van jou was die simba toch heel dik?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waar deze grap van jou vandaan komt
KUTquote:Op zondag 8 januari 2017 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was Johannes_vermeer
Je maakt een ernstig verwarde indruk op mij nu...
VBL / Karikaturenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één van die tekeningen van jou was die simba toch heel dik?
Link eens naar dat topic dan ff kijken
Ik vind niet dat er ruzie is.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een beetje ruzie met 422 merk ik
Ik moest regelmatig gniffelen toen ik 'em voorbij zag komen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit een meme is geworden hier. Ik vind dit niet zo grappig eigenlijk.
Ik kan hem niet vinden.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / Karikaturen
Kan best dat hij al niet meer zichtbaar is
Heb ik al gekekenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/
Misschien kan je hem hier vinden
Ik heb ooit een oud klasgenoote van mij naakt gevonden op devianart.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://jr-style.deviantart.com/
Misschien kan je hem hier vinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoelde je niet dezeEcht teringlelijk
Oh.
Ik mag hier niet postenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
MEN / Crewlid-telspel #11 #teamusers #teamcrew
Dit is echt het meest levenloze spel ooit
Dat is Mufasa hè, pikquote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef GGMM het volgende:
JA GEVONDEN
MOEST WEER HARDOP LACHEN
[ afbeelding ]
Heb je daar ooit een keer kut geroepen?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik mag hier niet posten
[ afbeelding ]
Waarom kijk je bij NRC-familieberichten?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik mag hier niet posten
[ afbeelding ]
Nou ja, Simba mag er ook wezen qua gewicht.quote:
Ga je nu herstelbetalingen eisen?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net catch. 44 afgekeken en dit was met recht de slechtste film die ik ooit gezien heb en dat zegt wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |