Ok dikke.quote:
Kapo.quote:
Nooit van gehoord, even opzoeken.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Yo drizzy. Net kaartjes voor Batushka gekocht in Leiden, ken je hen?
Toffe liveoptredens en muziek. Vernieuwend zelfs wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kapo.
[..]
Nooit van gehoord, even opzoeken.
Kan goed. Ik wilde ze al een tijdje live zien namelijkquote:Op zondag 8 januari 2017 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh wacht, die lui, heb je volgens mij weleens gelinkt, is wel tof
Ik kan "this empty life" wel vindenquote:Op zondag 8 januari 2017 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Melancholie2al blijft empty world van zijn eerste album ook een topnummer die hier niet op zou misstaan
Ik kan het nu niet aanklikken overigens. Momenteel op een gebrekkige WiFi waarop ik bijna door de limiet beb
Spotifygenot. Slechts bij een enkele band hoef ik maar naar YouTube waarvan gorgoroth er helaas wel 1 is. De albums die er al opstaan zijn remastered onzinquote:Op zondag 8 januari 2017 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat heb ik soms toch een pokkehekel aan youtube, waar sommige nummers eeuwig aan het laden zijn maar niet afspelen
Oh, ja dat is wel beter inderdaad. IN T HIS EMPTY LIFEEEEEquote:Op zondag 8 januari 2017 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan "this empty life" wel vinden
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spotifygenot. Slechts bij een enkele band hoef ik maar naar YouTube waarvan gorgoroth er helaas wel 1 is. De albums die er al opstaan zijn remastered onzin
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)quote:Op zondag 8 januari 2017 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.
quote:Op zondag 8 januari 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)
Maar goed. Ik ga maar eens slapen met morgen een trein richting Kopenhagen voor de boeg.
Meur zequote:Op zondag 8 januari 2017 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Taylor Swift inmiddels wel? (Lol)
Maar goed. Ik ga maar eens slapen met morgen een trein richting Kopenhagen voor de boeg.
Komt NU voorbijquote:Op zondag 8 januari 2017 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ja dat is wel beter inderdaad. IN T HIS EMPTY LIFEEEEE
Ook jij: meur zequote:
Beatles ook niet toch?quote:Op zondag 8 januari 2017 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van de legendarische popmuzikanten staat alleen Prince er niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |