De normaal is hier dat je foto's van baby lijkjes post en er om lacht dus pls ga ergens anders butthurt doen faggot.quote:

Nee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom niet wintervakantie naar ruokolahti ofzo, gewoon boxer mee en mes en verder volledig bear grillz gaan op de natuur ja tog?

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:23 schreef zeer het volgende:
[..]
ja nee dan houdt het op
wat is zwart wil televisie eigenlijk heb al een jaar of 20 alleen kleuren tv's gezien

Het zit diep he?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:24 schreef zeer het volgende:
[..]
De normaal is hier dat je foto's van baby lijkjes post en er om lacht dus pls ga ergens anders butthurt doen faggot.

Heb toeb mijn neefje 1 of 2 was nog op een bevroren rivier gestaan, die is nu pas 9 geworden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al zeker een jaar of 8 geen echte winter meer meegemaakt hier in het westen. Sneeuw zeker niet, al helemaal niet op natuurijs kunnen staan hier.

Vocabulairequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
daar heb je een te beperkt vocabulaire voor of heeft je dochter een meervoudige handicap?

staat je neefje nu nog bevroren??quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb toeb mijn neefje 1 of 2 was nog op een bevroren rivier gestaan, die is nu pas 9 geworden.

doe je dit nou expres?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vocabulaire
man man man
maar goed op een niveau is het ergens een begin

Ik maakte er geen opmerking over. Je gaat gerust je gang maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:25 schreef zeer het volgende:
[..]
snap niet waarom dit niet zou kunnen omdat het toevallig jouw nazaat is

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:49 schreef supersof het volgende:
Als ze puppy zijn dan echt helemaal cutenesslevel 100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was ie vroeger
Welkom op FOK!

aaah schattigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier waren alle kinderen vanochtend al vroeg op om van het heuveltje in de speeltuin te glijden.

One girl powerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb toch niet gezegd dat dat het enige is? En hoef sws nergens bij te horen.

Dan smaken ze ook beter tochquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze puppy zijn dan echt helemaal cutenesslevel 100.

Mag toch hopen dat jij je nooit weet voort te planten.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
daar heb je een te beperkt vocabulaire voor of heeft je dochter een meervoudige handicap?

moet je maar niet daar wonenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al zeker een jaar of 8 geen echte winter meer meegemaakt hier in het westen. Sneeuw zeker niet, al helemaal niet op natuurijs kunnen staan hier.

Je moeder heeft na vannacht last van butthurt. Op zijn Japans, ballen erbij. Vraag anders even aan je pa. Die heeft alles gefilmd en me naderhand betaald.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:24 schreef zeer het volgende:
[..]
De normaal is hier dat je foto's van baby lijkjes post en er om lacht dus pls ga ergens anders butthurt doen faggot.

Kun je ook normale zinnen typen?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:24 schreef zeer het volgende:
[..]

Ik weet niet, als ik iemand zie flaimen en het woordje vocabulaire zie gebruiken moet ik toch denken aan de tijd dat ik net 17 was.quote:

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat jij je nooit weet voort te planten.

Gaf 'ie je deze keer wel kleine piemel korting?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je moeder heeft na vannacht last van butthurt. Op zijn Japans, ballen erbij. Vraag anders even aan je pa. Die heeft alles gefilmd en me naderhand betaald.

lkjflkjzslkajf jwkrwklaksdlksal;dk ;j kkasdjsakdk lakdl adlasdk;lk23;l3k4;lakf;llk l;kasl;dksal;dkas;kdke adk a;skdl;askd;lasquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kun je ook normale zinnen typen?

Ga weg het mongolen met een kind quota is al bereikt nu Jojo hier is.quote:

Je past niet op het stoeltjequote:

Misschien dat Dwc je kan helpenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:29 schreef Crip het volgende:
kwil eiglk op dansles, maar alleen bij black people maar dt hebben we hier niet enk ik ;s

wil wel met je daggerenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:29 schreef Crip het volgende:
kwil eiglk op dansles, maar alleen bij black people maar dt hebben we hier niet enk ik ;s

Kop een trein.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ga lekker naar je eigen sc en neem die knuppel van een haags mee

jeetje zegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga weg het mongolen met een kind quota is al bereikt nu Jojo hier is.

Spiegelen is ook niet makkelijk hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ze wilt leren dansen niet leren spiegelen

aangezien het jou is gelukt komen er een heleboel kleine zeertjesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat jij je nooit weet voort te planten.

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je die KLB SC'er al ge-TRt?

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]

ga stoer doen in vbl ofzo domme trienquote:

Tot over 24 uur.quote:

Wat een verschrikkelijk matige comeback.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Gaf 'ie je deze keer wel kleine piemel korting?

minder minder minder?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ga lekker naar je eigen sc en neem die knuppel van een haags mee

dat zei m'n moeder vanochtend ook over je bezoekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk matige comeback.

Doe eens rustig. Jojo is tofquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ga stoer doen in vbl ofzo domme trien

Zo is Zeer. Stelt niets voor dat rukkertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]

Pot, ketel, zwart.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:32 schreef zeer het volgende:
echt van dat voetbal tokkie gedrag hier weer

Je moeder was niet matig vannacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]

wrom komen ze hier nu allemaal stoer doen eiglkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ga stoer doen in vbl ofzo domme trien

Ik zou uit je ass eten alsof het een kapsalon is bij Hapsalon Kapsalonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:32 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou maar al te graag mijn fat ass op je face willen anders

Wat?quote:

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:32 schreef Chai het volgende:
Haha vocabulaire een duur woord vinden dat men gebruikt om slim over te komen.![]()

omdat hun vriendje haags wordt gedist door onze zeerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom komen ze hier nu allemaal stoer doen eiglk

hapsalon kapsalonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zou uit je ass eten alsof het een kapsalon is bij Hapsalon Kapsalon

jeetjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hun vriendje haags wordt gedist door onze zeer

Zullen wel blij zijn dat het sneeuwt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwart waarderen ze hier niet, dat is racisme. Snap jij het?

de bolognese chips AH huismerk is vegan, zowel ribbels als niet ribbelsquote:

Bestaat gwn, is een walgelijke tent hoorde ik in Utrecht dat vooral eten brengt via thuisbezorgd.nlquote:

vind bolognese chips ranzigquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
de bolognese chips AH huismerk is vegan, zowel ribbels als niet ribbels
en je weet hoe ik van mijn ribbels houd

kut naam zegquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bestaat gwn, is een walgelijke tent hoorde ik in Utrecht dat vooral eten brengt via thuisbezorgd.nl

quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:

Denk het niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zullen wel blij zijn dat het sneeuwt.

quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hun vriendje haags wordt gedist door onze zeer

ik heb bonbons #vadsigezaterdagquote:

ja, erg zwaar allemaal op de zaterdagmiddagquote:

tr tr je zei stakkersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen, kkstakkers

Hey hypocrietjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:35 schreef Crip het volgende:
[..]
kan zien wrom je het voor haags opneemt

dacht kom even voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, erg zwaar allemaal op de zaterdagmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |