SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was pas mooie sneeuwOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:12 schreef supersof het volgende:
SleeënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was pas mooie sneeuw
Zonder wrijving geen glans
leuk inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:12 schreef supersof het volgende:
daar wandelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was pas mooie sneeuw
Ik hoop toch echt wel dat ik ooit een keer in de jeugd van mijn dochter een vers pak sneeuw van minstens 15-20 cm mag meemaken. Zou niet weten hoe ik anders uit moet gaan leggen wat dan winter is.quote:
swsquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
heb je ook brief gehad van suomi winter front paar maanden terug broeder?
Heb jij wel eens wat gebruikt?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Verslavingsgevoelig zijn en verslavende middelen gebruiken zijn twee verschillende dingen. De hele sc is verslavingsgevoelig, maar niet iedereen gebruikt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt wel dat ik ooit een keer in de jeugd van mijn dochter een vers pak sneeuw van minstens 15-20 cm mag meemaken. Zou niet weten hoe ik anders uit moet gaan leggen wat dan winter is.
Hier waren alle kinderen vanochtend al vroeg op om van het heuveltje in de speeltuin te glijden.quote:
echt? cutequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier waren alle kinderen vanochtend al vroeg op om van het heuveltje in de speeltuin te glijden.
soow gvdquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
daar heb je een te beperkt vocabulaire voor of heeft je dochter een meervoudige handicap?
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
daar heb je een te beperkt vocabulaire voor of heeft je dochter een meervoudige handicap?
Ik heb al zeker een jaar of 8 geen echte winter meer meegemaakt hier in het westen. Sneeuw zeker niet, al helemaal niet op natuurijs kunnen staan hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
deze is wel hardquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
ja nee dan houdt het opquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al zeker een jaar of 8 geen echte winter meer meegemaakt hier in het westen. Sneeuw zeker niet, al helemaal niet op natuurijs kunnen staan hier.
Gast...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom niet wintervakantie naar ruokolahti ofzo, gewoon boxer mee en mes en verder volledig bear grillz gaan op de natuur ja tog?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al zeker een jaar of 8 geen echte winter meer meegemaakt hier in het westen. Sneeuw zeker niet, al helemaal niet op natuurijs kunnen staan hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |