minder minder minder?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ga lekker naar je eigen sc en neem die knuppel van een haags mee
dat zei m'n moeder vanochtend ook over je bezoekquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk matige comeback.
Doe eens rustig. Jojo is tofquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ga stoer doen in vbl ofzo domme trien
Zo is Zeer. Stelt niets voor dat rukkertje.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pot, ketel, zwart.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:32 schreef zeer het volgende:
echt van dat voetbal tokkie gedrag hier weer
Je moeder was niet matig vannacht.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
wrom komen ze hier nu allemaal stoer doen eiglkquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ga stoer doen in vbl ofzo domme trien
Ik zou uit je ass eten alsof het een kapsalon is bij Hapsalon Kapsalonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:32 schreef Crip het volgende:
[..]
je zou maar al te graag mijn fat ass op je face willen anders
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:32 schreef Chai het volgende:
Haha vocabulaire een duur woord vinden dat men gebruikt om slim over te komen.![]()
omdat hun vriendje haags wordt gedist door onze zeerquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef Crip het volgende:
[..]
wrom komen ze hier nu allemaal stoer doen eiglk
hapsalon kapsalonquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zou uit je ass eten alsof het een kapsalon is bij Hapsalon Kapsalon
jeetjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:33 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hun vriendje haags wordt gedist door onze zeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |