Kijk jij graag naar grote sterke negers?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik ook nog afkijken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk jij graag naar grote sterke negers?
lmaoquote:
VOnd er ook niet veel aan idd.quote:
Moet je Hermann vragenquote:
quote:
Wat moet ik toch altijd met die smileys als antwoorden, kan toch niemand iets mee.quote:
Hij was er vannacht, motherfucking moonboyquote:
Typisch ventje was dat wel iddquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]![]()
Als [insert consolenaam] 50 euro kost dan koop ik hem pas!!
Het is een aparte jongeman, dat zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij was er vannacht, motherfucking moonboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mensen het mij gunnen maar ik care niet dus ik laat een loser het werk voor mij doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
wrm duurde het zo lang voor er een topic kwam mensen
Ga je met mij naar The Weeknd 24febr?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
YOU KEEP TEARING ME APART PLSSSS HAVE MERCY MERCYYYY ON MY SOULLLL
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bruce Wayne zei nog aan eindeWist niet dat AMangold ook in die film speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat mensen het mij gunnen maar ik care niet dus ik laat een loser het werk voor mij doen.
Alleen als we vooraan gaan staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga je met mij naar The Weeknd 24febr?
Ik hoop dat het geen dure was, je hebt al genoeg tegenslagen gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef Zosk het volgende:
Inhoud van mijn drinken ging over mijn toetsenbord daar.
Maar dan kan ik theweeknd geen handkusje gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh ik wilde juist samen in een hoekje kruipen
perzik yogi?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef Zosk het volgende:
Inhoud van mijn drinken ging over mijn toetsenbord daar.
Dit jaar is echt kut begonnen inderdaad, maar is zo'n mac ding van de baas dus geen probleem. :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen dure was, je hebt al genoeg tegenslagen gehad dit jaar.
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.quote:
Gelukkig maar, de baas heeft toch geld zat die verrekte slavendrijver.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit jaar is echt kut begonnen inderdaad, maar is zo'n mac ding van de baas dus geen probleem. :s
Dat zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de baas heeft toch geld zat die verrekte slavendrijver.
Is dit een Braddiequote?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.
Lekker 't dakkie eraf
Lekkere plaatjes aanhoren
Ik hoop wel dat ik een beetje vooraan kan staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Is deze van niels?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.
Lekker 't dakkie eraf
Lekkere plaatjes aanhoren
Ik hoop wel dat ik een beetje vooraan kan staan
Lekker.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit een Braddiequote?Hou op jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ja is goed ga wel kijken of er nog wat nasi is die ik op kan warmen, no pun intendedquote:
Innerlijk soms ook maar ja dat heb je ook niet mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat happn topic rp laat maar weer eens zien dat echt alles om uiterlijk draait
ja hoor dimaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
innerlijk telt pas na uiterlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Innerlijk soms ook maar ja dat heb je ook niet mee.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
innerlijk telt pas na uiterlijk
Neem wat mee voor mijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed ga wel kijken of er nog wat nasi is die ik op kan warmen, no pun intended
Link?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curlsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij is a la Iwanius, dat is de lekkerste namelijkquote:
Eh nee juist niet. Alles draait om benadering in dat topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Begrijp nu ook wel waarom je nooit een chick hebt.
Aiiiiiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is a la Iwanius, dat is de lekkerste namelijk
nu schatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk tijdstip je er naar zit te luisteren
Aldus de man die zich moest bekeren om in een kutje te kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curls
je wilt toch geen arm snap krijgen net als RayK of wel dan?
deze jaar 10kg groeienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curls
wacht watquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de man die zich moest bekeren om in een kutje te kunnen komen.!
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gymquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gym
testosterone opbouwen en rondpompen is niet heel handig als je al gefrustreerd bent neequote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gym
Ervan uitgaande dat al zijn posts hier een trollact is dan misschien wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?
ja maar in deze sc komt hij alleen maar klagen over onbereikbare meisjes, dus dat vormt het beeldquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?
kwestie van goede gym vinden. echte broeders regelen wel wat. mja al die ecto's blijven bij de basicfit hangen en dan krijg je dat of infectie in je glute snap je?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
testosterone opbouwen en rondpompen is niet heel handig als je al gefrustreerd bent nee
Echt hèquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh nee juist niet. Alles draait om benadering in dat topic.
scheer je weg danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je was me voor.. man man wat is dit voor kneuzenkermis
ik heb een baard omdat ik eigenlijk ook kaal ben en toch haar wilquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pas toch prima juist, yeti
's Middags is het meestal niet zo leuk inderdaad, maar Edwin vind ik altijd super.quote:
Deed yeti pijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een baard omdat ik eigenlijk ook kaal ben en toch haar wil
beestachtigquote:
Nou iddquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hèalle knappe mensen kunnen wel op elkaar gaan zitten wachten tot de ander de stap zet, maar dat schiet niet op natuurlijk.
innuendoquote:
De tieten van pixie.quote:
het enige vette aan dat nummer vind ik dat hij in het tweede couplet vet leipe ad lib doet op 'does anyone know what we are living for'quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou wijffie ik ook hoor, kom maar op met die prettigheidjes.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #105
In mijn dromen heel vaak.quote:
Te groot voor mijn smaak. :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #105
das wel ranzig jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Maar eigenlijk na die pic niet meer, lukt me niet meer door die tietpiercing littekens
die wil natuurlijk melkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:16 schreef Trollscience het volgende:
De kat zat mee te gleuren, keek me ff aan...zo van, snap 'm wel.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:16 schreef Trollscience het volgende:
De kat zat mee te gleuren, keek me ff aan...zo van, snap 'm wel.
Nee jij dan met die erwtjes waar je niet meer van mag roken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Pauperwijf met d'r dikke uiers en vieze tattoos
En doordat ze iets afgevallen is lijken ze icm die littekens lekgeprikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Maar eigenlijk na die pic niet meer, lukt me niet meer door die tietpiercing littekens
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij dan met die erwtjes waar je niet meer van mag roken.
Zo ging dat tochquote:
Onnodig onvriendelijk weer, terwijl ik nooit onvriendelijk tegen jou ben.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niet door het doucheputje gevallen?
Ja, wel zonde idd. sowieso daar piercings nemen :s brrrrquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
das wel ranzig ja
sowieso vrouwen die iets aan hun tetten laten doen
je ziet er altijd wat van.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo door de posequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
En doordat ze iets afgevallen is lijken ze icm die littekens lekgeprikt.
Ik weet niet, wist alleen dat hij moslim was maar niet door een wijfquote:
Hahaha, ja sick vaakquote:
Stukje gaan rennenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik moet niezen maar het komt niet
Ja, vooral op het spoor of de snelweg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk het niet maar dan val je ons in ieder geval niet lastig met je bullshit.
jeetje zegquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk het niet maar dan val je ons in ieder geval niet lastig met je bullshit.
Ben tevreden met die jetsers hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad best vervelend als het niet komt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deed pijn, maar moet nog steeds niezen
vooral als iemand dan op een forum ook nog eens akelig doet tegen je... dat valt echt alles weg onder jequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad best vervelend als het niet komt.
Geen idee. Zag oude pics in S&Gquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Stel ik me zo voor, waar zijn nieuwe pics te zien dan?
Leesfok heeft altijd van hele lappen tekst erbij, echt cringen. Zeg gewoon nice of zoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
sws al die gasten die daar reageren. Tenenkrommend.
Ik val ze wel gewoon lastig per dm
http://www.newhealthadvisor.com/How-to-Make-Yourself-Sneeze.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vooral als iemand dan op een forum ook nog eens akelig doet tegen je... dat valt echt alles weg onder je
oeh, zal z´n pohi ff checkenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leesfok heeft altijd van hele lappen tekst erbij, echt cringen. Zeg gewoon nice of zo
jij bent echt de liefste user hier hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.newhealthadvisor.com/How-to-Make-Yourself-Sneeze.html
Mss heeft ie gewoon heel veel emoties die eruit moeten ;Squote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leesfok heeft altijd van hele lappen tekst erbij, echt cringen. Zeg gewoon nice of zo
Ik wil dit zo graag geloven en zo graag happen maar ik zie dat je tegen alle jongens zo doet en dat laat mij niet speciaal voelenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik stel me ook altijd heel veel voor. Met jou.. en mij..... en een romantische setting....
Vreselijk als users dat doenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil dit zo graag geloven en zo graag happen maar ik zie dat je tegen alle jongens zo doet en dat laat mij niet speciaal voelen
Vind je dat geil?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mss heeft ie gewoon heel veel emoties die eruit moeten ;S
Maar schatje jij bent speciaal....quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil dit zo graag geloven en zo graag happen maar ik zie dat je tegen alle jongens zo doet en dat laat mij niet speciaal voelen
Is gewoon een vieze oude man met 3/4 lifecrisis.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mss heeft ie gewoon heel veel emoties die eruit moeten ;S
vertrouw die wijven niet zeg ik ma altijd.. ik ken het wete was 3 jaar bij mn chickie dacht datt ze niks tekort kwam de sex was goed, als je er dan achter komt dat ze buite de deur heb lopen eten doet dat pijn...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is gewoon een vieze oude man met 3/4 lifecrisis.
Echtquote:
Oke ik ben omquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar schatje jij bent speciaal....Ik doe tegen niemand zo behalve tegen jou
Van wie is deze?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vertrouw die wijven niet zeg ik ma altijd.. ik ken het wete was 3 jaar bij mn chickie dacht datt ze niks tekort kwam de sex was goed, als je er dan achter komt dat ze buite de deur heb lopen eten doet dat pijn...
Heb hem volgens mij zien typen dat ie al 70 is, ja.quote:
Het spijt me echt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vooral als iemand dan op een forum ook nog eens akelig doet tegen je... dat valt echt alles weg onder je
toch mooi, eindelijk voedsel voor je zelf maken ipv met z''n tweeenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vertrouw die wijven niet zeg ik ma altijd.. ik ken het wete was 3 jaar bij mn chickie dacht datt ze niks tekort kwam de sex was goed, als je er dan achter komt dat ze buite de deur heb lopen eten doet dat pijn...
Wat at ze zoal?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar kun je het beste beginnen, zie het als een soort van darmspoeling.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben me langzaam aan het herpakken, gewoon weer opbouwen vanaf de grond...
ja misschien was het gewoon goed voor me, gewoon weer even opnieuw beginnen, back to basic zeg maarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar kun je het beste beginnen, zie het als een soort van darmspoeling.
Alsof jij ooit een wijf hebt gehadquote:
Graag gedaan jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja misschien was het gewoon goed voor me, gewoon weer even opnieuw beginnen, back to basic zeg maar
thx man
op de schaal van klb sc 1/11 onaardigquote:
vind het gewoon grappig om als een mongool te typen, zit dan echt gniffelend achter mn laptopjequote:
nee hoorquote:
Groot gelijk hoor, ik ook daarom kom ik hier al zo langquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind het gewoon grappig om als een mongool te typen, zit dan echt gniffelend achter mn laptopje
[..]
nee hoor
Valt best mee dus!quote:
Mag ik nu niet meer mee?quote:
neer knuppelen¡quote:
Domme mensenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind het gewoon grappig om als een mongool te typen, zit dan echt gniffelend achter mn laptopje
dan doe ik haar broertje pijnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou je haar niet eerst kanjerhard in haar donkderbruine arie nemen?
wtfquote:
ze heeft best wel een enge arrogante valse rotkop, dus doggystyle misschienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
:squote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef Crip het volgende:
[..]
dacht dt alleen witte mensen dom waren
Zou haar onderkwakken, whiteface noemen en dan een pic op instagram zetten dat ze racist is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze heeft best wel een enge arrogante valse rotkop, dus doggystyle misschien
Ook prima tochquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze heeft best wel een enge arrogante valse rotkop, dus doggystyle misschien
Er zijn geen medische redenen om de anus te bleken, de reden dat mensen het laten doen is omdat ze de lichtere huid mooier vinden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou haar onderkwakken, whiteface noemen en dan een pic op instagram zetten dat ze racist is.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou haar onderkwakken, whiteface noemen en dan een pic op instagram zetten dat ze racist is.
zijn echt weer dingen die jij weet hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er zijn geen medische redenen om de anus te bleken, de reden dat mensen het laten doen is omdat ze de lichtere huid mooier vinden.
Er zijn verschillende mogelijkheden om de anus te bleken. Zo kun je ervoor kiezen om zelf een crème te kopen. Ook kun je een behandeling laten uitvoeren bij een schoonheidsspecialist of cosmetische kliniek. Het is belangrijk om je te realiseren dat de anus een erg gevoelig gebied is. Het kan daarom verstandig zijn voor een behandeling te kiezen en niet zelf een crème te kopen.
Als je naar een schoonheidsspecialist of kliniek gaat, dan zal de schoonheidsspecialist uitleggen hoe de behandeling in zijn werk gaat. Ook zal de schoonheidsspecialist vragen of je last hebt van jeuk/irritatie rond de anus. Verder zal zij vragen of je allergieën hebt en wat je verwachtingen zijn. Uiteraard kun je zelf ook nog vragen stellen over de behandeling.
Waarom quote je dit?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er zijn geen medische redenen om de anus te bleken, de reden dat mensen het laten doen is omdat ze de lichtere huid mooier vinden.
Er zijn verschillende mogelijkheden om de anus te bleken. Zo kun je ervoor kiezen om zelf een crème te kopen. Ook kun je een behandeling laten uitvoeren bij een schoonheidsspecialist of cosmetische kliniek. Het is belangrijk om je te realiseren dat de anus een erg gevoelig gebied is. Het kan daarom verstandig zijn voor een behandeling te kiezen en niet zelf een crème te kopen.
Als je naar een schoonheidsspecialist of kliniek gaat, dan zal de schoonheidsspecialist uitleggen hoe de behandeling in zijn werk gaat. Ook zal de schoonheidsspecialist vragen of je last hebt van jeuk/irritatie rond de anus. Verder zal zij vragen of je allergieën hebt en wat je verwachtingen zijn. Uiteraard kun je zelf ook nog vragen stellen over de behandeling.
heb jij nog een vriendin trouwens?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
toch mooi, eindelijk voedsel voor je zelf maken ipv met z''n tweeen
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij maakt gewoon een racistische opmerking.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom is het nu ;s en keihard in bruine poeper nemen etc sow
Tegen wit is nooit racisme toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij maakt gewoon een racistische opmerking.
Bij de les blijven vriendquote:
i'll build my own themepark.........quote:
Tenzij iemand mij ooit gaat rimmen met al die tarrels daar lijkt me dit niet echt nodig.quote:
weet ik pas als ik thuis ben of ze er nog zitquote:
Prima.quote:
sickquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
weet ik pas als ik thuis ben of ze er nog zit
Bind je haar niet vast als je weggaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
weet ik pas als ik thuis ben of ze er nog zit
Ik ben een goede jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
prettig dat aziaten altijd gehoorzaam zijn
Geldt helaas niet voor zosk, sow wat een tegendraads mannetje is dat zegquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
prettig dat aziaten altijd gehoorzaam zijn
Geld daarentegen is altijd welkom.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geldt helaas niet voor zosk, sow wat een tegendraads mannetje is dat zeg
Vind ik nou niet zo leuk van je dit, net nu hij zich van zijn beste kant laat zienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
#leavezoskalonequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat is toch niets nieuws hierquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij maakt gewoon een racistische opmerking.
Wat een baasjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef Chai het volgende:
Mozy zit in de trein bij een rare knikkende blinde, maar die baas regelt wel gewoon bitches in de trein door succesvol in te haken op hun gesprek. En Dima maar bazelen over uiterlijk.
Heb 10 eu naar je gemaild.quote:
Je zegt het zelf al :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
wat is het verschil tussen witte en zwarte mensen we zijn toch allemaal mensen
de plek in de busquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Dat telt wel enigszins mee ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef Crip het volgende:
[..]
of is het wow omdat het om witte mensen gaat
quote:
De huidige laptops kunnen ook onder water, echter doen ze het daarna waarschijnlijk niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zelf een monochrome huskey
10 regel display
voor veldwerk, ding kon van -10 tot +50 graden
Onder water, alles
Confronterend dit want ik durf het ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:56 schreef Mozy het volgende:
JO DIMA. ik zit met een blinde man in de trein die ook de hele tijd knikt en die spreekt uit het niks gewoon 2 meisjes aan die jij sws 9/10 zou geven ass boobies alles strak.
Meisjes praten nu gewoon 5 minuten met hem en moeten zelfs om hem lachen.
Gewoon chicks aanspreken a sahbi je hebt NIKS te verliezen. Als zelfs een downie dat kan kan jij t ook.
Blinde een downie noemen gvd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:56 schreef Mozy het volgende:
JO DIMA. ik zit met een blinde man in de trein die ook de hele tijd knikt en die spreekt uit het niks gewoon 2 meisjes aan die jij sws 9/10 zou geven ass boobies alles strak.
Meisjes praten nu gewoon 5 minuten met hem en moeten zelfs om hem lachen.
Gewoon chicks aanspreken a sahbi je hebt NIKS te verliezen. Als zelfs een downie dat kan kan jij t ook.
lolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef Chai het volgende:
Mozy zit in de trein bij een rare knikkende blinde, maar die baas regelt wel gewoon bitches in de trein door succesvol in te haken op hun gesprek. En Dima maar bazelen over uiterlijk.
Panasnic thoughbookquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
De huidige laptops kunnen ook onder water, echter doen ze het daarna waarschijnlijk niet meer.
Ja die zie je steeds meer, Microsoft heeft ze ook al enige tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Panasnic thoughbook
pas een stuk of 15 binnen gekregen op mijn werk
Loskoppelbaar beeldscherm, tablet, alles
Ik ging idd wat te ver. Excuses.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind ik nou niet zo leuk van je dit, net nu hij zich van zijn beste kant laat zien
Dat ziet die blinde nooit aankomen, lullig dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is wat Dima van hem zou vinden vriend kom hier ik ram je kop eraf.
Bedankt jongenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind ik nou niet zo leuk van je dit, net nu hij zich van zijn beste kant laat zien
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef Chai het volgende:
Mooi ding hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die zie je steeds meer, Microsoft heeft ze ook al enige tijd.
quote:
quote:
ik zou jou ook nooit aankomen gore ectoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ziet die blinde nooit aankomen, lullig dit.
Hahahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik zou jou ook nooit aankomen gore ecto
Alleen volgens witte mensen. De zwarte en bruinen roepen gewoon op alles racisme, een soort privilege zeg maar..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
Ze kunnen tegenwoordig alles.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooi ding hoor
3 accu's een onder tobo, een in tablet en een kleine zodat je levend de accu in het tablet kan wisselen
Insgelijks jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik sat bij je in het krijt he, je hebt een beter mens van me gemaakt vandaag
wil wel op je gezicht rammen eventueel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke download je ook gelijk even wat ram voor me?
HEYquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wil wel op je gezicht rammen eventueel.
Crip is hypocrinception.quote:
Ik zie wel eens dat sommige minderheden de racismekaart trekken zonder dat daar sprake van is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen volgens witte mensen. De zwarte en bruinen roepen gewoon op alles racisme, een soort privilege zeg maar..
cum?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:00 schreef Mozy het volgende:
Live swappen is wel kanjerchill op dat soort werk lappies
Glijdt er zo weer vanaf bij mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wil wel op je gezicht rammen eventueel.
oja sorry sorryquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:00 schreef Mozy het volgende:
Live swappen is wel kanjerchill op dat soort werk lappies
Daar hoef je ook niet echt voor op te letten. Gebeurd te pas en te onpas. Treurig edoch vermakelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie wel eens dat sommige minderheden de racismekaart trekken zonder dat daar sprake van is.
quote:
Alle op zijn tijd vriend, nu echt weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe gewoon gomad elke dag 1,5 uur sporten nieuwe zyzz
wrom doe je zo veel aannamesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie wel eens dat sommige minderheden de racismekaart trekken zonder dat daar sprake van is.
En dat ook idd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je wel vaker bij Turkse vrouwen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:05 schreef Mozy het volgende:
Zet net met zo'n make-up Turk in de trein. Alleen ze was niet zi goed. Dikke laag plamuur wimpers tot aan de bagagedragers.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:05 schreef Chai het volgende:
ben je zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
is dat wat ik denk dat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja jammer want er zijn best turken die er nog wel aan uitzien als ze niet zo zouden falen met make-up.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij Turkse vrouwen.
jan boskamp¿SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
misschien kun je dr leren blendenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:05 schreef Mozy het volgende:
Zet net met zo'n make-up Turk in de trein. Alleen ze was niet zi goed. Dikke laag plamuur wimpers tot aan de bagagedragers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |