Kijk jij graag naar grote sterke negers?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja dat moet ik ook nog afkijken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk jij graag naar grote sterke negers?
lmaoquote:
VOnd er ook niet veel aan idd.quote:
Moet je Hermann vragenquote:
quote:
Wat moet ik toch altijd met die smileys als antwoorden, kan toch niemand iets mee.quote:
Hij was er vannacht, motherfucking moonboyquote:
Typisch ventje was dat wel iddquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]![]()
Als [insert consolenaam] 50 euro kost dan koop ik hem pas!!
Het is een aparte jongeman, dat zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij was er vannacht, motherfucking moonboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mensen het mij gunnen maar ik care niet dus ik laat een loser het werk voor mij doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
wrm duurde het zo lang voor er een topic kwam mensen
Ga je met mij naar The Weeknd 24febr?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
YOU KEEP TEARING ME APART PLSSSS HAVE MERCY MERCYYYY ON MY SOULLLL
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bruce Wayne zei nog aan eindeWist niet dat AMangold ook in die film speelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat mensen het mij gunnen maar ik care niet dus ik laat een loser het werk voor mij doen.
Alleen als we vooraan gaan staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ga je met mij naar The Weeknd 24febr?
Ik hoop dat het geen dure was, je hebt al genoeg tegenslagen gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef Zosk het volgende:
Inhoud van mijn drinken ging over mijn toetsenbord daar.
Maar dan kan ik theweeknd geen handkusje gevenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh ik wilde juist samen in een hoekje kruipen
perzik yogi?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:40 schreef Zosk het volgende:
Inhoud van mijn drinken ging over mijn toetsenbord daar.
Dit jaar is echt kut begonnen inderdaad, maar is zo'n mac ding van de baas dus geen probleem. :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat het geen dure was, je hebt al genoeg tegenslagen gehad dit jaar.
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.quote:
Gelukkig maar, de baas heeft toch geld zat die verrekte slavendrijver.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit jaar is echt kut begonnen inderdaad, maar is zo'n mac ding van de baas dus geen probleem. :s
Dat zeker.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de baas heeft toch geld zat die verrekte slavendrijver.
Is dit een Braddiequote?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.
Lekker 't dakkie eraf
Lekkere plaatjes aanhoren
Ik hoop wel dat ik een beetje vooraan kan staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Is deze van niels?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oehh ik heb zo'n zin om te feesten vanavond.
Lekker 't dakkie eraf
Lekkere plaatjes aanhoren
Ik hoop wel dat ik een beetje vooraan kan staan
Lekker.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit een Braddiequote?Hou op jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ja is goed ga wel kijken of er nog wat nasi is die ik op kan warmen, no pun intendedquote:
Innerlijk soms ook maar ja dat heb je ook niet mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat happn topic rp laat maar weer eens zien dat echt alles om uiterlijk draait
ja hoor dimaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
innerlijk telt pas na uiterlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Innerlijk soms ook maar ja dat heb je ook niet mee.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
innerlijk telt pas na uiterlijk
Neem wat mee voor mijquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is goed ga wel kijken of er nog wat nasi is die ik op kan warmen, no pun intended
Link?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curlsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
Hij is a la Iwanius, dat is de lekkerste namelijkquote:
Eh nee juist niet. Alles draait om benadering in dat topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:44 schreef Dimachaerus het volgende:
hoezoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef Amarantha het volgende:
Begrijp nu ook wel waarom je nooit een chick hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |