Aiiiiiquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is a la Iwanius, dat is de lekkerste namelijk
nu schatquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk tijdstip je er naar zit te luisteren
Aldus de man die zich moest bekeren om in een kutje te kunnen komen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curls
je wilt toch geen arm snap krijgen net als RayK of wel dan?
deze jaar 10kg groeienquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broeder ga gewoon harder trainen, pak eerst die bicep peak en dan wat midrange curls
wacht watquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de man die zich moest bekeren om in een kutje te kunnen komen.!
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gymquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gym
testosterone opbouwen en rondpompen is niet heel handig als je al gefrustreerd bent neequote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat Dima wat meer heeft aan een assertiviteitscursus dan nog meer pompen in gym
Ervan uitgaande dat al zijn posts hier een trollact is dan misschien wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?
ja maar in deze sc komt hij alleen maar klagen over onbereikbare meisjes, dus dat vormt het beeldquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:55 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dima is buiten fok gewoon normale broeder tog?
kwestie van goede gym vinden. echte broeders regelen wel wat. mja al die ecto's blijven bij de basicfit hangen en dan krijg je dat of infectie in je glute snap je?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
testosterone opbouwen en rondpompen is niet heel handig als je al gefrustreerd bent nee
Echt hèquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh nee juist niet. Alles draait om benadering in dat topic.
scheer je weg danquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je was me voor.. man man wat is dit voor kneuzenkermis
ik heb een baard omdat ik eigenlijk ook kaal ben en toch haar wilquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pas toch prima juist, yeti
's Middags is het meestal niet zo leuk inderdaad, maar Edwin vind ik altijd super.quote:
Deed yeti pijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een baard omdat ik eigenlijk ook kaal ben en toch haar wil
beestachtigquote:
Nou iddquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt hèalle knappe mensen kunnen wel op elkaar gaan zitten wachten tot de ander de stap zet, maar dat schiet niet op natuurlijk.
innuendoquote:
De tieten van pixie.quote:
het enige vette aan dat nummer vind ik dat hij in het tweede couplet vet leipe ad lib doet op 'does anyone know what we are living for'quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou wijffie ik ook hoor, kom maar op met die prettigheidjes.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #105
In mijn dromen heel vaak.quote:
Te groot voor mijn smaak. :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #105
das wel ranzig jaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Maar eigenlijk na die pic niet meer, lukt me niet meer door die tietpiercing littekens
die wil natuurlijk melkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:16 schreef Trollscience het volgende:
De kat zat mee te gleuren, keek me ff aan...zo van, snap 'm wel.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:16 schreef Trollscience het volgende:
De kat zat mee te gleuren, keek me ff aan...zo van, snap 'm wel.
Nee jij dan met die erwtjes waar je niet meer van mag roken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Pauperwijf met d'r dikke uiers en vieze tattoos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |