quote:
quote:
ik zou jou ook nooit aankomen gore ectoquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ziet die blinde nooit aankomen, lullig dit.
Hahahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik zou jou ook nooit aankomen gore ecto
Alleen volgens witte mensen. De zwarte en bruinen roepen gewoon op alles racisme, een soort privilege zeg maar..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
wat is het verschil tussen witte en zwarte mensen we zijn toch allemaal mensen
Ze kunnen tegenwoordig alles.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooi ding hoor
3 accu's een onder tobo, een in tablet en een kleine zodat je levend de accu in het tablet kan wisselen
Insgelijks jongen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik sat bij je in het krijt he, je hebt een beter mens van me gemaakt vandaag
wil wel op je gezicht rammen eventueel.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke download je ook gelijk even wat ram voor me?
HEYquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wil wel op je gezicht rammen eventueel.
Crip is hypocrinception.quote:
Ik zie wel eens dat sommige minderheden de racismekaart trekken zonder dat daar sprake van is.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen volgens witte mensen. De zwarte en bruinen roepen gewoon op alles racisme, een soort privilege zeg maar..
cum?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:00 schreef Mozy het volgende:
Live swappen is wel kanjerchill op dat soort werk lappies
Glijdt er zo weer vanaf bij mij.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wil wel op je gezicht rammen eventueel.
oja sorry sorryquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:00 schreef Mozy het volgende:
Live swappen is wel kanjerchill op dat soort werk lappies
Daar hoef je ook niet echt voor op te letten. Gebeurd te pas en te onpas. Treurig edoch vermakelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie wel eens dat sommige minderheden de racismekaart trekken zonder dat daar sprake van is.
quote:
Alle op zijn tijd vriend, nu echt weg.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
doe gewoon gomad elke dag 1,5 uur sporten nieuwe zyzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |