Heb 10 eu naar je gemaild.quote:
Je zegt het zelf al :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
wat is het verschil tussen witte en zwarte mensen we zijn toch allemaal mensen
de plek in de busquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef TARDIS. het volgende:
wat is het verschil tussen witte en zwarte mensen we zijn toch allemaal mensen
Dat telt wel enigszins mee ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef Crip het volgende:
[..]
of is het wow omdat het om witte mensen gaat
quote:
De huidige laptops kunnen ook onder water, echter doen ze het daarna waarschijnlijk niet meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zelf een monochrome huskey
10 regel display
voor veldwerk, ding kon van -10 tot +50 graden
Onder water, alles
Confronterend dit want ik durf het ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:56 schreef Mozy het volgende:
JO DIMA. ik zit met een blinde man in de trein die ook de hele tijd knikt en die spreekt uit het niks gewoon 2 meisjes aan die jij sws 9/10 zou geven ass boobies alles strak.
Meisjes praten nu gewoon 5 minuten met hem en moeten zelfs om hem lachen.
Gewoon chicks aanspreken a sahbi je hebt NIKS te verliezen. Als zelfs een downie dat kan kan jij t ook.
Blinde een downie noemen gvd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:56 schreef Mozy het volgende:
JO DIMA. ik zit met een blinde man in de trein die ook de hele tijd knikt en die spreekt uit het niks gewoon 2 meisjes aan die jij sws 9/10 zou geven ass boobies alles strak.
Meisjes praten nu gewoon 5 minuten met hem en moeten zelfs om hem lachen.
Gewoon chicks aanspreken a sahbi je hebt NIKS te verliezen. Als zelfs een downie dat kan kan jij t ook.
lolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef Chai het volgende:
Mozy zit in de trein bij een rare knikkende blinde, maar die baas regelt wel gewoon bitches in de trein door succesvol in te haken op hun gesprek. En Dima maar bazelen over uiterlijk.
Panasnic thoughbookquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
De huidige laptops kunnen ook onder water, echter doen ze het daarna waarschijnlijk niet meer.
Ja die zie je steeds meer, Microsoft heeft ze ook al enige tijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Panasnic thoughbook
pas een stuk of 15 binnen gekregen op mijn werk
Loskoppelbaar beeldscherm, tablet, alles
Ik ging idd wat te ver. Excuses.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind ik nou niet zo leuk van je dit, net nu hij zich van zijn beste kant laat zien
Dat ziet die blinde nooit aankomen, lullig dit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is wat Dima van hem zou vinden vriend kom hier ik ram je kop eraf.
Bedankt jongenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind ik nou niet zo leuk van je dit, net nu hij zich van zijn beste kant laat zien
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:54 schreef Chai het volgende:
Mozy zit in de trein bij een rare knikkende blinde, maar die baas regelt wel gewoon bitches in de trein door succesvol in te haken op hun gesprek. En Dima maar bazelen over uiterlijk.
Mooi ding hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 14:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die zie je steeds meer, Microsoft heeft ze ook al enige tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |