quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.
info@radio2.nlquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik stel voor om van elke artiest/ band maar max 1 nummer in de top 2000 te zetten.
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.quote:
het is voor mij vooral geen moeten. Soms worden artiesten nu een beetje krampachtig erin gestemd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herken dat wel. Het heeft wel een zekere charme als de beste muziek van je favoriete band een beetje onbekend blijft bij de massa.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had net al een liedje over hangen aangevraagd, dus dat moet goed komen.
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:59 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat vechten de fans maar uit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.
dan krijg je wel een heel aparte lijst denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dan doe je bepaalde bands ook wel weer tekort.
zou wel een interessante lijst worden, dat welquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat vechten de fans maar uit.
Diaan Woei is iemand andersquote:
Roesje is uitgewerkt...quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Diaan Woei is iemand anders
vandaag weer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat schattige ventje bij de kerstboom dat soms wat later in bed gegooid werd
soms?quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, dat schattige ventje bij de kerstboom dat soms wat later in bed gegooid werd
Nog steeds zo brak als een aapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |