Ga naar het centrum: daar is alles blauwquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:25 schreef tuning2day het volgende:
Toevallig iemand hier van team Mystic die in Utrecht (overvecht) woont?
Wordt een beetje moe van alle instinct gyms hier![]()
Ben zelf lvl 30
CP? IV? Moves?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef Experiment513 het volgende:
Daarstraks een wilde Arcanine gevangen!
Was wel even spannend want hij bleef niet in mijn 2 ultra balls zitten. Daarna nog 20/25 greater balls erop gegooid voor dat-ie bleef zitten. Dat was wel even stressen...
Kamerling Omnes gebouw tegenover het Van der Werfpark. Noordoostelijke hoekquote:
Inmiddels nog 7.. nah, haal ik net niet denk ik, jammer danquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kamerling Omnes gebouw tegenover het Van der Werfpark. Noordoostelijke hoek
Nog 10 minuten.
Moet je zeker niet naar NY gaan. Een gym langer dan 2 minuten vasthouden lijkt onmogelijk. En niemand in de buurt (nee, ook niet binnen, was in oa central park).quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Nattekat het volgende:
Spoofers zijn mijn level 9 aan het neerhalen, eentje die ik net van 8 naar 9 heb getraind. Gadverdamme wat een gigantisch kinderachtig gedoe
Ik kan me hier echt zo kwaad over maken, bah, bah, bah
Dan ben je dapperder dan ik want ik heb net in een een kleine 20 minuten 2 regenbuien en een schep hagel over me heen gehad, ik vind 't wel mooi geweest voor vanavondquote:
CP: 2041quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CP? IV? Moves?
Wel tof! Ik heb bij m'n volgende evolve sessie eindelijk m'n eerste Arcanine!
Dag Mukquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Damens en heren, bij deze prestenteer ik Muk nummer 3.
[ afbeelding ]
En Venusaur heeft net alle snoepjes opgegeten die hij op kon.
[ afbeelding ]
Dus dat worden rapportjes neem ik aan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Haha, bewijs. Prachtig.
Toen ik zag dat er alleen nog een Dragonite in gym A stond, ben ik daarnaartoe gerend om die gym weer meteen te slopen. Toen ik met de vierde Gyarados bezig was na tussentijds helen (5 minuten max), werd ik er met een error uitgegooid omdat die spoofers aan het trainen waren. In de tussentijd hadden ze ook de door mij gewitte gym weer gevuld, terwijl het tussen de twee 3 minuten fietsen is.
Met 3 personen krijg je dit nooit voor elkaar, zeker niet zonder dat ik je zie.
Jep. De vorige keer waren ze heel slim door er telkens 8 minuten tussen te laten, maar nu hebben ze een domme fout gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dus dat worden rapportjes neem ik aan?
Goeie vangstquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De vorige keer waren ze heel slim door er telkens 8 minuten tussen te laten, maar nu hebben ze een domme fout gemaakt.
Ik ben weggelopen terwijl ik die gym aanviel, ben ik nu ook een anonieme spoofer?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie vangst.
Wat ook kut is als mensen gyms slopen en niks plaatsen...anonieme spoofers.
Nee dat is gewoon half werk.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben weggelopen terwijl ik die gym aanviel, ben ik nu ook een anonieme spoofer?
Maar iemand die toevallig uit het raam zou kijken, zag niemand die gym slopen.quote:
Ik kreeg laatst een error zonder duidelijke reden, er werd niet getraind, ik drifte niet, er stond niemand in de buurt, de prestige veranderde niet, ik kreeg geen networkerror of whatever.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk ook dat het weglopen de tweede keer die error gaf, en niet dat die gym getraind werd. Maar het was wel een fijne notificatie
Ik alleen als ik met anderen een gym aanval of train. Tegen een tegenstander nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een error zonder duidelijke reden, er werd niet getraind, ik drifte niet, er stond niemand in de buurt, de prestige veranderde niet, ik kreeg geen networkerror of whatever.
Alle gyms in Vlissingen overheersen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb een nieuwe pokedoel nodig, de 3e Muk met hoog IV is een feit, nu rest alleen het uppen van dat beestje en mijn Snorlax met Zen Hoofdbeuk nog.
Misschien Togetic...maar die Grimer candy komt ook niet vanzelf aanwaaien.
Ik heb door de vakantie al ernstig moeite met Souburg alleen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle gyms in Vlissingen overheersen.
Dan heb je een sterker leger nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb door de vakantie al ernstig moeite met Souburg alleen.
Als ik 10 Dragonite had zou alles vast makkelijker gaan jaquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je een sterker leger nodig.
Alstu, een doel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ik 10 Dragonite had zou alles vast makkelijker gaan ja.
Ik heb maar klein rondje gedaan van drie stops en dan even snel 1000 prestige eraf gehaald van de gym. Op de terugweg begon het weer te regenen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ben je dapperder dan ik want ik heb net in een een kleine 20 minuten 2 regenbuien en een schep hagel over me heen gehad, ik vind 't wel mooi geweest voor vanavond.
Vunzig weerquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar klein rondje gedaan van drie stops en dan even snel 1000 prestige eraf gehaald van de gym. Op de terugweg begon het weer te regenen.
Geelquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
Op het moment komen er weer gelen de boel overnemen, ik heb 't ze dan ook niet heel erg moeilijk gemaakt met een Cloyster van 1983 en een Pinsir van ergens in de 2000.
Hopelijk morgen weer beter. Zag nog een level 7 gym waar maar kleine 2000 bij moest voor level hoger, dus hopelijk kan ik daar morgen terecht.quote:
hahaha.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig omdat het vanaf morgen de waarheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |