Ga naar het centrum: daar is alles blauwquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:25 schreef tuning2day het volgende:
Toevallig iemand hier van team Mystic die in Utrecht (overvecht) woont?
Wordt een beetje moe van alle instinct gyms hier![]()
Ben zelf lvl 30
CP? IV? Moves?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef Experiment513 het volgende:
Daarstraks een wilde Arcanine gevangen!
Was wel even spannend want hij bleef niet in mijn 2 ultra balls zitten. Daarna nog 20/25 greater balls erop gegooid voor dat-ie bleef zitten. Dat was wel even stressen...
Kamerling Omnes gebouw tegenover het Van der Werfpark. Noordoostelijke hoekquote:
Inmiddels nog 7.. nah, haal ik net niet denk ik, jammer danquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kamerling Omnes gebouw tegenover het Van der Werfpark. Noordoostelijke hoek
Nog 10 minuten.
Moet je zeker niet naar NY gaan. Een gym langer dan 2 minuten vasthouden lijkt onmogelijk. En niemand in de buurt (nee, ook niet binnen, was in oa central park).quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:48 schreef Nattekat het volgende:
Spoofers zijn mijn level 9 aan het neerhalen, eentje die ik net van 8 naar 9 heb getraind. Gadverdamme wat een gigantisch kinderachtig gedoe
Ik kan me hier echt zo kwaad over maken, bah, bah, bah
Dan ben je dapperder dan ik want ik heb net in een een kleine 20 minuten 2 regenbuien en een schep hagel over me heen gehad, ik vind 't wel mooi geweest voor vanavondquote:
CP: 2041quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
CP? IV? Moves?
Wel tof! Ik heb bij m'n volgende evolve sessie eindelijk m'n eerste Arcanine!
Dag Mukquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Damens en heren, bij deze prestenteer ik Muk nummer 3.
[ afbeelding ]
En Venusaur heeft net alle snoepjes opgegeten die hij op kon.
[ afbeelding ]
Dus dat worden rapportjes neem ik aan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:15 schreef Nattekat het volgende:
Haha, bewijs. Prachtig.
Toen ik zag dat er alleen nog een Dragonite in gym A stond, ben ik daarnaartoe gerend om die gym weer meteen te slopen. Toen ik met de vierde Gyarados bezig was na tussentijds helen (5 minuten max), werd ik er met een error uitgegooid omdat die spoofers aan het trainen waren. In de tussentijd hadden ze ook de door mij gewitte gym weer gevuld, terwijl het tussen de twee 3 minuten fietsen is.
Met 3 personen krijg je dit nooit voor elkaar, zeker niet zonder dat ik je zie.
Jep. De vorige keer waren ze heel slim door er telkens 8 minuten tussen te laten, maar nu hebben ze een domme fout gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dus dat worden rapportjes neem ik aan?
Goeie vangstquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. De vorige keer waren ze heel slim door er telkens 8 minuten tussen te laten, maar nu hebben ze een domme fout gemaakt.
Ik ben weggelopen terwijl ik die gym aanviel, ben ik nu ook een anonieme spoofer?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie vangst.
Wat ook kut is als mensen gyms slopen en niks plaatsen...anonieme spoofers.
Nee dat is gewoon half werk.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben weggelopen terwijl ik die gym aanviel, ben ik nu ook een anonieme spoofer?
Maar iemand die toevallig uit het raam zou kijken, zag niemand die gym slopen.quote:
Ik kreeg laatst een error zonder duidelijke reden, er werd niet getraind, ik drifte niet, er stond niemand in de buurt, de prestige veranderde niet, ik kreeg geen networkerror of whatever.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk ook dat het weglopen de tweede keer die error gaf, en niet dat die gym getraind werd. Maar het was wel een fijne notificatie
Ik alleen als ik met anderen een gym aanval of train. Tegen een tegenstander nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:44 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een error zonder duidelijke reden, er werd niet getraind, ik drifte niet, er stond niemand in de buurt, de prestige veranderde niet, ik kreeg geen networkerror of whatever.
Alle gyms in Vlissingen overheersen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb een nieuwe pokedoel nodig, de 3e Muk met hoog IV is een feit, nu rest alleen het uppen van dat beestje en mijn Snorlax met Zen Hoofdbeuk nog.
Misschien Togetic...maar die Grimer candy komt ook niet vanzelf aanwaaien.
Ik heb door de vakantie al ernstig moeite met Souburg alleen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle gyms in Vlissingen overheersen.
Dan heb je een sterker leger nodig.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb door de vakantie al ernstig moeite met Souburg alleen.
Als ik 10 Dragonite had zou alles vast makkelijker gaan jaquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan heb je een sterker leger nodig.
Alstu, een doel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als ik 10 Dragonite had zou alles vast makkelijker gaan ja.
Ik heb maar klein rondje gedaan van drie stops en dan even snel 1000 prestige eraf gehaald van de gym. Op de terugweg begon het weer te regenen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ben je dapperder dan ik want ik heb net in een een kleine 20 minuten 2 regenbuien en een schep hagel over me heen gehad, ik vind 't wel mooi geweest voor vanavond.
Vunzig weerquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar klein rondje gedaan van drie stops en dan even snel 1000 prestige eraf gehaald van de gym. Op de terugweg begon het weer te regenen.
Geelquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:17 schreef Rabieluh het volgende:
Op het moment komen er weer gelen de boel overnemen, ik heb 't ze dan ook niet heel erg moeilijk gemaakt met een Cloyster van 1983 en een Pinsir van ergens in de 2000.
Hopelijk morgen weer beter. Zag nog een level 7 gym waar maar kleine 2000 bij moest voor level hoger, dus hopelijk kan ik daar morgen terecht.quote:
hahaha.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig omdat het vanaf morgen de waarheid is.
Kunnen ze alleen met spoofers.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
Leugens geel overheerst
[ afbeelding ]
Ik heb dit soort creaties wel vaker gezien, door mijn jarenlange ervaring met paint kijk ik hier zo doorheen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Silverdigger2 het volgende:
Leugens geel overheerst
[ afbeelding ]
die mag eens hierheen komen, hier is bijna alles geelquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
En toen waren alle gyms weer rood, niet door mij overigens.
Black Wednesday lijkt het wel: Moest vloeitjes halen, "even een rondje maken": Die "gele klojo" uit het park trappen. Ondertussen een Tentacruel (uiteraard) uit een eiquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar klein rondje gedaan van drie stops en dan even snel 1000 prestige eraf gehaald van de gym. Op de terugweg begon het weer te regenen.
Dan checken ze dat en zien ze niks verdachts, mits die persoon niet ergens anders wel verdachte dingen heeft gedaan, dan loopt ie op een heel lullig wijze tegen de lamp.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn aangifte is niet waterdicht bedenk ik me nu
Wat nou als iemand anders die er niks mee te maken heeft die gym ging trainen?
Ik blijf het proberen tot die valsspelers uit het spel geschopt zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan checken ze dat en zien ze niks verdachts, mits die persoon niet ergens anders wel verdachte dingen heeft gedaan, dan loopt ie op een heel lullig wijze tegen de lamp.
Voor zover wij weten hoe zij omgaan bij Niantic met reports.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan checken ze dat en zien ze niks verdachts, mits die persoon niet ergens anders wel verdachte dingen heeft gedaan, dan loopt ie op een heel lullig wijze tegen de lamp.
Voor zover wij weten hoe zij omgaan bij Niantic met reports.
Lange termijn 2.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies mee wie mijn Charizard gaat worden:
Charmeleon 1: 985 CP, Decent, HP strongest, excellent stats.
Charmeleon 2: 832 CP, Amazing, HP en Defense strongest, excellent stats.
Ikzelf neig toch naar 1 vanwege de CP. Dust en candy zijn op de bon dus upgraden is niet echt een optie... Moet sowieso nog 53 candy
Maakt niet veel uit. Charizard is toch niks waard, net zoals Blastoise.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kies mee wie mijn Charizard gaat worden:
Charmeleon 1: 985 CP, Decent, HP strongest, excellent stats.
Charmeleon 2: 832 CP, Amazing, HP en Defense strongest, excellent stats.
Ikzelf neig toch naar 1 vanwege de CP. Dust en candy zijn op de bon dus upgraden is niet echt een optie... Moet sowieso nog 53 candy
Best goede aanvalstats.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit. Charizard is toch niks waard, net zoals Blastoise.
Exact. Alhoewel ik mijne nog wel ga buffen, maar dat is alleen omdat ik hem zo mooi vind.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En is venusaur wel nuttig?quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ben jij de wereld over gevlogen dan? :-Pquote:Op donderdag 5 januari 2017 02:29 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kreeg vanavond eindelijk een kabuto uit ei. Helaas strong en niet amazing, maar ik kon niet meer wachten. Gelukkig maar, want met Fury cutter en ancient power was het echt een teleurstelling geweest als hij deze moveset het gekregen.
Anyway, dat was nummer 150, 153 gezien. Nu nog maar 1!
Er zijn er nu 151 te vangen/uit te broeden in Nederland... die andere waren waarschijnlijk dan regionale pokemon die hij in een gym is tegengekomen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 07:42 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Ben jij de wereld over gevlogen dan? :-P
Exact! Nu alleen nog die topegi of hoe die mag heten... Die evolutie van dat eierhoofd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn er nu 151 te vangen/uit te broeden in Nederland... die andere waren waarschijnlijk dan regionale pokemon die hij in een gym is tegengekomen.
Charizard met wing attack doet het lang niet slecht tegen dragonitequote:Op donderdag 5 januari 2017 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
CP kan je uppen via candy, toch? [/n00b-modus]quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:14 schreef marp0 het volgende:
Gister nog een wild dewgong gevangen met ice shard en blizzard.
Alleen jammer dat die maar 124 CP is
Maar daar heb je ook stardust bij nodig en dat is te schaars om in een veel te lage dewgog te gieten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:36 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
CP kan je uppen via candy, toch? [/n00b-modus]
Ooit een in het wild gevangen: CP468, met Water Gun / Hydro Pump: Super om gyms te trainenquote:Op donderdag 5 januari 2017 00:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Bite-Flash Canonquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ooit een in het wild gevangen: CP468, met Water Gun / Hydro Pump: Super om gyms te trainenterwijl maar 60%
Andere evolved Blastoise: CP1359, met WaterGun / Flash Cannon is waardeloos.
Mijn beste Squirtle op dit moment is 84%: Verwacht niks beters de komende dagen + 7000 XP van lvl29 verwijders, dus dust stoppen voor waardevolle Pokies.
Verstandig? Raad de moves
EDIT: Ik ga gewoon evolven
Ah zo... dat probleem heb ik niet met mijn 1.052.658 stardust... :-Pquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:43 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook stardust bij nodig en dat is te schaars om in een veel te lage dewgog te gieten.
En het is een...trommelgeroffel:quote:
Dan doe je vast weinig met gyms. Zodra je in die wapenwedloop terecht komt verdwijnt het als dust voor de zon.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:00 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Ah zo... dat probleem heb ik niet met mijn 1.052.658 stardust... :-P
Ah, dat is hetquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan doe je vast weinig met gyms. Zodra je in die wapenwedloop terecht komt verdwijnt het als dust voor de zon.
Hier ook een chronisch tekort aan potionsquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is het
Ik wacht nog op de tradefunctie. Niet pokemons, maar potions. Ik zie die kutdingen nooit uit stops komen, terwijl een tekort aan ballen zo is goedgemaakt.
Confusion - Dazzling Gleamquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:04 schreef edcetera het volgende:
[..]
En het is een...trommelgeroffel:
CP1540 met Water Gun / Ice Beam![]()
Volgende evolve: Kadabra 93% --> Wat wordt het?
U heeft 15 min voor het antwoord (eerst koffie)![]()
Alakazam Psychic Psycho Cut (12.28)
Confusion (9.93) Psychic (19.64)
Shadow Ball (14.61)
Dazzling Gleam (13.1)
Lopen kreng: Je Max potions bewaren en het eerste wat ik doe is Pokies nadat ze uit een gym zijn geflikkerd: Reviven en dan normal/super/hyper potions erbij: Die dingen krijg je toch bij iedere stop teveel.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hier ook een chronisch tekort aan potions
7quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:13 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel van die babies zijn er eigenlijk? Ik heb er nu drie. Maar die staan in de Pokedex een heel eind uit elkaar.
Hoeveel Pokemon kan je nu ook maximaal in je Pokedex hebben?
Op dit moment 154, waarvan 3 regio Pokémon die hier dus niet te vangen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:13 schreef PippenScottie het volgende:
Hoeveel van die babies zijn er eigenlijk? Ik heb er nu drie. Maar die staan in de Pokedex een heel eind uit elkaar.
Hoeveel Pokemon kan je nu ook maximaal in je Pokedex hebben?
Ik heb uiteindelijk niks dan max potions meerquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lopen kreng: Je Max potions bewaren en het eerste wat ik doe is Pokies nadat ze uit een gym zijn geflikkerd: Reviven en dan normal/super/hyper potions erbij: Die dingen krijg je toch bij iedere stop teveel.
Soms is Niantic wel lief: Er spawnt hier een Bulba: Eerste tieft weg na 5+ ballen, 10 min later een nieuwe: Met 1 gewone bal binnen
Het is een "Johan Cruijffje" geworden: De beste moves, maar nog steeds een Alakazanquote:
Razor Leaf- Sludge Bombquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het is een "Johan Cruijffje" geworden: De beste moves, maar nog steeds een Alakazan![]()
CP1629
Psycho Cut / Psychic
Volgende: Ivysaur --> Venasaur (IV93)
Venusaur Grass Vine Whip (10.77)
Razor Leaf (10.34) Solar Beam (24.49)
Sludge Bomb (21.15)
Petal Blizzard (20.37)
Dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lopen kreng: Je Max potions bewaren en het eerste wat ik doe is Pokies nadat ze uit een gym zijn geflikkerd: Reviven en dan normal/super/hyper potions erbij: Die dingen krijg je toch bij iedere stop teveel.
Ondertussen een squirtle voor de deur: 1 normale bal nodig (alsof ze het wetenquote:
Dat klopt ja. Ik ben de afgelopen tijd alleen maar aan het vangen geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan doe je vast weinig met gyms. Zodra je in die wapenwedloop terecht komt verdwijnt het als dust voor de zon.
Heb je iOS? Poke Genie is echt geweldig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:24 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Ik ben de afgelopen tijd alleen maar aan het vangen geweest.Ik moet nog een keertje naar een goede IV-calcuator kijken om te kijken wat er tussen al mijn wondertjes zit en of er wat de moeite waard is om te updaten.
Same here, ik heb maar soms dagen dat ik veel potions krijg uit pokestops. Maar meestal bijna alleen maar pokeballs/berriesquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog steeds heb ik een tekort aan potions
Ik wil ook Dratini Candy'squote:Op donderdag 5 januari 2017 14:57 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heb je iOS? Poke Genie is echt geweldig.![]()
Zo, vandaag heb ik mijn tweede Dragonite gemaaktAl m'n hoge zitten in gyms tegenwoordig, en ik had inmiddels 186 Dratini candy en een acceptabele 89% Dratini... Maar ik durf al tijden niet uit angst voor slechte moves... Maar vandaag had ik geen zin meer om te wachten en heb hem geevolueerd naar een mooie 2975 DB/DC Dragonite
Kosten 70k dust, maar ja, fuck it, het is maar dust.. Toch
Is Chansey dan echt zo lastig te vinden? Ik heb dat beest te pas en te onpas gezien....quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:32 schreef Pheno het volgende:
Wil je stoppen: they pull you right back in
Het was iets drukker dan normaal op een plek in Utrecht met swipende mensen. Ik hoorde wie er was en heb de app weer geinstalleerd on the go.
Chansey gevangenKut Niantic
Welkom terug Pheno. Ik had je gemistquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:32 schreef Pheno het volgende:
Wil je stoppen: they pull you right back in
Het was iets drukker dan normaal op een plek in Utrecht met swipende mensen. Ik hoorde wie er was en heb de app weer geinstalleerd on the go.
Chansey gevangenKut Niantic
Level 31 en nog nooit eentje in het wild gezien...quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Is Chansey dan echt zo lastig te vinden? Ik heb dat beest te pas en te onpas gezien....
Ik heb drie Chanseys in het wild gevangen. De vierde kwam uit een ei.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Level 31 en nog nooit eentje in het wild gezien...
Wel vandaag mijn eerste wilde Hitmonlee, dus die bestaan wel
Klopt. Het spel moet immers inzien dat je alleen op spoofers aan het jagen bent en alleen potions en revives nodig hebt....quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Onderweg 5 pokestops bezocht. De buit: 14 ballen en één potion. Ik krijg echt een hekel aan dit spel... het is toch wel overduidelijk dat ik geen behoeft heb aan ballen?
Precies.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt. Het spel moet immers inzien dat je alleen op spoofers aan het jagen bent en alleen potions en revives nodig hebt....
je noemt ook alles en iedeereen spoofers hč ?quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was een level 9 met drie spoofers, het is een level 3 met een fucking Lapras onderin
Niet afgemaakt omdat alle potions op waren. Kutdingen
Nee hoor, alleen die drie. Het is hetzelfde trio waar ik het altijd over hebquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
je noemt ook alles en iedeereen spoofers hč ?
Hoe doe je dat zegquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies.
Dit kan toch niet:
[ afbeelding ]
Jij battlet gewoon weinig, je woont bovenop 3 pokestops of je neemt iedere dag het OV waardoor je slapend rijk wordtquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:48 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zeg
Battle jij nou zo veel of battle ik zo efficiënt?
Ik heb nog nooit een max potion ingezetDat vind ik zonde...
[ afbeelding ]
Misschien moet ik dat dan maar eens vaker doenquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij battlet gewoon weinig, je woont bovenop 3 pokestops of je neemt iedere dag het OV waardoor je slapend rijk wordt
Als je een level 9 neerhaalt, vliegen de potions je om de oren.
Ik liet hem gewoon staan, omdat bij mijn huis een blauwe level 9 stond. Live and let live. Toen die spoofers hem afbraken, vond ik het wel redelijk om die gym ook om zeep te helpenquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:04 schreef eleusis het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat dan maar eens vaker doen
Ik zorg hier meestal dat het niet zo ver komt dat er level 9s ontstaan
Rabieluh had een date.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:10 schreef Rabieluh het volgende:
Naast die Smoochum van eerder vandaag kreeg ik...nog een Smoochum...en alweer een Elekid.
Al die 10km eieren voor dat...
Toen ik een gym aanviel kwamen er weer 2 kinderen op me af, een wou de pokemon zien, hoor ik die andere zeggen "spreek je nou alweeeer iemand aan vanwege pokemon??"
Toen ik wegfietste kwam ze heel enthousiast achter me aan rennen en begon mn fiets voort te duwen"Ik duw je wel!!!!!" hahaha.
quote:
Je moet leren dodgen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies.
Dit kan toch niet:
[ afbeelding ]
Ik zat daarstraks een half uur tegen een Dragonair aan te kijken maar die zat toch wat te ver weg.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:32 schreef Rabieluh het volgende:
Potdorie een Dratini bij de vijver maar ik kan nu echt even het huis niet uit.
En die zijn dan ook nog eens flink lastig om te vangen. Misschien dat ie er zo nog zit, ga ik er alsnog ff heen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:44 schreef Experiment513 het volgende:
[..]
Ik zat daarstraks een half uur tegen een Dragonair aan te kijken maar die zat toch wat te ver weg.
Ik kan vanavond na nieuwjaarsreceptie wel weer even poging wagen om 'm level 9 te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Die gym was weer level 10 trouwens, die ene met Neut45 bovenaan.
Nah doe maar niet, ik ben er pas morgenmiddag weer denk ik..quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan vanavond na nieuwjaarsreceptie wel weer even poging wagen om 'm level 9 te maken.
Da fuuuuuuck wat veel.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vier dratini en 2 Dragonair in een half uur tijd voor de deur op werknice^99
Waar werk jij, en hebben ze er nog vacatures?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waar is dat?!quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:23 schreef probeer het volgende:
Ok, nu weet ik ook waarom blauw het hier in dit dorp zo goed doet; 1 dude in een auto met 3 telefoons op zijn schoot: lvl 36, 33 en 30. Neemt elke gym 2-3x per dag over, en er staan meteen 3 pokemon van die 3 accounts in. Fucking lame.
Fijn die multi-accounts. En gezien de pokemon-dichtheid hier betwijfel ik ook dat hij die 36 eerlijk geleveld heeft.
Is zoiets bij Niantic te reporten?
Hier doet iemand van geel dat, maar dan vanuit huis. Dat is pasquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:23 schreef probeer het volgende:
Ok, nu weet ik ook waarom blauw het hier in dit dorp zo goed doet; 1 dude in een auto met 3 telefoons op zijn schoot: lvl 36, 33 en 30. Neemt elke gym 2-3x per dag over, en er staan meteen 3 pokemon van die 3 accounts in. Fucking lame.
Fijn die multi-accounts. En gezien de pokemon-dichtheid hier betwijfel ik ook dat hij die 36 eerlijk geleveld heeft.
Is zoiets bij Niantic te reporten?
En doen ze daar dan ook wat mee, of valt dat weer vies tegen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja.
Open de app, ga naar instellingen, daar is dan iets als report high priority issue, die brengt je naar een site waar je vanalles kan invullen, screenshots toevoegen etc.
..ik snap m niet..quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:42 schreef Nattekat het volgende:
Lol, ik heb net een gym achtergelaten met een 2900CP Snorlax onderin
Zodra mijn potions weer zijn aangevuld, pak ik ze allemaal
Een Snorlax is na Chansey de meest kansloze pokemon om tegen te trainen. Ik drie spoofers uit die gym gegooid, en daarna waren mijn revives op. Onbewust heb ik zo een bijna ontrainbare level 3 achtergelaten. Slopen is echter heel erg makkelijk.quote:
Aha, op die fiets.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een Snorlax is na Chansey de meest kansloze pokemon om tegen te trainen. Ik drie spoofers uit die gym gegooid, en daarna waren mijn revives op. Onbewust heb ik zo een bijna ontrainbare level 3 achtergelaten. Slopen is echter heel erg makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |