En zo is de cirkel toch weer rond...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef JayHovah het volgende:
Doe dan maar Saved by the Bell, met meer airtime voor Screech!
Ik vrees dat dat hoofdrekengedeelte véél te ingewikkeld is voor moderne kijkertjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Misschien iets anders dan bedoeld in de oorspronkelijke vraagstelling, maar ik mis een tv-spelletje van vroeger.
Cijfers en Letters vond ik altijd geweldig en volgens mij zou 't ook best leerzaam kunnen zijn als dit terugkwam...
Ik vraag me af of ik zo'n serie als Mathew Star nog leuk zou vinden. Nooit meer gezien sinds mijn jeugd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:30 schreef mtv het volgende:
Misfits of Science
Mathew Star
The Hitchhiker
Twilight Zone
Battlestar Galactica
Blake's 7
Buck Rogers
The Young Master
Murphy Brown
Highwayman
Booker
Banshee
Dat dacht ik ook en het correct spellen misschien wel nèt zo moeilijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat hoofdrekengedeelte véél te ingewikkeld is voor moderne kijkertjes.
Mocht je het leuk vinden: in Australie hebben ze inmiddels 12 seizoenen the Block erop zitten. Ik heb het laatste seizoen gekeken en vond het geweldig. De budgetten waren niet misselijk, de deelnemers leuk, de appartementen prachtig, echt een aanrader!quote:
Verdomme ja, Party Down. Dat was geniaal.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:34 schreef afstandbediening het volgende:
V
Maar dan wel die reeks uit 1983
Klopt begon in maart 1990. Ik heb nog mee gespeelt in afl 2 en heb Annette Barlo nog een kusje moeten geven.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat was toch in de periode 2000 tot 2005 ofzo met Kopspijkers?
Dat 12 Steden en 13 ongelukken was eind jaren 80 of begin jaren 90? Ik kom uit 1980 en volgens mij toen ik een jaar of 10 was keek ik dat altijd. Dus zal dat 1990 geweest zijn?
Het doorslikken van die ratten vond ik als 10 jarige toch best wel heftig. Maar wat een geweldige serie was dat V. Zat op de basisschool atijd die ruimte schepen te tekenen.quote:
Ohja die! Dat was leuk.quote:
Dagboek van een herdershond past ook in dit rijtje.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:42 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Het doorslikken van die ratten vond ik als 10 jarige toch best wel heftig. Maar wat een geweldige serie was dat V. Zat op de basisschool atijd die ruimte schepen te tekenen.
Welke series welke ik nog niet voorbij heb zien komen zijn,
The A-Team
De zevensprong
Thomas en senior
Kanaal 13
Zevensprong onlangs nog teruggekeken op yoeptjoep en waande me weer als kind. Heerlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dagboek van een herdershond past ook in dit rijtje.
Q&Q ook. De zevensprong heb ik nog op DVD zelfs!!
idd wel de uk versie.quote:Op donderdag 19 januari 2017 11:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
De UK-versie. Heb de DVD's hier nog liggen, erg grappig![]()
Het zegt me zo ff niks eigenlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 12:12 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Zevensprong onlangs nog teruggekeken op yoeptjoep en waande me weer als kind. Heerlijk.
Maar hoe was de naam van die Nederlandse serie op dat politiebureau met ik dacht Albert mol en de Cock.
Was dat niet de kip en het ei ?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 09:38 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Pure nostalgie dit
Laurel and Hardy
[ afbeelding ]
MacGyver heeft nu een nieuwe, jonge versie... echt slechtquote:Op zondag 22 januari 2017 11:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
macgyver
airwolf
ER
A-team is al genoemd, maar deze wordt nog geregeld herhaald.
Ohja die, die was ik compleet vergeten.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:05 schreef Bintzak het volgende:
Spellbinder leuke jeugd serie. Werd op België 1 of 2 uitgezonden.
Van airwolf bedoel jequote:Op zondag 22 januari 2017 12:21 schreef SEMTEX het volgende:
De originele acteur is trouwens aan lager wal geraakt:
http://www.dailymail.co.u(...)t-leg-amputated.html
Ditquote:
Prachtige sprookjes!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:05 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pure nostalgie dit,tijdloos en magnifique
Ze hebben later nog een reeks uitgebracht over de Griekse mythen maar die vond ik niet zo goed als het eerste seizoen over die Keltische mythen en legendes
wow dat is wel erg toevalligquote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prachtige sprookjes!
John Hurt (de verteller) is trouwens gisteren overleden
Eerste seizoen was trouwens geen Keltische mythes, maar (vooral Russische en Duitse) sprookjesquote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:21 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
wow dat is wel erg toevallig![]()
Klopt idd, is al lang geleden, heb altijd met Keltische mythes in mn hoofd gezetenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eerste seizoen was trouwens geen Keltische mythes, maar (vooral Russische en Duitse) sprookjes
even opgzocht: er zat toch een keltisch verhaal tussen, die met de steensoep en waar hij omgetoverd wordt tot een konijn of wat was het ook weerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan eigenlijk nergens vinden waarom het na twee seizoenen stopte, het was afaik een internationaal succes.
Als ik dit lees tussen de regels was het in de VS geen succesquote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:40 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
even opgzocht: er zat toch een keltisch verhaal tussen, die met de steensoep en waar hij omgetoverd wordt tot een konijn of wat was het ook weerDat hij 100 dagen lang verhalen moet vertellen aan de koning enzo
De reden heb ik ook nooit gehoord waarom het gestopt is, zo'n zonde...
pff Amerikanen... Hoe kun je hier niet van houden?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik dit lees tussen de regels was het in de VS geen succes
http://www.denofgeek.com/(...)sons-the-storyteller
Dit soort kwaliteit is nu eenmaal geen grote publiekstrekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:08 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
pff Amerikanen... Hoe kun je hier niet van houden?Het is een van de beste dingen die op tv zijn vertoond...
Dat begin ook altijd: "the beste place by the fire was kept for....the storyteller"...
vreselijke serie maar wat een mooie man, dat was dan ook de reden dat ik keekquote:
OMGquote:Op donderdag 25 januari 2018 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Remake jaren 90-serie Murphy Brown
quote:Op donderdag 25 januari 2018 10:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Remake jaren 90-serie Murphy Brown
Dat was mijn eerste reactie ook ja.quote:
Zeker weten.quote:
En na elke aflevering naar de tandarts voor nieuw gebit? Ken weinig series zoeter dan dat.. Nouja, Maple Town misschienquote:Op donderdag 25 januari 2018 18:17 schreef Klepper272 het volgende:
Little House on the Prairie
Zo rustgevend en het komt altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |