En zo is de cirkel toch weer rond...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef JayHovah het volgende:
Doe dan maar Saved by the Bell, met meer airtime voor Screech!
Ik vrees dat dat hoofdrekengedeelte véél te ingewikkeld is voor moderne kijkertjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Misschien iets anders dan bedoeld in de oorspronkelijke vraagstelling, maar ik mis een tv-spelletje van vroeger.
Cijfers en Letters vond ik altijd geweldig en volgens mij zou 't ook best leerzaam kunnen zijn als dit terugkwam...
Ik vraag me af of ik zo'n serie als Mathew Star nog leuk zou vinden. Nooit meer gezien sinds mijn jeugd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:30 schreef mtv het volgende:
Misfits of Science
Mathew Star
The Hitchhiker
Twilight Zone
Battlestar Galactica
Blake's 7
Buck Rogers
The Young Master
Murphy Brown
Highwayman
Booker
Banshee
Dat dacht ik ook en het correct spellen misschien wel nèt zo moeilijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:56 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat hoofdrekengedeelte véél te ingewikkeld is voor moderne kijkertjes.
Mocht je het leuk vinden: in Australie hebben ze inmiddels 12 seizoenen the Block erop zitten. Ik heb het laatste seizoen gekeken en vond het geweldig. De budgetten waren niet misselijk, de deelnemers leuk, de appartementen prachtig, echt een aanrader!quote:
Verdomme ja, Party Down. Dat was geniaal.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:34 schreef afstandbediening het volgende:
V
Maar dan wel die reeks uit 1983
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |