SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Insgelijksquote:Op zaterdag 31 december 2016 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Maar bovenal gezondheid, liefde (april is al snel) en al het goede wat er te wensen valt.
Tot volgend jaar!
Vast wel.quote:
Jij ookquote:
Hoe bedoel je april is al snel?quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Maar bovenal gezondheid, liefde (april is al snel) en al het goede wat er te wensen valt.
Tot volgend jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zeg, staat het niet in je agenda?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Tot volgend jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat zou er in mijn agenda moeten staan?
quote:
Zou zo maar kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je was toch niet dronken bij de aankondiging? Maar goed, kaart komt tzt
Yeah!quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels denkt in koffiekopjesmokken infusen
Ik bedoelde natuurlijk prive-koffieplantagesquote:
jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:00 schreef knokkels het volgende:
Iedereen alvast een goed nieuwjaar, veel heil, zegen en dat soort![]()
Dat het jaar jullie moge brengen wat jullie zouden willen
dat ik maar niet doof mag worden door jouw geschreeuwquote:Op zaterdag 31 december 2016 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aan alle mensen hier alvast: EEN HEEL FIJNE JAARWISSELING TOEGEWENST!
DAT 2017 MAAR EEN GOED JAAR MAG WORDEN OP ALLE VLAKKEN!
Nu het nog kan?quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een geweldig 2017
En I keep my fingers crossed
Jij ook, Mopperkont!quote:Op zaterdag 31 december 2016 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aan alle mensen hier alvast: EEN HEEL FIJNE JAARWISSELING TOEGEWENST!
DAT 2017 MAAR EEN GOED JAAR MAG WORDEN OP ALLE VLAKKEN!
Ik hou mijn knokkels dichtbij mequote:Op zaterdag 31 december 2016 23:06 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen een hele fijne jaarwisseling en een geweldig 2017
En I keep my fingers crossed
iets met piep...quote:Op zaterdag 31 december 2016 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu het nog kan?![]()
Ook iedereen de beste wensen!
Van dattemquote:
Broertjequote:
Ook jij Devquote:
Gelukkig nieuwjaar, vosjequote:
Gelukkig nieuwjaar Henkiequote:
Muis! Maak jij er ook een schitterend jaar van! Samen met Lucky natuurlijk! En veel kracht toegewenst.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
Lieve radiomenschjes
Maak van 2017 een ontzettend mooi jaar, dat is wat Lucky en ik zeker van plan zijn er van te maken![]()
Geniet !!!
dat moet gewoon!quote:Op zondag 1 januari 2017 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
Lieve radiomenschjes
Maak van 2017 een ontzettend mooi jaar, dat is wat Lucky en ik zeker van plan zijn er van te maken![]()
Geniet !!!
Jullie ook.quote:Op zondag 1 januari 2017 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
Lieve radiomenschjes
Geniet !!!
quote:Op zondag 1 januari 2017 01:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nieuwe RTJ al gedownload?
Gelukkig nieuwjaar idereen
Zal ik eens naar kijkenquote:Op zondag 1 januari 2017 01:25 schreef knokkels het volgende:
[..]!
Neen, doeneme.
Rob Level, Novi Novak, is dat een beetje je ding?
rtj3?quote:Op zondag 1 januari 2017 04:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nope, ik ga ook niet draaien, ben te erg in rtj3..
Golden Showers horen bij Oud en Nieuw.quote:Op zondag 1 januari 2017 04:15 schreef Stien_Struis het volgende:
Vrouw is al helemaal over de zeik nu.
Ze wilde TV kijken, ben 'm naar de kroeg gesmeerd toen.quote:Op zondag 1 januari 2017 04:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Golden Showers horen bij Oud en Nieuw.
Ik heb Claudia ook overgeslagen.quote:Op zondag 1 januari 2017 04:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze wilde TV kijken, ben 'm naar de kroeg gesmeerd toen.
Een pot die probeert grappig te wezen wat uiteraard niet lukt en zelfs dan is het nog steeds niet grappig.quote:
zelfde als amy schumer?quote:Op zondag 1 januari 2017 04:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een pot die probeert grappig te wezen wat uiteraard niet lukt en zelfs dan is het nog steeds niet grappig.
Eerst nog ff vol over de bek spuiten.quote:Op zondag 1 januari 2017 05:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
hier niet zo maar eens naast henk kruipen
viel het mee met het geknal ?quote:
Zou je dat wel doen?quote:Op zondag 1 januari 2017 11:58 schreef just me het volgende:
vanmiddag naar de nieuwjaarsreceptie op de club
Ja hoor, maar ik was niet echt bang voor geknal. Ik was bij m'n broer; die woont in een dorp hier in de regio, in een doodlopende straat. Dus het was niet echt druk daar.quote:
Ik voel me super fris dus het moet te doen zijnquote:
als het maar gezellig wasquote:Op zondag 1 januari 2017 12:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik was niet echt bang voor geknal. Ik was bij m'n broer; die woont in een dorp hier in de regio, in een doodlopende straat. Dus het was niet echt druk daar.
quote:Op zondag 1 januari 2017 12:17 schreef just me het volgende:
of zoals de kabouter zegt, domme jongens!!
toen ik een tijdje geleden met haar aan het wandelen was heb ik dat tegen haar gezegd nadat jongens rotjes gooiden, nu zegt ze dat steeds hoorde ik gisteren van Merelquote:
Goede opvoedster die oma van haar.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
toen ik een tijdje geleden met haar aan het wandelen was heb ik dat tegen haar gezegd nadat jongens rotjes gooiden, nu zegt ze dat steeds hoorde ik gisteren van Merel
Oma doet het zo slecht nog niet
quote:Op zondag 1 januari 2017 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
toen ik een tijdje geleden met haar aan het wandelen was heb ik dat tegen haar gezegd nadat jongens rotjes gooiden, nu zegt ze dat steeds hoorde ik gisteren van Merel
Oma doet het zo slecht nog niet
als de rook om je hoofd is verdwenenquote:Op zondag 1 januari 2017 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Goeden2017 nog maar een keer!
Eerste feit van dit jaar:
Het vuurwerkpakket onder de 10 euro van de Lidl was beter dan dat van de Action.
Zo even een gluhweintje halen in Zandvoort, hoewel het een beetje miezert.
Maar frisse lucht is wel even lekker...
Ik stond gisteren met de Fluimucil op straat.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:27 schreef just me het volgende:
[..]
als de rook om je hoofd is verdwenen
Siervuurwerk is best mooi, maar kan prima vanaf een centrale plek wat mij betreft. Wie het wil zien, gaat erheen.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:17 schreef just me het volgende:
als het maar gezellig wasIk vind die nutteloze knallen helemaal niets, of zoals de kabouter zegt, domme jongens!! siervuurwerk vind ik wel leuk
ik kreeg zelfs binnen een hoestbui toen we naar bed gingen, ok, het raam stond nog op een kier, maar toch. Wat een ellende, al dat zware vuurwerk. Wij vieren volgende week wel ons eigen uitgestelde oud en nieuw, met sterretjes van de Aldiquote:Op zondag 1 januari 2017 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond gisteren met de Fluimucil op straat.
Puur lood en andere metalen kon je inademen hier, ik stikte de moord soms...
Londen was wel gaaf gisteren, maar dat zie ik hier niet gebeuren...quote:Op zondag 1 januari 2017 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Siervuurwerk is best mooi, maar kan prima vanaf een centrale plek wat mij betreft. Wie het wil zien, gaat erheen.
Leuk; straks even terugkijken. Ben nu even de oudejaars va Dolf Jansen aan het kijkenquote:Op zondag 1 januari 2017 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Londen was wel gaaf gisteren, maar dat zie ik hier niet gebeuren...
Waard om te bekijken en vooral te beluisteren.
Geweldige muziekmix met David Bowie op het eind...
quote:Op zondag 1 januari 2017 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
We krijgen nieuwe buren: http://www.50pluspartij.n(...)iozender-voor-50plus
ik denk dat we dat eens gaan beluisteren. Symph is fan van Annequote:Op zondag 1 januari 2017 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
We krijgen nieuwe buren: http://www.50pluspartij.n(...)iozender-voor-50plus
Zo oud zijn jullie toch nog helemaal niet?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat we dat eens gaan beluisteren. Symph is fan van Anne
Anne is mijn jeugdquote:Op zondag 1 januari 2017 14:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo oud zijn jullie toch nog helemaal niet?
en op het halve uur onze eigen partij promotenquote:Op zondag 1 januari 2017 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moeten we onszelf voortaan Radio 49MIN gaan noemen, om ons krachtiger te profileren.
Present!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En waarom heb je jezelf nog niet ingeroosterd dan?
Voornamelijk omdat ik echt nét wakker ben..quote:Programma van vandaag
14:49 - 16:50 DJ Knokkels - Welcome to 2017!
quote:Op zondag 1 januari 2017 14:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Voornamelijk omdat ik echt nét wakker ben..![]()
En SAM compleet default ging. Voor het nieuwe jaar of zo
quote:
Ik ben ingeschakeldquote:
Valse start wel ... klinkt een beetje.. mmmm ... krakerig.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor wel een achtergrondmuziekje, maar geen Knokkels...
Moby heeft last van Sibilance joh, niet normaalquote:
Ja, daar was ik inderdaad ook achter.. Ik dacht dathet aan mijn geluid lag maar dat was het dus net nietquote:Op zondag 1 januari 2017 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
Er zit wat distortion in de mp3, denk ik. Je microfoon klonk kraakhelder.
wakker worden op de bank, denken dat het vroeg is, en dan realiseren dat je tot half drie geslapen hebtquote:
confirmed. Ik fix dat.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Oei.... ik hoor nu ook een kraakje. Zit toch in het geluid, niet in de mp3.
Open ik net met 2 slechte MP3squote:
quote:
Goede tradities zijn er om voort te zetten.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Huisband inkomende!![]()
Er zijn van die dingen die niet veranderen
Ja toch? Ronan Harris had een mooie wens wel op Facebook.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede tradities zijn er om voort te zetten.
Het geluid is nu wat zachtquote:Op zondag 1 januari 2017 15:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja toch? Ronan Harris had een mooie wens wel op Facebook.
En ik hoop echt dat ze een keer langskomen met het Babelsberg Orchestra. Ik heb een erg mooi parkeerterrein achter mijn huis
Ook dat fixen we gewoonquote:
Dat klopte ook. SAM is dwunkquote:Op zondag 1 januari 2017 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt nu alsof ik twee dingen door elkaar heen hoor
Het lijkt er wel op ja. Deze track hikt trouwens ook een beetje tegen distortion aan. SAM heeft nog een kater van gisteren, denk ikquote:
Erg vaag wel, geluid stond bijna uitquote:Op zondag 1 januari 2017 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja. Deze track hikt trouwens ook een beetje tegen distortion aan. SAM heeft nog een kater van gisteren, denk ik
Okee okee, ehh ja ..quote:
Geen koffie?quote:Op zondag 1 januari 2017 15:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Okee okee, ehh ja ..![]()
Vandaag mag het
Ik heb geen koffie!
Géén koffiequote:
Ik kwam laatst ook nog een cd-single tegen met Coffee als titel. Ik dacht: die moet ik grabben voor Knokkelsquote:
ToTquote:
Mijn moeder had nog wat goede bonenkoffie. En wat doe ik, ik vergéét dat! Watquote:Op zondag 1 januari 2017 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook nog een cd-single tegen met Coffee als titel. Ik dacht: die moet ik grabben voor Knokkels
11!quote:
Dit nummer klinkt dof, maar misschien ligt het aan het nummer zelf?quote:Op zondag 1 januari 2017 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
ToT![]()
En toch klinkt mijn geluid weird
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |