Eerst nog ff vol over de bek spuiten.quote:Op zondag 1 januari 2017 05:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
hier niet zo maar eens naast henk kruipen
viel het mee met het geknal ?quote:
Zou je dat wel doen?quote:Op zondag 1 januari 2017 11:58 schreef just me het volgende:
vanmiddag naar de nieuwjaarsreceptie op de club
Ja hoor, maar ik was niet echt bang voor geknal. Ik was bij m'n broer; die woont in een dorp hier in de regio, in een doodlopende straat. Dus het was niet echt druk daar.quote:
Ik voel me super fris dus het moet te doen zijnquote:
als het maar gezellig wasquote:Op zondag 1 januari 2017 12:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik was niet echt bang voor geknal. Ik was bij m'n broer; die woont in een dorp hier in de regio, in een doodlopende straat. Dus het was niet echt druk daar.
quote:Op zondag 1 januari 2017 12:17 schreef just me het volgende:
of zoals de kabouter zegt, domme jongens!!
toen ik een tijdje geleden met haar aan het wandelen was heb ik dat tegen haar gezegd nadat jongens rotjes gooiden, nu zegt ze dat steeds hoorde ik gisteren van Merelquote:
Goede opvoedster die oma van haar.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
toen ik een tijdje geleden met haar aan het wandelen was heb ik dat tegen haar gezegd nadat jongens rotjes gooiden, nu zegt ze dat steeds hoorde ik gisteren van Merel
Oma doet het zo slecht nog niet
quote:Op zondag 1 januari 2017 12:19 schreef just me het volgende:
[..]
toen ik een tijdje geleden met haar aan het wandelen was heb ik dat tegen haar gezegd nadat jongens rotjes gooiden, nu zegt ze dat steeds hoorde ik gisteren van Merel
Oma doet het zo slecht nog niet
als de rook om je hoofd is verdwenenquote:Op zondag 1 januari 2017 12:23 schreef MadMaster het volgende:
Goeden2017 nog maar een keer!
Eerste feit van dit jaar:
Het vuurwerkpakket onder de 10 euro van de Lidl was beter dan dat van de Action.
Zo even een gluhweintje halen in Zandvoort, hoewel het een beetje miezert.
Maar frisse lucht is wel even lekker...
Ik stond gisteren met de Fluimucil op straat.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:27 schreef just me het volgende:
[..]
als de rook om je hoofd is verdwenen
Siervuurwerk is best mooi, maar kan prima vanaf een centrale plek wat mij betreft. Wie het wil zien, gaat erheen.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:17 schreef just me het volgende:
als het maar gezellig wasIk vind die nutteloze knallen helemaal niets, of zoals de kabouter zegt, domme jongens!! siervuurwerk vind ik wel leuk
ik kreeg zelfs binnen een hoestbui toen we naar bed gingen, ok, het raam stond nog op een kier, maar toch. Wat een ellende, al dat zware vuurwerk. Wij vieren volgende week wel ons eigen uitgestelde oud en nieuw, met sterretjes van de Aldiquote:Op zondag 1 januari 2017 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond gisteren met de Fluimucil op straat.
Puur lood en andere metalen kon je inademen hier, ik stikte de moord soms...
Londen was wel gaaf gisteren, maar dat zie ik hier niet gebeuren...quote:Op zondag 1 januari 2017 12:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Siervuurwerk is best mooi, maar kan prima vanaf een centrale plek wat mij betreft. Wie het wil zien, gaat erheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |