IJs op de weg is idd kutquote:Op zondag 1 januari 2017 17:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil geen ijs, dan durf ik niet te rijden
windchill volgens mijquote:Op zondag 1 januari 2017 17:21 schreef DJMO het volgende:
Nou ik vind het anders verrot koud buiten...
Rond de tien graden met Kerst is niet bepaald winters koud, toch?quote:Op zondag 1 januari 2017 18:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon al weken winters koud?
Ik moest met de trein van Alkmaar naar Rotterdam en weer terug, nou op die tochtige stations .. ik stond letterlijk te bibberen van de kou. *insert bibbersmiley*quote:
Niet snappen dat het virtueel wintervermaak altijd Griekenland trekt en het virtueel warmtevermaak altijd naar het noordwesten gaatquote:
Okeequote:Op zondag 1 januari 2017 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet snappen dat het virtueel wintervermaak altijd Griekenland trekt en het virtueel warmtevermaak altijd naar het noordwesten gaat
Dat was inderdaad een paar dagen. Maar verder is het al weken tussen nul en vijf graden hier. Dat noem ik winters koud.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond de tien graden met Kerst is niet bepaald winters koud, toch?
Pffff. Jammer. Doe dan even écht koud zodat de schaatsers er iets aan hebben. Dit halfbakken gedoe is voor niemand tofquote:
Mja nou vind het nog wel meevallen allemaal tot nu toequote:Op zondag 1 januari 2017 18:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon al weken winters koud?
Dat wel, maar te ver weg..quote:Op maandag 2 januari 2017 17:48 schreef Canopus het volgende:
Kom op met die winter.![]()
Het zag er zo mooi uit
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 2 januari 2017 23:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ga mijn zomerjas maar weer tevoorschijn halen; 10 graden; lijkt wel lente!
Als de zon maar schijntquote:Op dinsdag 3 januari 2017 08:15 schreef dick_laurent het volgende:
Pff alsof je het weer de komende dagen "lente" kan noemen. Zal grotendeels geheel bewolkt / regenachtig blijven en tussen de 6 en 10 graden.
Dat noem ik geen lente. Was t maar zo'n feest.
Stuur eens wat hierheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:34 schreef Dven het volgende:
Hier gaan we de diepvries in. Bakken met sneeuw, hier in de stad circa een halve meter, lokaal tot een meter, in de bergen nog veel meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat dat allemaal gesmolten is, ben je weer 2 dagen verder. Ik moet nog wel naar werk kunnenquote:
Hoeveel graden is het dan bij jullie? Hier echt koud, tegen het vriespunt en koud windje. Brrr...quote:
Zal zo even kijken. Maar ik liep een uur geleden met de honden zonder jas (wel met vest.) Droog, zonnetje, geen koude wind.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoeveel graden is het dan bij jullie? Hier echt koud, tegen het vriespunt en koud windje. Brrr...
vlees/visquote:
Een meter sneeuw smelten duurt nog een beste tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat allemaal gesmolten is, ben je weer 2 dagen verder. Ik moet nog wel naar werk kunnen
Graag. Ik zit helemaal niet op temperaturen beneden de -20 te wachtenquote:
Mensen hier ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag. Ik zit helemaal niet op temperaturen beneden de -20 te wachten
Jawel hoor en ik zit ook niet op weerwoordquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mensen hier ook niet(op een aantal weerwoord gekkies na)
In NL zou ik er nog wel op wachten aangezien het vrij ongewoon isquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mensen hier ook niet(op een aantal weerwoord gekkies na)
Gekkie gespotquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel hoor en ik zit ook niet op weerwoord
twitter:weercode twitterde op dinsdag 03-01-2017 om 11:16:34CODE GEEL: In Limburg eerst kans op gladheid: In Limburg is er aanvankelijk kans op gladheid door bevriezing van… https://t.co/KfmWicfZbt reageer retweet
-10 vind ik hier ook wel voldoende.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag. Ik zit helemaal niet op temperaturen beneden de -20 te wachten
Eerst sneeuw! Halve meter ofzo...dikke pakketten tot om en nabij een meter de komende dagen door een nordstau in de Alpen. Mag hier ook wel een keer....utopie, natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:26 schreef aloa het volgende:
Een maand lang in de nachten -15 en overdag een graad of 5 onder nul.
Maar dat gaat toch niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |