Rond de tien graden met Kerst is niet bepaald winters koud, toch?quote:Op zondag 1 januari 2017 18:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon al weken winters koud?
Ik moest met de trein van Alkmaar naar Rotterdam en weer terug, nou op die tochtige stations .. ik stond letterlijk te bibberen van de kou. *insert bibbersmiley*quote:
Niet snappen dat het virtueel wintervermaak altijd Griekenland trekt en het virtueel warmtevermaak altijd naar het noordwesten gaatquote:
Okeequote:Op zondag 1 januari 2017 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet snappen dat het virtueel wintervermaak altijd Griekenland trekt en het virtueel warmtevermaak altijd naar het noordwesten gaat
Dat was inderdaad een paar dagen. Maar verder is het al weken tussen nul en vijf graden hier. Dat noem ik winters koud.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Rond de tien graden met Kerst is niet bepaald winters koud, toch?
Pffff. Jammer. Doe dan even écht koud zodat de schaatsers er iets aan hebben. Dit halfbakken gedoe is voor niemand tofquote:
Mja nou vind het nog wel meevallen allemaal tot nu toequote:Op zondag 1 januari 2017 18:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon al weken winters koud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |