Stuur eens wat hierheen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:34 schreef Dven het volgende:
Hier gaan we de diepvries in. Bakken met sneeuw, hier in de stad circa een halve meter, lokaal tot een meter, in de bergen nog veel meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat dat allemaal gesmolten is, ben je weer 2 dagen verder. Ik moet nog wel naar werk kunnenquote:
Hoeveel graden is het dan bij jullie? Hier echt koud, tegen het vriespunt en koud windje. Brrr...quote:
Zal zo even kijken. Maar ik liep een uur geleden met de honden zonder jas (wel met vest.) Droog, zonnetje, geen koude wind.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoeveel graden is het dan bij jullie? Hier echt koud, tegen het vriespunt en koud windje. Brrr...
vlees/visquote:
Een meter sneeuw smelten duurt nog een beste tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat allemaal gesmolten is, ben je weer 2 dagen verder. Ik moet nog wel naar werk kunnen
Graag. Ik zit helemaal niet op temperaturen beneden de -20 te wachtenquote:
Mensen hier ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag. Ik zit helemaal niet op temperaturen beneden de -20 te wachten
Jawel hoor en ik zit ook niet op weerwoordquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mensen hier ook niet(op een aantal weerwoord gekkies na)
In NL zou ik er nog wel op wachten aangezien het vrij ongewoon isquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mensen hier ook niet(op een aantal weerwoord gekkies na)
Gekkie gespotquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel hoor en ik zit ook niet op weerwoord
twitter:weercode twitterde op dinsdag 03-01-2017 om 11:16:34CODE GEEL: In Limburg eerst kans op gladheid: In Limburg is er aanvankelijk kans op gladheid door bevriezing van… https://t.co/KfmWicfZbt reageer retweet
-10 vind ik hier ook wel voldoende.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Graag. Ik zit helemaal niet op temperaturen beneden de -20 te wachten
Eerst sneeuw! Halve meter ofzo...dikke pakketten tot om en nabij een meter de komende dagen door een nordstau in de Alpen. Mag hier ook wel een keer....utopie, natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:26 schreef aloa het volgende:
Een maand lang in de nachten -15 en overdag een graad of 5 onder nul.
Maar dat gaat toch niet gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |