Was ik nog maar veertien.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo dat zijn zo'n 4 uurtjes. Pittig.
Needie ligt nog lekker te slapen.
Muse en Rammsteinquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef Sfeermaker het volgende:
Muse is de beste liveband van 't moment. Ook maken ze de beste muziek.
Het is me een raadsel waarom nummers als "Hysteria", "Butterflies & Hurricanes" en "Map of the Problematique" niet binnenkomen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef Sfeermaker het volgende:
Muse is de beste liveband van 't moment. Ook maken ze de beste muziek.
Het is me een raadsel waarom nummers als "Hysteria", "Butterflies & Hurricanes" en "Map of the Problematique" niet binnenkomen.
de peaceman houdt 'er niet van?quote:
Plug in Babyquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk zou het voltallige oeuvre van Muse in de top 100 moeten.
Sending out an SMSdat intro
de rest is meh
ja prima, dan kunnen we al vroeg onze eigen muziek opzettenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk zou het voltallige oeuvre van Muse in de top 100 moeten.
Sending out an SMSdat intro
de rest is meh
Teveel peaceman ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja prima, dan kunnen we al vroeg onze eigen muziek opzetten
teveel muse is niet goed voor een mens.
Ja heerlijke leeftijd. Ik heb Twan ook gezegd vooral te genieten van die middelbare schooltijd. Maar ook wel zijn best te doen natuurlijkquote:
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:13 schreef Rottdog het volgende:
Vroeger hoorde ik .... I broke my nose 😶
ik houd best van Muse, vooral het oudere werk en live doen ze het zeker goed, maar ze zijn totaal niet vernieuwend en zeker ook niet de beste band van de laatste 25 jaar wmbquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
de peaceman houdt 'er niet van?
Radiohead heb ik nog nooit gezien, ken er ook niet zoveel van. Ik ben dit jaar naar 65 concerten geweest en 4 festivals, Muse was zeer goed maar Neil Young in Antwerpen & Amsterdam die 3,5 uur speeldequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor. 21 mei HMH was de beste
zow! dat zijn er wel heel veel! respectquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Radiohead heb ik nog nooit gezien, ken er ook niet zoveel van. Ik ben dit jaar naar 65 concerten geweest en 4 festivals, Muse was zeer goed maar Neil Young in Antwerpen & Amsterdam die 3,5 uur speeldeVerder blij dat ik eindelijk Black Sabbath live heb gezien, Iron Maiden was ook leuk.
Dudequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Radiohead heb ik nog nooit gezien, ken er ook niet zoveel van. Ik ben dit jaar naar 65 concerten geweest en 4 festivals, Muse was zeer goed maar Neil Young in Antwerpen & Amsterdam die 3,5 uur speeldeVerder blij dat ik eindelijk Black Sabbath live heb gezien, Iron Maiden was ook leuk.
Het oudere werk 1999-2006 is wel hun beste werk ja. Welke band is de beste van de laatste 25 jaar volgens jóu?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik houd best van Muse, vooral het oudere werk en live doen ze het zeker goed, maar ze zijn totaal niet vernieuwend en zeker ook niet de beste band van de laatste 25 jaar wmb
Vroeger wel ja, tegenwoordig 29, teveel recente rotzooi in de lijst, zie het uur tussen 8 en 9. Deze is wel genotquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:16 schreef Sfeermaker het volgende:
ja, 30 december is altijd de beste top2000 dag![]()
![]()
gvd lekker plaatje, dat Blue Monday
Wow, iemand heeft de single van Blue Mondayquote:
Een paar post boven.quote:
qua persoonlijke smaak Radiohead. Met afstand.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:17 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het oudere werk 1999-2006 is wel hun beste werk ja. Welke band is de beste van de laatste 25 jaar volgens jóu?
Het aantal bands precies moet ik nog even natellen. Denk iets meer dan 200.quote:
ik ben 45, ben gewoon heel modernquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een paar post boven.
Jij met ik heb de single nog op lp en iemand anders met ik heb hem Spotify.
Zou een aanwinst zijn.quote:
ja hij geeft zijn cd's gewoon wegquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben 45, ben gewoon heel modern
Ik begrijp niet waarom een band of artiest constant vernieuwend moet zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik houd best van Muse, vooral het oudere werk en live doen ze het zeker goed, maar ze zijn totaal niet vernieuwend en zeker ook niet de beste band van de laatste 25 jaar wmb
ik heb dan wel een singletje van dit nummer, maar nergens iets staan het af te spelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nadat ik ze geript hadquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij geeft zijn cd's gewoon weg
Wij kopen juist weer meer elpees. Met gratis downloadcode: twee vliegen in 1 klap.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Idd. Schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom een band of artiest constant vernieuwend moet zijn.
Dan ben je gewoon elke week naar een concert gegaan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het aantal bands precies moet ik nog even natellen. Denk iets meer dan 200.
niet persé, maar in elk geval jezelf (als band) uitdagen door iets nieuws te doen vind ik persoonlijk wel een pré.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zie Kensington. Het wordt een eenheidsworst. Overigens vernieuwt Muse wel gewoon zijn eigen soundquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
ik moet nog wel ergens een platenspeler hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kopen juist weer meer elpees. Met gratis downloadcode: twee vliegen in 1 klap.
Waarbij Status Quo aan het andere eind van het spectrum zit en ook een voorbeeld is van hoe het niet moet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kopen juist weer meer elpees. Met gratis downloadcode: twee vliegen in 1 klap.
ik houd mijn mond wel, oke.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Schoenmaker blijf bij je leest.
ze hadden een soort van status quo bereiktquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarbij Status Quo aan het andere eind van het spectrum zit en ook een voorbeeld is van hoe het niet moet.
Wij moeten een nieuwe, maar kopen dan eentje met ingebouwde boxjes denk ik. Is het probleem van versterker getackled. Maar is maar weinig mooier dan een oude platenspeler.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog wel ergens een platenspeler hebben.
Echter geen versterker meer die hem slikt denk ik
heeft mijn vader ook gedaan, onze collectie cd's is aardig uitgebreid met wat pareltjes uit hun verzameling. De LP's van zijn vrouw heb ik ook gekregen.quote:
Ik bedoel, niks mis met vernieuwing, maar soms is goed gewoon goed zoals het is, totdat de sleet erin raakt voor de uitvoerende artiest en die echt het gevoel heeft het over een andere boeg te moeten gooien om er nog plezier aan te beleven.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Schoenmaker blijf bij je leest.
Zaten wel wat kleine concertjes bij, maar elke maand wel een keer of 2 naar Amsterdam/Groningen/Leeuwarden/Utrecht.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon elke week naar een concert gegaan.
scheelt een hoop opbergruimtequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn vader ook gedaan, onze collectie cd's is aardig uitgebreid met wat pareltjes uit hun verzameling. De LP's van zijn vrouw heb ik ook gekregen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn vader ook gedaan, onze collectie cd's is aardig uitgebreid met wat pareltjes uit hun verzameling. De LP's van zijn vrouw heb ik ook gekregen.
Respect hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zaten wel wat kleine concertjes bij, maar elke maand wel een keer of 2 naar Amsterdam/Groningen/Leeuwarden/Utrecht.
Volgens mij heeft Mumford and Sons ook flink in moeten leveren aan populariteit sinds ze die banjo bij het grof vuil hebben gezet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarbij Status Quo aan het andere eind van het spectrum zit en ook een voorbeeld is van hoe het niet moet.
Mogguhquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ahja ik heb op de vliering nog een oude versterkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten een nieuwe, maar kopen dan eentje met ingebouwde boxjes denk ik. Is het probleem van versterker getackled. Maar is maar weinig mooier dan een oude platenspeler.
hier staan 3 platenspelersquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten een nieuwe, maar kopen dan eentje met ingebouwde boxjes denk ik. Is het probleem van versterker getackled. Maar is maar weinig mooier dan een oude platenspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |