Wow, iemand heeft de single van Blue Mondayquote:
Een paar post boven.quote:
qua persoonlijke smaak Radiohead. Met afstand.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:17 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het oudere werk 1999-2006 is wel hun beste werk ja. Welke band is de beste van de laatste 25 jaar volgens jóu?
Het aantal bands precies moet ik nog even natellen. Denk iets meer dan 200.quote:
ik ben 45, ben gewoon heel modernquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een paar post boven.
Jij met ik heb de single nog op lp en iemand anders met ik heb hem Spotify.
Zou een aanwinst zijn.quote:
ja hij geeft zijn cd's gewoon wegquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben 45, ben gewoon heel modern
Ik begrijp niet waarom een band of artiest constant vernieuwend moet zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik houd best van Muse, vooral het oudere werk en live doen ze het zeker goed, maar ze zijn totaal niet vernieuwend en zeker ook niet de beste band van de laatste 25 jaar wmb
ik heb dan wel een singletje van dit nummer, maar nergens iets staan het af te spelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nadat ik ze geript hadquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hij geeft zijn cd's gewoon weg
Wij kopen juist weer meer elpees. Met gratis downloadcode: twee vliegen in 1 klap.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Idd. Schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom een band of artiest constant vernieuwend moet zijn.
Dan ben je gewoon elke week naar een concert gegaan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het aantal bands precies moet ik nog even natellen. Denk iets meer dan 200.
niet persé, maar in elk geval jezelf (als band) uitdagen door iets nieuws te doen vind ik persoonlijk wel een pré.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zie Kensington. Het wordt een eenheidsworst. Overigens vernieuwt Muse wel gewoon zijn eigen soundquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
ik moet nog wel ergens een platenspeler hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kopen juist weer meer elpees. Met gratis downloadcode: twee vliegen in 1 klap.
Waarbij Status Quo aan het andere eind van het spectrum zit en ook een voorbeeld is van hoe het niet moet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Same herequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kopen juist weer meer elpees. Met gratis downloadcode: twee vliegen in 1 klap.
ik houd mijn mond wel, oke.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Schoenmaker blijf bij je leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |