Radiohead heb ik nog nooit gezien, ken er ook niet zoveel van. Ik ben dit jaar naar 65 concerten geweest en 4 festivals, Muse was zeer goed maar Neil Young in Antwerpen & Amsterdam die 3,5 uur speeldequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee hoor. 21 mei HMH was de beste
zow! dat zijn er wel heel veel! respectquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Radiohead heb ik nog nooit gezien, ken er ook niet zoveel van. Ik ben dit jaar naar 65 concerten geweest en 4 festivals, Muse was zeer goed maar Neil Young in Antwerpen & Amsterdam die 3,5 uur speeldeVerder blij dat ik eindelijk Black Sabbath live heb gezien, Iron Maiden was ook leuk.
Dudequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Radiohead heb ik nog nooit gezien, ken er ook niet zoveel van. Ik ben dit jaar naar 65 concerten geweest en 4 festivals, Muse was zeer goed maar Neil Young in Antwerpen & Amsterdam die 3,5 uur speeldeVerder blij dat ik eindelijk Black Sabbath live heb gezien, Iron Maiden was ook leuk.
Het oudere werk 1999-2006 is wel hun beste werk ja. Welke band is de beste van de laatste 25 jaar volgens jóu?quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik houd best van Muse, vooral het oudere werk en live doen ze het zeker goed, maar ze zijn totaal niet vernieuwend en zeker ook niet de beste band van de laatste 25 jaar wmb
Vroeger wel ja, tegenwoordig 29, teveel recente rotzooi in de lijst, zie het uur tussen 8 en 9. Deze is wel genotquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:16 schreef Sfeermaker het volgende:
ja, 30 december is altijd de beste top2000 dag![]()
![]()
gvd lekker plaatje, dat Blue Monday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |