Was ik nog maar veertien.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
zo dat zijn zo'n 4 uurtjes. Pittig.
Needie ligt nog lekker te slapen.
Muse en Rammsteinquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef Sfeermaker het volgende:
Muse is de beste liveband van 't moment. Ook maken ze de beste muziek.
Het is me een raadsel waarom nummers als "Hysteria", "Butterflies & Hurricanes" en "Map of the Problematique" niet binnenkomen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:10 schreef Sfeermaker het volgende:
Muse is de beste liveband van 't moment. Ook maken ze de beste muziek.
Het is me een raadsel waarom nummers als "Hysteria", "Butterflies & Hurricanes" en "Map of the Problematique" niet binnenkomen.
de peaceman houdt 'er niet van?quote:
Plug in Babyquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk zou het voltallige oeuvre van Muse in de top 100 moeten.
Sending out an SMSdat intro
de rest is meh
ja prima, dan kunnen we al vroeg onze eigen muziek opzettenquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk zou het voltallige oeuvre van Muse in de top 100 moeten.
Sending out an SMSdat intro
de rest is meh
Teveel peaceman ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja prima, dan kunnen we al vroeg onze eigen muziek opzetten
teveel muse is niet goed voor een mens.
Ja heerlijke leeftijd. Ik heb Twan ook gezegd vooral te genieten van die middelbare schooltijd. Maar ook wel zijn best te doen natuurlijkquote:
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:13 schreef Rottdog het volgende:
Vroeger hoorde ik .... I broke my nose 😶
ik houd best van Muse, vooral het oudere werk en live doen ze het zeker goed, maar ze zijn totaal niet vernieuwend en zeker ook niet de beste band van de laatste 25 jaar wmbquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:11 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
de peaceman houdt 'er niet van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |