ze hadden een soort van status quo bereiktquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarbij Status Quo aan het andere eind van het spectrum zit en ook een voorbeeld is van hoe het niet moet.
Wij moeten een nieuwe, maar kopen dan eentje met ingebouwde boxjes denk ik. Is het probleem van versterker getackled. Maar is maar weinig mooier dan een oude platenspeler.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet nog wel ergens een platenspeler hebben.
Echter geen versterker meer die hem slikt denk ik
heeft mijn vader ook gedaan, onze collectie cd's is aardig uitgebreid met wat pareltjes uit hun verzameling. De LP's van zijn vrouw heb ik ook gekregen.quote:
Ik bedoel, niks mis met vernieuwing, maar soms is goed gewoon goed zoals het is, totdat de sleet erin raakt voor de uitvoerende artiest en die echt het gevoel heeft het over een andere boeg te moeten gooien om er nog plezier aan te beleven.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Schoenmaker blijf bij je leest.
Zaten wel wat kleine concertjes bij, maar elke maand wel een keer of 2 naar Amsterdam/Groningen/Leeuwarden/Utrecht.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon elke week naar een concert gegaan.
scheelt een hoop opbergruimtequote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn vader ook gedaan, onze collectie cd's is aardig uitgebreid met wat pareltjes uit hun verzameling. De LP's van zijn vrouw heb ik ook gekregen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heeft mijn vader ook gedaan, onze collectie cd's is aardig uitgebreid met wat pareltjes uit hun verzameling. De LP's van zijn vrouw heb ik ook gekregen.
Respect hoorquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zaten wel wat kleine concertjes bij, maar elke maand wel een keer of 2 naar Amsterdam/Groningen/Leeuwarden/Utrecht.
Volgens mij heeft Mumford and Sons ook flink in moeten leveren aan populariteit sinds ze die banjo bij het grof vuil hebben gezet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarbij Status Quo aan het andere eind van het spectrum zit en ook een voorbeeld is van hoe het niet moet.
Mogguhquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ahja ik heb op de vliering nog een oude versterkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten een nieuwe, maar kopen dan eentje met ingebouwde boxjes denk ik. Is het probleem van versterker getackled. Maar is maar weinig mooier dan een oude platenspeler.
hier staan 3 platenspelersquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten een nieuwe, maar kopen dan eentje met ingebouwde boxjes denk ik. Is het probleem van versterker getackled. Maar is maar weinig mooier dan een oude platenspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |