fittie is een groot woordquote:
ik kan niet relaxed eten man. altijd wedstrijd met de klok ;squote:Op donderdag 29 december 2016 09:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet ook thuis relaxed ontbijten
dit topic heette even vbl sc.quote:
Ah zo.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
dit topic heette even vbl sc.
Kwam zo iemand hierheen en die schold ik uit voor domme hoer en toen kwamen haar "vriendjes".
soldquote:Op donderdag 29 december 2016 09:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Voor 70 euro de hele nacht.
Da's niet duur. Je moeder is immers best een hete stoot.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
ik mag gratis.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's niet duur. Je moeder is immers best een hete stoot.
Al kreeg ik 70 euro toe.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
sowquote:Op donderdag 29 december 2016 09:49 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
dit topic heette even vbl sc.
Kwam zo iemand hierheen en die schold ik uit voor domme hoer en toen kwamen haar "vriendjes".
Typisch vbl sc humor. Treurig welquote:Op donderdag 29 december 2016 09:54 schreef PeZu het volgende:
ooh een je moeder grap, hoe innovatief.
Mijn moeder is wel mals. Pics in dmquote:Op donderdag 29 december 2016 09:58 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ja Hans, dat is allemaal niet mals.
Wij hebben ons gewoon netjes gedragen. Zoals altijd.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:58 schreef HRC2020 het volgende:
Inb4 huilende VBL kneuzen die even komen roepen hoe oneerlijk het is dat niemand van ons een ban heeft.
ty brother.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel mals. Pics in dm
Oh, er zijn dus bans gevallen aan de VBL-zijde.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:58 schreef HRC2020 het volgende:
Inb4 huilende VBL kneuzen die even komen roepen hoe oneerlijk het is dat niemand van ons een ban heeft.
Klappen van de molen gehad.quote:Op donderdag 29 december 2016 09:58 schreef HRC2020 het volgende:
groen wonenquote:
nee dit is meer midden oosten als ik de pvvers moet gelovenquote:
ik woon in amersfoort 4 minuten vd stad gquote:Op donderdag 29 december 2016 10:03 schreef Drug het volgende:
[..]
maybe someday, ben nu nog te gehecht aan de urban leef
ja zekerquote:Op donderdag 29 december 2016 10:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb rivierzicht. Ook wel tof.
Dat is volgens hen nu heel Nederland, maar okquote:Op donderdag 29 december 2016 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dit is meer midden oosten als ik de pvvers moet geloven
dat is wel chill man. bij mij niks groens in de buurt behalve het grasquote:Op donderdag 29 december 2016 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon in amersfoort 4 minuten vd stad g
seksmetafoorquote:Op donderdag 29 december 2016 10:16 schreef Myrr het volgende:
Als je poezen uitgehongerd zijn, komen ze zo lief bovenop je buik zitten in de hoop dat ze voedsel krijgen.
Heuj,daar heb ik ook gewoond, in een onhandelbarejongeren huis. Was echt gezellig daar.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon in amersfoort 4 minuten vd stad g
thanks dat je m'n back hebtquote:
kan ook de andere kant op zijnquote:Op donderdag 29 december 2016 10:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heuj,daar heb ik ook gewoond, in een onhandelbarejongeren huis. Was echt gezellig daar.
Vieze jodenstreken.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:26 schreef GGMM het volgende:
Stoer hoor Pharkus, gisteren TTs aanpassen en mensen uitdagen en ze dan laten bannen.
Jij komt er wel!
haha ja zo zijn wijquote:Op donderdag 29 december 2016 10:32 schreef Myrr het volgende:
Waarom kunnen mannen niets? 😢
Echt. Panty, zwart, 40 Den.
Komt 'ie thuis met iets waar in koeien letters LEGGING op staat. Janken dit man.
Ik helemaal een sexy mom cocktail jurkje uit de kast getrokken, komt hij thuis met een legging. Vriiiieeeennnndddddd.quote:
wel geneukt toch?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik helemaal een sexy mom cocktail jurkje uit de kast getrokken, komt hij thuis met een legging. Vriiiieeeennnndddddd.
vond het wel webcam de betere films van dat jaar eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2016 10:32 schreef Drug het volgende:
waarom wordt spring breakers als actiekomedie omschreven?
ja heel goedquote:Op donderdag 29 december 2016 10:35 schreef zeer het volgende:
[..]
vond het wel webcam de betere films van dat jaar eigenlijk
haha amateurquote:Op donderdag 29 december 2016 10:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik helemaal een sexy mom cocktail jurkje uit de kast getrokken, komt hij thuis met een legging. Vriiiieeeennnndddddd.
wat een zwakkelingquote:Op donderdag 29 december 2016 10:41 schreef HRC2020 het volgende:
Actie om huilende oliebollenbakker uit De Pijp te steunen
http://www.parool.nl/amst(...)te-steunen~a4441198/
Vind dit wel sneu hoor, die arme man
Hahahahquote:Op donderdag 29 december 2016 10:41 schreef HRC2020 het volgende:
als je zo doorgaat zal ik weer op je moeten fappen geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2016 10:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Precies dit.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:36 schreef Myrr het volgende:
Hij heeft het sowieso expres gedaan, zodat hij nooit meer party's mee hoeft te nemen voor me. Slimme boy.
Die AD-test is echt pure kanker en slaat nergens opquote:Op donderdag 29 december 2016 10:41 schreef HRC2020 het volgende:
Kom we pakken zequote:Op donderdag 29 december 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die AD-test is echt pure kanker en slaat nergens op
Huh? Sinds wanneer scheld jij zo?quote:Op donderdag 29 december 2016 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die AD-test is echt pure kanker en slaat nergens op
Ik zag hem ook al in NWS rondhangen.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer scheld jij zo?
lolquote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook al in NWS rondhangen.
jheeft wel wat geils jaquote:Op donderdag 29 december 2016 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zelfs Georgina Verbaan komt nu haar oliebollen bij hem halen.
En Georgina
een lekkere klamme vagijnquote:
Haha, je kunt het hem ook niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 29 december 2016 10:35 schreef Myrr het volgende:
Hoe moeilijk is het serieus om iets te lezen voor je het in je mandje pleurt. Er staan hooguit 10 woorden op de voorkant.
Hans doet wel een beetje over the top inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer scheld jij zo?
siert hem niet echt hequote:Op donderdag 29 december 2016 11:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hans doet wel een beetje over the top inderdaad.
Alles oke Hans?
Hoe was wijntje met dinnie?quote:
penerdestroyer@hotmail.com en hans@socialewerkplaats.ruquote:Op donderdag 29 december 2016 11:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heeft iemand het nummer van zijn zus toevallig?
Of mail van zijn werkgever
Inderdaad fris.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:52 schreef Montelly het volgende:
Het is vieskoud buiten, had nu graag lepeltje lepeltje met een fokster gelegen.
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 10:52 schreef Montelly het volgende:
Het is vieskoud buiten, had nu graag lepeltje lepeltje met een fokster gelegen.
erg gezelligquote:
Echt hequote:Op donderdag 29 december 2016 11:24 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Hou jullie perenbekken over Hans
Heey Ronnie,quote:
Altijd maar weer.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:28 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
We maken ons gewoon zorgen om je
Echt hèquote:Op donderdag 29 december 2016 11:24 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Echt he.
Heeft nogal een hoge pet op van zichzelf, waarom weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2016 11:34:43 ]
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:34 schreef Trollscience het volgende:
tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7/10 voor de originaliteitquote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
KLBERS ZIJN VIES
ZE STINKEN NAAR KOTS EN NAAR PIES
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
VBL'ERS ZIJN GOOR
ZE ROLLEN DOOR ONZE KOTS EN PIES DOOR EN DOOR
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
VBL'ERS ZIJN GOOR
ZE ROLLEN DOOR ONZE KOTS EN PIES DOOR EN DOOR
ik doe wat ik wilquote:
Beetje zoals die wijk Feyenoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
KLBERS ZIJN VIES
*Feijenoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje zoals die wijk Feyenoord.
Jij zet jezelf pas voor schut door hier te posten terwijl je verkondigt het hIer niks te vinden. Ga naar huis plsquote:Op donderdag 29 december 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je jezelf voor schut wil blijven zetten moet je dat inderdaad doen.
Wel typisch dat jij weer de eerste bent die daar gaat lopen stokenquote:Op donderdag 29 december 2016 11:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Een klassement met vbl?
Wij staan erboven.
Huilen kunnen ze wel.
Van laag tot hoog,
als wij hen weer van hun spelers beroven.
echt he.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel typisch dat jij weer de eerste bent die daar gaat lopen stoken
Ik ben al thuis.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zet jezelf pas voor schut door hier te posten terwijl je verkondigt het hIer niks te vinden. Ga naar huis pls
beter een boek hequote:Op donderdag 29 december 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Die star wars film was slecht. Ging allemaal veel te snel, kon het niet volgen.
-weg-quote:Op donderdag 29 december 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Die star wars film was slecht. Ging allemaal veel te snel, kon het niet volgen.
Samsung >>>>>>>>>>>>> appleshitquote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik mag verlengen, zal ik weer teruggaan naar iPhone of zal ik die nieuwe Samsung doen
Heb keuzestress
Terug naar iPhone. Samsung's exploderen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik mag verlengen, zal ik weer teruggaan naar iPhone of zal ik die nieuwe Samsung doen
Heb keuzestress
Koop een nieuwe TVquote:Op donderdag 29 december 2016 11:58 schreef xcachet het volgende:
Gvd afstandsbediening doet het niet en er zitten geen knopjes op de TV.
Dat sws.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samsung >>>>>>>>>>>>> appleshit
:sssquote:Op donderdag 29 december 2016 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terug naar iPhone. Samsung's exploderen.
Daarom is de keus toch vrij makkelijk. Gewoon weer iPhone doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens nog nooit Samsung gehad en voordat ik deze schijttelefoon had, had ik altijd iPhone. Altijd heel tevreden mee geweest
Ga nu naar de winkel, bedankt snoepje xxxquote:Op donderdag 29 december 2016 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom is de keus toch vrij makkelijk. Gewoon weer iPhone doen.
Geen dankquote:Op donderdag 29 december 2016 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nu naar de winkel, bedankt snoepje xxx
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
KLBERS ZIJN VIES
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.quote:
feiten mogen genoemd wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.
In de VBL SC zijn je vriendjes nu niet veel netter hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.
Ik heb Elan al terecht gewezen, dan is een TR niet nodig.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
In de VBL SC zijn je vriendjes nu niet veel netter hoor.![]()
Zet je daar ook even TR?
Had dat bij mij ook ff gedaan dan joh hey manquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Elan al terecht gewezen, dan is een TR niet nodig.
met je pipogezichtquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sked de Viking heb ik het overquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik bevind mij in vijandelijk territorium, dan is daar geen tijd voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had dat bij mij ook ff gedaan dan joh hey man
net zeg je nog dat je thuis was. is dat dan ook al vijandelijk?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik bevind mij in vijandelijk territorium, dan is daar geen tijd voor.
Ah, jij was het dus waar ze vanochtend zo over aan het klagen was. Te snel, niet diep genoeg. Misschien kan je daar iets mee voor de volgende keer?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
Godverdomme.. gisteren moeder van Scrummie genomen.
[..]
In 2017 willen we UTO verslaan als snelste SC. Daarom moeten we de krachten bundelen.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen hier? Schandalig.
beetje gek inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
net zeg je nog dat je thuis was. is dat dan ook al vijandelijk?
Ik heb haar een evaluatieformulier gegeven dus ik zal het wel lezen aan het eind van het jaar in de directiebeoordelingquote:Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, jij was het dus waar ze vanochtend zo over aan het klagen was. Te snel, niet diep genoeg. Misschien kan je daar iets mee voor de volgende keer?
Willem II > Helmond Sport > Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 12:20 schreef HPLC het volgende:
Is het nou een VBL SC iets of een Feyenoord iets? Het zijn toevallig wel allemaal supporters van dat amateurclubje
Mijn moeder is Sylvie Meisquote:Op donderdag 29 december 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We neuken toevallig ook allemaal je moeder. Het is een complot!
Uhm juist... ik had zin om een bakkie te drinken... weenie hoor...quote:Op donderdag 29 december 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen zin in Noel zijn superpener
8 cm volle gloriequote:Op donderdag 29 december 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen zin in Noel zijn superpener
SOWWquote:Op donderdag 29 december 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We neuken toevallig ook allemaal je moeder. Het is een complot!
Hey Etto, lekker gegeten de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé een fiets...
Kan die kapot?
...
Vast wel.
Ja hoor... en jij?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Etto, lekker gegeten de afgelopen dagen?
De onzekerheid straalt er vanaf.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
8 centimeter is toch heel niet veel
quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Kan iemand hier een goede film aanraden? Grote kans dat ik 'm al heb gezien, maar ik hoor het toch graag.
JA NOU SORRY HOOR JEETJE WAT HEB IK JOU AANGEDAAN JEETJE ZEG IK GA HUILEN GEWOONquote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef xcachet het volgende:
Die verneukte interpunctie van Etto tegenwoordig.
Prisonersquote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Kan iemand hier een goede film aanraden? Grote kans dat ik 'm al heb gezien, maar ik hoor het toch graag.
welk genre?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Kan dat niet handelenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA NOU SORRY HOOR JEETJE WAT HEB IK JOU AANGEDAAN JEETJE ZEG IK GA HUILEN GEWOON
Backdoor babes 7quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Hahaha, goeie. Die containers legen zichzelf niet hè, Scrummie. Doorwerken alsjeblieft.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
A night with Germano's moeder XXX part 12. Briljant hoor.
The best of youthquote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Vakantiequote:Op donderdag 29 december 2016 12:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, goeie. Die containers legen zichzelf niet hè, Scrummie. Doorwerken alsjeblieft.
Home Alonequote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Moeder ook echt ipv motherquote:Op donderdag 29 december 2016 12:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, goeie. Die containers legen zichzelf niet hè, Scrummie. Doorwerken alsjeblieft.
HADROMACOREEEEEEEEquote:Op donderdag 29 december 2016 12:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
ze hadden het wel over joden.
nixonquote:
oh ben ik niet zo in thuis. Weet alleen dat ik It Follows wel vet vondquote:
En post in BNWquote:Op donderdag 29 december 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb bij hem een beeld van een 16 jarig jochie dat rondloopt met een bomberjack van Neophyte.
WAT NEGEER JE MIJ IK GEEF JE KEIGOEIE FILMTIPSquote:Op donderdag 29 december 2016 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb bij hem een beeld van een 16 jarig jochie dat rondloopt met een bomberjack van Neophyte.
Heb ik al gezien schatje.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WAT NEGEER JE MIJ IK GEEF JE KEIGOEIE FILMTIPS
TR
BNW is waar ze zeggen dat Kennedy is neergeschoten door de Illuminati, drie geiten en een huisvrouw die Gilla heet en puppies op haar balkon offert aan een duistere Arkadische godheidquote:
Ik dacht oprecht dat jij vanwege je voorliefde voor een bepaalde band, ook wel een goede user zou zijn.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:30 schreef NoelGallagher het volgende:
als meerdere mensen even zeggen dat scrummie z'n moeder een niet zo schone dame van lichte zeden is, is het waar
Ik heb zo mijn momentenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat jij vanwege je voorliefde voor een bepaalde band, ook wel een goede user zou zijn.
Ja hoor. Waar woon je?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:41 schreef Germano het volgende:
Iemand zin om geld te verdienen vanmiddag? Zoek nog iemand die graag poetst.
En ik iemand die met de hond wil wandelen.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:41 schreef Germano het volgende:
Iemand zin om geld te verdienen vanmiddag? Zoek nog iemand die graag poetst.
Ook dat wil ik wel. 10 euro.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik iemand die met de hond wil wandelen.
oke maar dan hou ik emquote:Op donderdag 29 december 2016 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op jou dusquote:Op donderdag 29 december 2016 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is goed. Van 2 tot 5. Non-stop. Anders is hij niet moe.
SOWquote:Op donderdag 29 december 2016 12:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op jou dus.
Neem maar mee. Tuin is groot genoeg. Volstaat 15 euro per uur?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja netto graagquote:Op donderdag 29 december 2016 12:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Neem maar mee. Tuin is groot genoeg. Volstaat 15 euro per uur?
ja ik ben minder actief op fok de laatste tijdquote:
Uiteraard, betaal het zwart uit. 60 euro per week dus, aangezien ik wel verwacht dat je flink doorwerkt.quote:
ga maar weer dan.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
ja ik ben minder actief op fok de laatste tijd
zou nu ook eigenlijk niet moeten fokken
Doe maar welquote:Op donderdag 29 december 2016 12:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik laat de hond wel je vaag schoon likken. Teamwork.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Uiteraard, betaal het zwart uit. 60 euro per week dus, aangezien ik wel verwacht dat je flink doorwerkt.
Wel jammer, mis alle pornolinkjes van jou op mijn vrouwelijke kloonaccountsquote:Op donderdag 29 december 2016 12:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kan ook. Heet hij toevallig Dusty?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik laat de hond wel je vaag schoon likken. Teamwork.
Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 29 december 2016 12:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan ook. Heet hij toevallig Dusty?
who da fook is this guyquote:
Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Als je wil kan ik wel een mangina maken voor je.quote:
deadlines en shitquote:Op donderdag 29 december 2016 12:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar wel
Je hebt toch niet een leven he?
I WILL STAND MY GROUNDquote:Op donderdag 29 december 2016 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een rellende VBL'er die er nu nog alleen voor staat.
Kom vegte danquote:Op donderdag 29 december 2016 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een rellende VBL'er die er nu nog alleen voor staat.
Een wat? 🙈quote:Op donderdag 29 december 2016 12:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Als je wil kan ik wel een mangina maken voor je.
De romige soes van buurvrouw Loesquote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |