Ik ben al thuis.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zet jezelf pas voor schut door hier te posten terwijl je verkondigt het hIer niks te vinden. Ga naar huis pls
beter een boek hequote:Op donderdag 29 december 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Die star wars film was slecht. Ging allemaal veel te snel, kon het niet volgen.
-weg-quote:Op donderdag 29 december 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Die star wars film was slecht. Ging allemaal veel te snel, kon het niet volgen.
Samsung >>>>>>>>>>>>> appleshitquote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik mag verlengen, zal ik weer teruggaan naar iPhone of zal ik die nieuwe Samsung doen
Heb keuzestress
Terug naar iPhone. Samsung's exploderen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik mag verlengen, zal ik weer teruggaan naar iPhone of zal ik die nieuwe Samsung doen
Heb keuzestress
Koop een nieuwe TVquote:Op donderdag 29 december 2016 11:58 schreef xcachet het volgende:
Gvd afstandsbediening doet het niet en er zitten geen knopjes op de TV.
Dat sws.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samsung >>>>>>>>>>>>> appleshit
:sssquote:Op donderdag 29 december 2016 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terug naar iPhone. Samsung's exploderen.
Daarom is de keus toch vrij makkelijk. Gewoon weer iPhone doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens nog nooit Samsung gehad en voordat ik deze schijttelefoon had, had ik altijd iPhone. Altijd heel tevreden mee geweest
Ga nu naar de winkel, bedankt snoepje xxxquote:Op donderdag 29 december 2016 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom is de keus toch vrij makkelijk. Gewoon weer iPhone doen.
Geen dankquote:Op donderdag 29 december 2016 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nu naar de winkel, bedankt snoepje xxx
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
KLBERS ZIJN VIES
ZE STINKEN NAAR KOTS EN NAAR PIES
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.quote:
feiten mogen genoemd wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.
In de VBL SC zijn je vriendjes nu niet veel netter hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.
Ik heb Elan al terecht gewezen, dan is een TR niet nodig.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
In de VBL SC zijn je vriendjes nu niet veel netter hoor.![]()
Zet je daar ook even TR?
Had dat bij mij ook ff gedaan dan joh hey manquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Elan al terecht gewezen, dan is een TR niet nodig.
met je pipogezichtquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sked de Viking heb ik het overquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik bevind mij in vijandelijk territorium, dan is daar geen tijd voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had dat bij mij ook ff gedaan dan joh hey man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |