SOWWquote:Op donderdag 29 december 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We neuken toevallig ook allemaal je moeder. Het is een complot!
Hey Etto, lekker gegeten de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hé een fiets...
Kan die kapot?
...
Vast wel.
Ja hoor... en jij?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey Etto, lekker gegeten de afgelopen dagen?
De onzekerheid straalt er vanaf.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
8 centimeter is toch heel niet veel
quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Kan iemand hier een goede film aanraden? Grote kans dat ik 'm al heb gezien, maar ik hoor het toch graag.
JA NOU SORRY HOOR JEETJE WAT HEB IK JOU AANGEDAAN JEETJE ZEG IK GA HUILEN GEWOONquote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef xcachet het volgende:
Die verneukte interpunctie van Etto tegenwoordig.
Prisonersquote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Kan iemand hier een goede film aanraden? Grote kans dat ik 'm al heb gezien, maar ik hoor het toch graag.
welk genre?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Kan dat niet handelenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA NOU SORRY HOOR JEETJE WAT HEB IK JOU AANGEDAAN JEETJE ZEG IK GA HUILEN GEWOON
Backdoor babes 7quote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Hahaha, goeie. Die containers legen zichzelf niet hè, Scrummie. Doorwerken alsjeblieft.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
A night with Germano's moeder XXX part 12. Briljant hoor.
The best of youthquote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
Vakantiequote:Op donderdag 29 december 2016 12:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, goeie. Die containers legen zichzelf niet hè, Scrummie. Doorwerken alsjeblieft.
Home Alonequote:Op donderdag 29 december 2016 12:25 schreef Germano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |