net zeg je nog dat je thuis was. is dat dan ook al vijandelijk?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik bevind mij in vijandelijk territorium, dan is daar geen tijd voor.
Ah, jij was het dus waar ze vanochtend zo over aan het klagen was. Te snel, niet diep genoeg. Misschien kan je daar iets mee voor de volgende keer?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
Godverdomme.. gisteren moeder van Scrummie genomen.
[..]
In 2017 willen we UTO verslaan als snelste SC. Daarom moeten we de krachten bundelen.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen hier? Schandalig.
beetje gek inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
net zeg je nog dat je thuis was. is dat dan ook al vijandelijk?
Ik heb haar een evaluatieformulier gegeven dus ik zal het wel lezen aan het eind van het jaar in de directiebeoordelingquote:Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, jij was het dus waar ze vanochtend zo over aan het klagen was. Te snel, niet diep genoeg. Misschien kan je daar iets mee voor de volgende keer?
Willem II > Helmond Sport > Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 12:20 schreef HPLC het volgende:
Is het nou een VBL SC iets of een Feyenoord iets? Het zijn toevallig wel allemaal supporters van dat amateurclubje
Mijn moeder is Sylvie Meisquote:Op donderdag 29 december 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We neuken toevallig ook allemaal je moeder. Het is een complot!
Uhm juist... ik had zin om een bakkie te drinken... weenie hoor...quote:Op donderdag 29 december 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen zin in Noel zijn superpener
8 cm volle gloriequote:Op donderdag 29 december 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen zin in Noel zijn superpener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |