jheeft wel wat geils jaquote:Op donderdag 29 december 2016 10:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zelfs Georgina Verbaan komt nu haar oliebollen bij hem halen.
En Georgina
een lekkere klamme vagijnquote:
Haha, je kunt het hem ook niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 29 december 2016 10:35 schreef Myrr het volgende:
Hoe moeilijk is het serieus om iets te lezen voor je het in je mandje pleurt. Er staan hooguit 10 woorden op de voorkant.
Hans doet wel een beetje over the top inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer scheld jij zo?
siert hem niet echt hequote:Op donderdag 29 december 2016 11:01 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Hans doet wel een beetje over the top inderdaad.
Alles oke Hans?
Hoe was wijntje met dinnie?quote:
penerdestroyer@hotmail.com en hans@socialewerkplaats.ruquote:Op donderdag 29 december 2016 11:17 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heeft iemand het nummer van zijn zus toevallig?
Of mail van zijn werkgever
Inderdaad fris.quote:Op donderdag 29 december 2016 10:52 schreef Montelly het volgende:
Het is vieskoud buiten, had nu graag lepeltje lepeltje met een fokster gelegen.
rtquote:Op donderdag 29 december 2016 10:52 schreef Montelly het volgende:
Het is vieskoud buiten, had nu graag lepeltje lepeltje met een fokster gelegen.
erg gezelligquote:
Echt hequote:Op donderdag 29 december 2016 11:24 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Hou jullie perenbekken over Hans
Heey Ronnie,quote:
Altijd maar weer.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:28 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
We maken ons gewoon zorgen om je
Echt hèquote:Op donderdag 29 december 2016 11:24 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Echt he.
Heeft nogal een hoge pet op van zichzelf, waarom weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2016 11:34:43 ]
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:34 schreef Trollscience het volgende:
tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7/10 voor de originaliteitquote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
KLBERS ZIJN VIES
ZE STINKEN NAAR KOTS EN NAAR PIES
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
VBL'ERS ZIJN GOOR
ZE ROLLEN DOOR ONZE KOTS EN PIES DOOR EN DOOR
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:49 schreef supersof het volgende:
VBL'ERS ZIJN GOOR
ZE ROLLEN DOOR ONZE KOTS EN PIES DOOR EN DOOR
ik doe wat ik wilquote:
Beetje zoals die wijk Feyenoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
KLBERS ZIJN VIES
*Feijenoord.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje zoals die wijk Feyenoord.
Jij zet jezelf pas voor schut door hier te posten terwijl je verkondigt het hIer niks te vinden. Ga naar huis plsquote:Op donderdag 29 december 2016 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je jezelf voor schut wil blijven zetten moet je dat inderdaad doen.
Wel typisch dat jij weer de eerste bent die daar gaat lopen stokenquote:Op donderdag 29 december 2016 11:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Een klassement met vbl?
Wij staan erboven.
Huilen kunnen ze wel.
Van laag tot hoog,
als wij hen weer van hun spelers beroven.
echt he.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel typisch dat jij weer de eerste bent die daar gaat lopen stoken
Ik ben al thuis.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zet jezelf pas voor schut door hier te posten terwijl je verkondigt het hIer niks te vinden. Ga naar huis pls
beter een boek hequote:Op donderdag 29 december 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Die star wars film was slecht. Ging allemaal veel te snel, kon het niet volgen.
-weg-quote:Op donderdag 29 december 2016 11:54 schreef Willoow het volgende:
Die star wars film was slecht. Ging allemaal veel te snel, kon het niet volgen.
Samsung >>>>>>>>>>>>> appleshitquote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik mag verlengen, zal ik weer teruggaan naar iPhone of zal ik die nieuwe Samsung doen
Heb keuzestress
Terug naar iPhone. Samsung's exploderen.quote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik mag verlengen, zal ik weer teruggaan naar iPhone of zal ik die nieuwe Samsung doen
Heb keuzestress
Koop een nieuwe TVquote:Op donderdag 29 december 2016 11:58 schreef xcachet het volgende:
Gvd afstandsbediening doet het niet en er zitten geen knopjes op de TV.
Dat sws.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samsung >>>>>>>>>>>>> appleshit
:sssquote:Op donderdag 29 december 2016 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terug naar iPhone. Samsung's exploderen.
Daarom is de keus toch vrij makkelijk. Gewoon weer iPhone doen.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:01 schreef Chloroform het volgende:
Heb trouwens nog nooit Samsung gehad en voordat ik deze schijttelefoon had, had ik altijd iPhone. Altijd heel tevreden mee geweest
Ga nu naar de winkel, bedankt snoepje xxxquote:Op donderdag 29 december 2016 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom is de keus toch vrij makkelijk. Gewoon weer iPhone doen.
Geen dankquote:Op donderdag 29 december 2016 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nu naar de winkel, bedankt snoepje xxx
quote:Op donderdag 29 december 2016 11:48 schreef Scrummie het volgende:
KLBERS ZIJN VIES
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.quote:
feiten mogen genoemd wordenquote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.
In de VBL SC zijn je vriendjes nu niet veel netter hoor.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit. TR geplaatst.
Ik heb Elan al terecht gewezen, dan is een TR niet nodig.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
In de VBL SC zijn je vriendjes nu niet veel netter hoor.![]()
Zet je daar ook even TR?
Had dat bij mij ook ff gedaan dan joh hey manquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb Elan al terecht gewezen, dan is een TR niet nodig.
met je pipogezichtquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sked de Viking heb ik het overquote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toch geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik bevind mij in vijandelijk territorium, dan is daar geen tijd voor.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had dat bij mij ook ff gedaan dan joh hey man
net zeg je nog dat je thuis was. is dat dan ook al vijandelijk?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ik bevind mij in vijandelijk territorium, dan is daar geen tijd voor.
Ah, jij was het dus waar ze vanochtend zo over aan het klagen was. Te snel, niet diep genoeg. Misschien kan je daar iets mee voor de volgende keer?quote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
Godverdomme.. gisteren moeder van Scrummie genomen.
[..]
In 2017 willen we UTO verslaan als snelste SC. Daarom moeten we de krachten bundelen.quote:Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat doen al die nieuwe mensen hier? Schandalig.
beetje gek inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2016 12:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
net zeg je nog dat je thuis was. is dat dan ook al vijandelijk?
Ik heb haar een evaluatieformulier gegeven dus ik zal het wel lezen aan het eind van het jaar in de directiebeoordelingquote:Op donderdag 29 december 2016 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, jij was het dus waar ze vanochtend zo over aan het klagen was. Te snel, niet diep genoeg. Misschien kan je daar iets mee voor de volgende keer?
Willem II > Helmond Sport > Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 29 december 2016 12:20 schreef HPLC het volgende:
Is het nou een VBL SC iets of een Feyenoord iets? Het zijn toevallig wel allemaal supporters van dat amateurclubje
Mijn moeder is Sylvie Meisquote:Op donderdag 29 december 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We neuken toevallig ook allemaal je moeder. Het is een complot!
Uhm juist... ik had zin om een bakkie te drinken... weenie hoor...quote:Op donderdag 29 december 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen zin in Noel zijn superpener
8 cm volle gloriequote:Op donderdag 29 december 2016 12:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen zin in Noel zijn superpener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |