de grote vraag is: blijft het hierbij of wordt het nog ergerquote:Op woensdag 28 december 2016 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Volle boel zo.
Nieuwsgierig Aagje...quote:Op woensdag 28 december 2016 12:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
de grote vraag is: blijft het hierbij of wordt het nog erger
tja.. dat is mijn aardquote:
I Saw Her Standing There?quote:Op woensdag 28 december 2016 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
zaagmans is net geweest, maar zometeen komt ie nog in de top 2000
Wel een geweldig nummer om de tweede helft mee te beginnen.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
zaagmans is net geweest, maar zometeen komt ie nog in de top 2000
Best een lekker uurtjequote:Op woensdag 28 december 2016 12:57 schreef peaceman het volgende:
1003 Harder Better Faster Stronger Daft Punk![]()
1002 Watskeburt?! De Jeugd Van Tegenwoordig![]()
1001 Jumping Jack Flash The Rolling Stones![]()
1000 Mannish Boy Muddy Waters![]()
999 Anyplace, Anywhere, Anytime Nena & Kim Wilde![]()
998 Just Say Yes Snow Patrol![]()
997 In My Life The Beatles![]()
996 Nikita Elton John![]()
995 Purple Haze The Jimi Hendrix Experience![]()
994 You're The Voice John Farnham![]()
993 Question The Moody Blues![]()
992 Peter Gunn Theme Emerson Lake & Palmer![]()
geen heel bijzonder uurtje, dus prima uurtje om even weg te gaan.
daarna worden de uurtjes beter, op enkele draken na uiteraard... tis toch je momenten kiezen om ff weg te gaan he?!quote:
Net een app in beeld over Diny die met een navelbreuk op de bank ligt.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha, dat fragment van Rob en Anita. GENOT
Duizend ken je zeker weten.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:59 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik 1000 niet ken. 993 hoorde ik vorig jaar bij de T2000 voor het eerst, instant
die ken je zeker wel!quote:
Pubers van 31 ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:59 schreef MadMaster het volgende:
Ah, de pubers krijgen Watskeburt...
Het standaard blues rifje...quote:Op woensdag 28 december 2016 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duizend ken je zeker weten.
het intro is zo fijn. standaard of niet.quote:
Net even gecheckt, ja die ken ik zeker!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duizend ken je zeker weten.
wie kent kazaa nog?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haalde via LimeWire ooit de videoclip van Watkseburt binnen. Dat waren tijden.
Vitesse was ook al zo'n soap.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk he? Rijke investeerders uit een ander land
Goed voor je club!___!!!
Dat gebruikte ik voor LimeWire.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
Dat waren nog eens tijden
Kazaaquote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
Zolang je enigszins weet wie je in huis haaltquote:Op woensdag 28 december 2016 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk he? Rijke investeerders uit een ander land
Goed voor je club!___!!!
En natuurlijk Napster.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
napsterGENOTquote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
Jep. Gewoon verbieden dat soort praktijken. En anders als het fout gaat, niet met gemeentegeld helpenquote:
geweldig programma vond ik dat!quote:
Al die Trojaanse paarden en een paar liedjesquote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
En nog geen breedband...vijftien minuten downloaden voor vier minuten muziek.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die Trojaanse paarden en een paar liedjes
Ik las warm bierquote:
Van mij mag je. Ik erger me deze top 2000 nergens aan, ook niet aan andermans ergernissen!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Net even gecheckt, ja die ken ik zeker!
Ik mag zeker niet zeggen dat ik het een vreselijk nummer vind?
Oh ja, en vergeet ik nog Gator en andere spyware die je er gratis bijkreeg. Tijdperk BonziBuddy ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die Trojaanse paarden en een paar liedjes
Bonzibuddyquote:Op woensdag 28 december 2016 13:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja, en vergeet ik nog Gator en andere spyware die je er gratis bijkreeg. Tijdperk BonziBuddy ook.
quote:
Oppassen voor te kleine bestanden!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haalde via LimeWire ooit de videoclip van Watkseburt binnen. Dat waren tijden.
Je moet wel een enorme Mopperkont zijn om niet blij te worden van Get Lucky.quote:
quote:
die verpeste hetquote:
Dinand?quote:
quote:
Bij Happy word ik wel knap sjaggoquote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme Mopperkont zijn om niet blij te worden van Get Lucky.
Overgewaardeerd zuignummer. En kapotgedraaid op de radio. Dan verliest het snel zn charme.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme Mopperkont zijn om niet blij te worden van Get Lucky.
Klap mee als je je voelt als een kamer zonder dak!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Happy word ik wel knap sjaggo
Zeikerd. Happy is gewoon een geweldig nummerquote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Happy word ik wel knap sjaggo
Beetje lullig voor al die eilanden waar een tornado overheen getrokken is..quote:Op woensdag 28 december 2016 13:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klap mee als je je voelt als een kamer zonder dak!
Correct.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daft Punk heeft wel aardige liedjes, maar ik vind dit er eigenlijk gewoon niet 1 van..
ik wist het wel: JIJ hebt geen smaak. (al is je nummer 1quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeikerd. Happy is gewoon een geweldig nummer
Dat filmpje met die handen was wel geinigquote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daft Punk heeft wel aardige liedjes, maar ik vind dit er eigenlijk gewoon niet 1 van..
The Boxquote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
The BoxDe eerste keer dat ik dit nummer daar zag dacht ik echt 'Wat is dit?'
Daft Punkquote:Op woensdag 28 december 2016 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom dit er in staat snap ik eerlijk gezegd niet..
deze gimmick hadden we al gehad met Around the World
Was die er nog in 2005?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat beweer ik ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wist het wel: JIJ hebt geen smaak.
jup. De crescendolls mix was ook wel aardig (da's bijvoorbeeld wél een tof liedje van Daft Punk, Discovery heb ik best vaak gehoord)quote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat filmpje met die handen was wel geinig
Juist. Het duurde even voor ik dit kon waarderen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Watskeburt en Sterrenstof
Sowieso kwam ik er pas laatst achter dat dat dus over cocaïne gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |