quote:
Oppassen voor te kleine bestanden!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haalde via LimeWire ooit de videoclip van Watkseburt binnen. Dat waren tijden.
Je moet wel een enorme Mopperkont zijn om niet blij te worden van Get Lucky.quote:
quote:
die verpeste hetquote:
Dinand?quote:
quote:
Bij Happy word ik wel knap sjaggoquote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme Mopperkont zijn om niet blij te worden van Get Lucky.
Overgewaardeerd zuignummer. En kapotgedraaid op de radio. Dan verliest het snel zn charme.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet wel een enorme Mopperkont zijn om niet blij te worden van Get Lucky.
Klap mee als je je voelt als een kamer zonder dak!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Happy word ik wel knap sjaggo
Zeikerd. Happy is gewoon een geweldig nummerquote:Op woensdag 28 december 2016 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bij Happy word ik wel knap sjaggo
Beetje lullig voor al die eilanden waar een tornado overheen getrokken is..quote:Op woensdag 28 december 2016 13:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klap mee als je je voelt als een kamer zonder dak!
Correct.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daft Punk heeft wel aardige liedjes, maar ik vind dit er eigenlijk gewoon niet 1 van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |