Pubers van 31 ja.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:59 schreef MadMaster het volgende:
Ah, de pubers krijgen Watskeburt...
Het standaard blues rifje...quote:Op woensdag 28 december 2016 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duizend ken je zeker weten.
het intro is zo fijn. standaard of niet.quote:
Net even gecheckt, ja die ken ik zeker!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Duizend ken je zeker weten.
wie kent kazaa nog?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Haalde via LimeWire ooit de videoclip van Watkseburt binnen. Dat waren tijden.
Vitesse was ook al zo'n soap.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk he? Rijke investeerders uit een ander land
Goed voor je club!___!!!
Dat gebruikte ik voor LimeWire.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
Dat waren nog eens tijden
Kazaaquote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
Zolang je enigszins weet wie je in huis haaltquote:Op woensdag 28 december 2016 13:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk he? Rijke investeerders uit een ander land
Goed voor je club!___!!!
En natuurlijk Napster.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
napsterGENOTquote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
Jep. Gewoon verbieden dat soort praktijken. En anders als het fout gaat, niet met gemeentegeld helpenquote:
geweldig programma vond ik dat!quote:
Al die Trojaanse paarden en een paar liedjesquote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
wie kent kazaa nog?
En nog geen breedband...vijftien minuten downloaden voor vier minuten muziek.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die Trojaanse paarden en een paar liedjes
Ik las warm bierquote:
Van mij mag je. Ik erger me deze top 2000 nergens aan, ook niet aan andermans ergernissen!quote:Op woensdag 28 december 2016 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Net even gecheckt, ja die ken ik zeker!
Ik mag zeker niet zeggen dat ik het een vreselijk nummer vind?
Oh ja, en vergeet ik nog Gator en andere spyware die je er gratis bijkreeg. Tijdperk BonziBuddy ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die Trojaanse paarden en een paar liedjes
Bonzibuddyquote:Op woensdag 28 december 2016 13:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh ja, en vergeet ik nog Gator en andere spyware die je er gratis bijkreeg. Tijdperk BonziBuddy ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |