ik wist het wel: JIJ hebt geen smaak. (al is je nummer 1quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeikerd. Happy is gewoon een geweldig nummer
Dat filmpje met die handen was wel geinigquote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daft Punk heeft wel aardige liedjes, maar ik vind dit er eigenlijk gewoon niet 1 van..
The Boxquote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
The BoxDe eerste keer dat ik dit nummer daar zag dacht ik echt 'Wat is dit?'
Daft Punkquote:Op woensdag 28 december 2016 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom dit er in staat snap ik eerlijk gezegd niet..
deze gimmick hadden we al gehad met Around the World
Was die er nog in 2005?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat beweer ik ook niet.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wist het wel: JIJ hebt geen smaak.
jup. De crescendolls mix was ook wel aardig (da's bijvoorbeeld wél een tof liedje van Daft Punk, Discovery heb ik best vaak gehoord)quote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat filmpje met die handen was wel geinig
Juist. Het duurde even voor ik dit kon waarderen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Watskeburt en Sterrenstof
Sowieso kwam ik er pas laatst achter dat dat dus over cocaïne gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |