SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat gaat hem mentaal helemaal kapot maken als een Buntingquote:Op woensdag 28 december 2016 00:39 schreef komrad het volgende:
heb echt genoten van deze wedstrijd. Reyes mag zo de premier league in. Gaat niet gebeuren natuurlijk.
PL wil die toch niet. Lekker demonstratie aids gooien , terwijl die in Spanje aan het strand kan liggen bohhhquote:Op woensdag 28 december 2016 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Op basis van 1 wedstrijd de PL in
Die mensen moeten even die wedstrijd van Reyes tegen Berrie van een maand geleden terug kijken.quote:Op woensdag 28 december 2016 00:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Op basis van 1 wedstrijd de PL in
gaat ook niet gebeuren en dat is maar goed ook. Wat is de laatste niet top 4 spelen of Barney die MvG echt getest heeft op dit niveau?quote:Op woensdag 28 december 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaat hem mentaal helemaal kapot maken als een Bunting
Webster die 6-0 voorkwam misschien, maar ook dat bleek niet echt een uitdagingquote:Op woensdag 28 december 2016 00:53 schreef komrad het volgende:
[..]
gaat ook niet gebeuren en dat is maar goed ook. Wat is de laatste niet top 4 spelen of Barney die MvG echt getest heeft op dit niveau?
Valt wel mee in dezen. Vaak zie je nog wel een subtopper die het een topspeler lastig maakt, bij MvG valt het wel meequote:Op woensdag 28 december 2016 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens echt zo'n zaadvraag die alleen maar bedoeld is om je eigen gelijk te halen. "Wat is de laatste niet-Eredivisieclub die het Ajax of Feijenoord lastig gemaakt heeft de laatste tijd? Uitgezonderd Europees, uitgezonderd bekertoernooi, uitgezonderd 2015, 2013, 20112, 2009 en 2007? Nou?
Niet mee eens. Behalve die leg was er juist weinig aan te merken. Vooral die 2 x Dubbel 5 op cruciale momenten, hij had toen ook 2-1 achter kunnen komen. In de legs om te breken stond ie op een finsh, tis dat Reyes briljant bleef spelen. Laatste leg ook, MVG miste een 12 darter voordat Reyes die 76 niet uitgooit. Ik denk dat deze wedstrijd hem juist een boost heeft gegeven, hoeveel spelers gaan nog 106 gemiddeld tegen hem gooien ?quote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef F.M.D. het volgende:
Michael is zeker flink getest en dan is hij toch wel kwetsbaar gebleken. Met name die leg waarin hij het kon afmaken om met 4-1 te winnen en dan opeens niks weet te raken. Met geluk wordt het niet nog 3-3 in sets....anders kon die er zomaar weer vroegtijdig uitvliegen. Al met al was dit niet het machtsvertoon wat hij graag wil uitstraken naar z'n concurrenten.
Tot de halve finale zie ik hem echter niet in de problemen komen.
Darren Webster is in een bloedvorm, maar ik geloof er gewoon niets van dat die nog een keer zo'n bizar en constant niveau haalt.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:45 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Behalve die leg was er juist weinig aan te merken. Vooral die 2 x Dubbel 5 op cruciale momenten, hij had toen ook 2-1 achter kunnen komen. In de legs om te breken stond ie op een finsh, tis dat Reyes briljant bleef spelen. Laatste leg ook, MVG miste een 12 darter voordat Reyes die 76 niet uitgooit. Ik denk dat deze wedstrijd hem juist een boost heeft gegeven, hoeveel spelers gaan nog 106 gemiddeld tegen hem gooien ?
Webster was nog niet zo goed als Reyes gisteren. Allejezus..quote:Op woensdag 28 december 2016 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darren Webster is in een bloedvorm, maar ik geloof er gewoon niets van dat die nog een keer zo'n bizar en constant niveau haalt.
Zo hey. Hij is kwetsbaar gebleken tegen iemand die rond de 105 staat te gooien en eerste 6 dubbels 100% haalt.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:26 schreef F.M.D. het volgende:
Michael is zeker flink getest en dan is hij toch wel kwetsbaar gebleken. Met name die leg waarin hij het kon afmaken om met 4-1 te winnen en dan opeens niks weet te raken. Met geluk wordt het niet nog 3-3 in sets....anders kon die er zomaar weer vroegtijdig uitvliegen. Al met al was dit niet het machtsvertoon wat hij graag wil uitstraken naar z'n concurrenten.
Tot de halve finale zie ik hem echter niet in de problemen komen.
Webster gooide 105 gemiddeld en had op werkelijk alles wat Whitlock probeerde een reactie.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Webster was nog niet zo goed als Reyes gisteren. Allejezus..
Het zou me ook heel erg verbazen inderdaad, maar toch.... buiten de top 10 de gevaarlijkste speler van het moment.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darren Webster is in een bloedvorm, maar ik geloof er gewoon niets van dat die nog een keer zo'n bizar en constant niveau haalt.
Ik denk dat Reyes tegen niemand anders dit gemiddelde en niveau had gehaald......quote:Op woensdag 28 december 2016 08:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Besef je wel dat iedereen behalve MvG er gisteren vanaf was gegaan? Ik vond het vooral wel machtsvertoon. Bijna 180 op commando.
Gooide erg solide ja. Maar zonder tegenstander.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Webster gooide 105 gemiddeld en had op werkelijk alles wat Whitlock probeerde een reactie.
Natuurlijk maar dat is een andere discussiequote:Op woensdag 28 december 2016 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat Reyes tegen niemand anders dit gemiddelde en niveau had gehaald......
Met als verschil dat dit al het derde WK van Reyes is en wekelijks de kans krijgt om zichzelf te bewijzen op de Euro Tour of Player Championships. Daar groeien zulke spelers enorm van. Nogal onderschat, dat iets. Mede daardoor heeft Webster ook een heropleving. Hij is sinds het WK 2007 volgens mij zes jaar van de radar gebleven en pats daar was hij weer opeens. Wel een silent comeback, maar de laatste tijd zet hij het weer om in meer brutaliteit.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zou me ook heel erg verbazen inderdaad, maar toch.... buiten de top 10 de gevaarlijkste speler van het moment.
Verder vind ik de prestatie van Reyes gisteravond waanzinnig uiteraard, maar uitstijgen boven zichzelf doen wel meer spelers tegen de toppers van de PDC. Veel voor de toekomst wil dit echter niet zeggen. Zie na twee jaar waar een Eidams nu staat bijvoorbeeld.
Ben blij dat van Gerwen wel een wedstrijd voor de kiezen heeft gekregen. Zal hij zelf denk ik ook prettig hebben gevonden.
Voordeel voor van Gerwen is dat als hij wint hij zo ongeveer een WO heeft richting halve finale.
Hij heeft nu met Reyes al even kunnen testen waar hij staat.
Whitlock stond sterk te scoren, alleen zijn de dubbels nog een probleem.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gooide erg solide ja. Maar zonder tegenstander.
Vraag me af of Webster dat niveau ook haalt als die het moet halen om mee te blijven doen. Daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Whitlock stond sterk te scoren, alleen zijn de dubbels nog een probleem.
Ik heb Webster nog nooit zo constant in alles zien gooien vier sets lang.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vraag me af of Webster dat niveau ook haalt als die het moet halen om mee te blijven doen. Daar heb ik mijn twijfels bij.
Er moeten meer toernooien komen zonder plaatsings onzin. Meer open lotingen.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als verschil dat dit al het derde WK van Reyes is en wekelijks de kans krijgt om zichzelf te bewijzen op de Euro Tour of Player Championships. Daar groeien zulke spelers enorm van. Nogal onderschat, dat iets. Mede daardoor heeft Webster ook een heropleving. Hij is sinds het WK 2007 volgens mij zes jaar van de radar gebleven en pats daar was hij weer opeens. Wel een silent comeback, maar de laatste tijd zet hij het weer om in meer brutaliteit.
Op de UK Open zie je dan dat countyspelers veel indruk kunnen maken. Zo'n Rob Cross, Barry Lynn.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er moeten meer toernooien komen zonder plaatsings onzin. Meer open lotingen.
Dan krijgen meer spelers op de lange termijn de kans boven zich uit te stijgen, ben ik van overtuigd.
Dat verwacht ik er maar van twee eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:00 schreef Tagliano het volgende:
Vandaag genoeg potjes waarbij het dicht bij elkaar zal zitten verwacht ik, genot
Dat is wel zeker ja, verder schat ik in dat Klaasen weer eens moeite zal hebben met het tempo van Dolan en ik hoop stiekem dat Beaton de dag van zijn leven heeft maar dat is nergens op gebaseerdquote:Op woensdag 28 december 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik er maar van twee eigenlijk.
Klaasen v Dolan // Lewis v Van Barneveld zijn de enigen die ik dicht zie eindigen. Wade v Beaton misschien.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel zeker ja, verder schat ik in dat Klaasen weer eens moeite zal hebben met het tempo van Dolan en ik hoop stiekem dat Beaton de dag van zijn leven heeft maar dat is nergens op gebaseerd
Het uitkijken is vooral naar Lewis-Van Barneveld voor mij
Ik dacht ook nog wel aan Huybrechts-Hopp al verwacht ik wel dat Huybrechts dat wintquote:Op woensdag 28 december 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen v Dolan // Lewis v Van Barneveld zijn de enigen die ik dicht zie eindigen. Wade v Beaton misschien.
Nwah, Huybrechts zijn niveau heeft nog steeds een veel te goede hoogte om Hopp niet achter zich te kunnen houden. 4-1.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog wel aan Huybrechts-Hopp al verwacht ik wel dat Huybrechts dat wint
Helemaal niet. Alleen Lewis-Barney en misschien dat Dolan nog leuk wordtquote:Op woensdag 28 december 2016 11:00 schreef Tagliano het volgende:
Vandaag genoeg potjes waarbij het dicht bij elkaar zal zitten verwacht ik, genot
Mja, zie bovenstaandequote:Op woensdag 28 december 2016 11:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen Lewis-Barney en misschien dat Dolan nog leuk wordt
Laten we hopen van wel, anders is er niemand die het MvG zo lastig gaat maken. Ook Lewis, Anderson, Taylor, Wright en alle andere toppers niet. Alleen Barney geef ik een kleine kans die is echt aan een geweldig toernooi bezig, net als vorig jaar. Je zult gewoon een gemiddelde van ruim boven de 100 moeten gooien tegen een 50% finish wil je überhaupt in de buurt van MvG blijven.quote:Op woensdag 28 december 2016 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen de eerste set. In de laatste set miste hij op cruciale momenten de dubbels.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel, anders is er niemand die het MvG zo lastig gaat maken. Ook Lewis, Anderson, Taylor, Wright en alle andere toppers niet. Alleen Barney geef ik een kleine kans die is echt aan een geweldig toernooi bezig, net als vorig jaar. Je zult gewoon een gemiddelde van ruim boven de 100 moeten gooien tegen een 50% finish wil je überhaupt in de buurt van MvG blijven.
Als Reyes gisteren niet zo'n beroerde 1e set had gegooid had hij een hele grote kans gehad om deze wedstrijd te winnen, qua gemiddelde en vooral finish % zat hij hoger dan van Gerwen over de hele wedstrijd gezien.
Hahah Anderdon niet? Dat is juist degene die het kan.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel, anders is er niemand die het MvG zo lastig gaat maken. Ook Lewis, Anderson, Taylor, Wright en alle andere toppers niet. Alleen Barney geef ik een kleine kans die is echt aan een geweldig toernooi bezig, net als vorig jaar. Je zult gewoon een gemiddelde van ruim boven de 100 moeten gooien tegen een 50% finish wil je überhaupt in de buurt van MvG blijven.
Als Reyes gisteren niet zo'n beroerde 1e set had gegooid had hij een hele grote kans gehad om deze wedstrijd te winnen, qua gemiddelde en vooral finish % zat hij hoger dan van Gerwen over de hele wedstrijd gezien.
White wash voor Barney man.quote:Op woensdag 28 december 2016 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen v Dolan // Lewis v Van Barneveld zijn de enigen die ik dicht zie eindigen. Wade v Beaton misschien.
Het zal me benieuwen waar je dit op baseert.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
White wash voor Barney man.
Waarom denk je? Lewis haalt ongeveer hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
White wash voor Barney man.
Dan zou hij wel in het toernooi moeten groeien, want wat ik tot nu toe heb gezien was niet erg indrukwekkend. Maargoed, ook nauwelijks tegenstand gehad natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah Anderdon niet? Dat is juist degene die het kan.
Anderson had 102 gemiddeld, 42% op zijn dubbels. Gewoon prima voor een 4-0 zege en nauwelijks tegenstand.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dan zou hij wel in het toernooi moeten groeien, want wat ik tot nu toe heb gezien was niet erg indrukwekkend. Maargoed, ook nauwelijks tegenstand gehad natuurlijk.
Anderson staat er min of meer om bekend om in het toernooi en dan vooral het WK te groeien ja. Net als een Lewis overigensquote:Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dan zou hij wel in het toernooi moeten groeien, want wat ik tot nu toe heb gezien was niet erg indrukwekkend. Maargoed, ook nauwelijks tegenstand gehad natuurlijk.
Wishfull thinkingquote:Op woensdag 28 december 2016 12:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom denk je? Lewis haalt ongeveer hetzelfde niveau.
Hmm, ik hoop juist op 3-3 5-5, hoge gemiddeldes, heerlijke finishes en dat de beste de decider moge winnenquote:
Oke prima ik dacht dat hij ruim onder de 100 zat, dat zal wel in de 1e ronde geweest zijn dan.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson had 102 gemiddeld, 42% op zijn dubbels. Gewoon prima voor een 4-0 zege en nauwelijks tegenstand.
Tegen Frost inderdaad, maar de eerste ronde is geen verplichting om te pieken.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Oke prima ik dacht dat hij ruim onder de 100 zat, dat zal wel in de 1e ronde geweest zijn dan.
Hij was beter dan Barney die je zeer sterk vond.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:33 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Lewis kan al jaren niet meer mee met MVGquote:Op woensdag 28 december 2016 12:38 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso kun je toch nauwelijks wat afleiden van die eerste twee rondes. Wat Anderson tegen een Gilding of Frost doet, boeiend. Taylor, Van Barneveld, Anderson, Wright, Lewis hebben het allemaal zonder twijfel in zich om Van Gerwen te kloppen. Dat betekent niet dat dat sowieso gaat gebeuren, maar die kunnen het allemaal echt wel doen.
Ik geef hem ook niet de meeste kans, maar hij kan het echt wel. Eén keer een wedstrijd op zijn oude topniveau spelen en MVG gaat het loodzwaar krijgen. Gaat hij dat doen? Meh, ik betwijfel het. Kan hij het? Absoluut. Heeft hij vaak zat laten zien.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis kan al jaren niet meer mee met MVG
ik zie het zoquote:Op woensdag 28 december 2016 12:38 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso kun je toch nauwelijks wat afleiden van die eerste twee rondes. Wat Anderson tegen een Gilding of Frost doet, boeiend. Taylor, Van Barneveld, Anderson, Wright, Lewis hebben het allemaal zonder twijfel in zich om Van Gerwen te kloppen. Dat betekent niet dat dat sowieso gaat gebeuren, maar die kunnen het allemaal echt wel doen.
En wanneer was de laatste keer?quote:Op woensdag 28 december 2016 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geef hem ook niet de meeste kans, maar hij kan het echt wel. Eén keer een wedstrijd op zijn oude topniveau spelen en MVG gaat het loodzwaar krijgen. Gaat hij dat doen? Meh, ik betwijfel het. Kan hij het? Absoluut. Heeft hij vaak zat laten zien.
Geen idee, vandaar ook dat ik vrij duidelijk zeg dat ik hem niet de meeste kans geefquote:
Buiten wat vloertoernooitjes wist hij in de PL 2015 niet van Lewis te winnen (gelijkspel en verlies)quote:
Zeiden de kenners vorig jaar ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:52 schreef Welvaert het volgende:
Joh als het er écht op aankomt is MVG onaantastbaar. Hij valt echt niet te kloppen dit toernooi en gaat 'm met twee vingers in z'n neus
gewoon pakken. Geen zorgen
Hij is dit jaar nog vele malen sterker dan vorig jaar. Als je ziet dat hij een tegenstander die 106+ gemiddeld tegen hem gooit en gewoon 4-2 aan de kant zet dan ben je van een klasse waar niemand je kan aantastenquote:Op woensdag 28 december 2016 12:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Zeiden de kenners vorig jaar ook.
Mwoh, als Reyes zijn dubbels gooit was het een stuk spannender geweest en hadden we niet gek veel andere gemiddeldes gezienquote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hij is dit jaar nog vele malen sterker dan vorig jaar. Als je ziet dat hij een tegenstander die 106+ gemiddeld tegen hem gooit en gewoon 4-2 aan de kant zet dan ben je van een klasse waar niemand je kan aantasten
Niemand geeft een fuck om de PL natuurlijk. Wanneer het moest won hij zoals bij de pc finals. Lewis laatste winst was in 2013 tijdens de gsod.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten wat vloertoernooitjes wist hij in de PL 2015 niet van Lewis te winnen (gelijkspel en verlies)
Ah ja, als hij verliest geeft niemand een neuk natuurlijk. Ik denk dat hij met alle liefde dat potje even binnen harkte, maar Lewis gooide eventjes 109 gemiddeld en pakte Van Gerwen daarquote:Op woensdag 28 december 2016 13:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om de PL natuurlijk. Wanneer het moest won hij zoals bij de pc finals. Lewis laatste winst was in 2013 tijdens de gsod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:09 schreef Mani89 het volgende:
Prijsvraag: noem de legendes die op mijn nieuwe flights prijken.Wat krijg ik als ik de linker raad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Mijn eeuwige respect.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik de linker raad?
Hahah Lewis zelf neemt de PL niet eens serieusquote:Op woensdag 28 december 2016 13:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah ja, als hij verliest geeft niemand een neuk natuurlijk. Ik denk dat hij met alle liefde dat potje even binnen harkte, maar Lewis gooide eventjes 109 gemiddeld en pakte Van Gerwen daar
Uiteraard, het WK is belangrijker en een totaal ander format, maar ik ben het met heywoodu wel eens dat als Lewis weer een dergelijk gemiddelde haalt en MvG niet zijn topvorm heeft er heus wel wat te halen valt
Kan je nagaan, zelfs als Lewis het niet serieus neemt pakt hij MvG nogquote:Op woensdag 28 december 2016 13:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah Lewis zelf neemt de PL niet eens serieus. Pure uitmelk aids van Bearn
Vorig jaar gooide hij zelf 106(dus nog hoger als gisteren) tegen Barney die 103 noteerde en hij verloor.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:01 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hij is dit jaar nog vele malen sterker dan vorig jaar. Als je ziet dat hij een tegenstander die 106+ gemiddeld tegen hem gooit en gewoon 4-2 aan de kant zet dan ben je van een klasse waar niemand je kan aantasten
Prijsvraag: noem de legendes die op mijn nieuwe flights prijken.Wat krijg ik als ik ze alle 5 opnoem ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
Gemiddelden zeggen dan ook niet zoveel zonder contextquote:Op woensdag 28 december 2016 13:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Vorig jaar gooide hij zelf 106(dus nog hoger als gisteren) tegen Barney die 103 noteerde en hij verloor.
Prijsvraag: noem de legendes die op mijn nieuwe flights prijken.SmileygodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Een virtueel schouderklopje.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:14 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik ze alle 5 opnoem ?
Hmm, wat mis je aan hem?quote:Op woensdag 28 december 2016 13:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zit al een paar dagen te denken, ik mis iemand op het WK die er de laatste jaren altijd bij was.
En nu schiet het me te binnen, Andy Hamilton! THE HAMMER is er niet bij...
Die zit al een paar jaar op een glijbaan.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik zit al een paar dagen te denken, ik mis iemand op het WK die er de laatste jaren altijd bij was.
En nu schiet het me te binnen, Andy Hamilton! THE HAMMER is er niet bij...
En met zijn postuur gaat dat hardquote:Op woensdag 28 december 2016 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die zit al een paar jaar op een glijbaan.
Wel leuk dat hij ook eerst begint met het noemen van zijn sponsors en dan pas familiequote:
Mintthee? Je kan ook meteen zeggen dat je Paxcon wel ziet zitten.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
Ter voorbereiding voor de middagsessie heb ik intense mintthee en een kaakje gepakt.
Paxcon, ik zie je wel zittenquote:Op woensdag 28 december 2016 13:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Mintthee? Je kan ook meteen zeggen dat je Paxcon wel ziet zitten.
Het finishpercentage zegt ook niet gek veel zonder het aantal dubbelsquote:Op woensdag 28 december 2016 13:32 schreef BB-King het volgende:
Sinds Hamilton zijn vrouw gedumpt heeft voor een jong mokkel gaat het bergafwaarts met hem.
Reyes gooide een sterk gemiddelde maar wat eigenlijk nog veel knapper was aan MVG's zege was dat ook Reyes zijn finish percentage veel hoger lag. Zo zie je maar dat timing toch echt het belangrijkste aspect is. Toch 'gewoon' met 4-2 winnen.
Is niet nodig, die jongen croft zichzelf als de netenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is niet nodig, die jongen croft zichzelf als de neten
Awwquote:Op woensdag 28 december 2016 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat op zijn twitterline
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 28-11-2016 om 18:44:14@TheHammer180 never be Sorry Andy ! You are a great player ! Focus on the new year ! Be back better and stronger ! reageer retweet
Ik zou graag ook wat opbeurende woorden van Raybar ontvangenquote:Op woensdag 28 december 2016 13:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Awwtwitter:Raybar180 twitterde op maandag 28-11-2016 om 18:44:14@TheHammer180 never be Sorry Andy ! You are a great player ! Focus on the new year ! Be back better and stronger ! reageer retweet
twitter:Raybar180 twitterde op zondag 18-12-2016 om 12:19:53Onderweg naar Londen voor het WK, gesponsord door TONZON de effectiefste vloerisolatie, ook voor nieuwere woningen… https://t.co/IfVv8SKVzz reageer retweet
twitter:Tonzon twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 21:52:38@Raybar180 gefeliciteerd!! net zo trefzeker als onze slimme HR-Radiatorfolie, die bespaart onzichtbaar energie/geld https://t.co/Za9i7Vcbv8 reageer retweet
Christus he.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:39 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op zondag 18-12-2016 om 12:19:53Onderweg naar Londen voor het WK, gesponsord door TONZON de effectiefste vloerisolatie, ook voor nieuwere woningen… https://t.co/IfVv8SKVzz reageer retweet
twitter:Tonzon twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 21:52:38@Raybar180 gefeliciteerd!! net zo trefzeker als onze slimme HR-Radiatorfolie, die bespaart onzichtbaar energie/geld https://t.co/Za9i7Vcbv8 reageer retweet
quote:Op woensdag 28 december 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou graag ook wat opbeurende woorden van Raybar ontvangen
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 28-12-2016 om 13:56:14@Tagliano Great to see that you've become a moderator of Darts on the FOK!-forum. Keep it up, maybe one day you'll be ready for the next step: taking over VBL reageer retweet
Living on the edgequote:Op woensdag 28 december 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
Ter voorbereiding voor de middagsessie heb ik intense mintthee en een kaakje gepakt.
Wauwquote:Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 28-12-2016 om 13:56:14@Tagliano Great to see that you've become a moderator of Darts on the FOK!-forum. Keep it up, maybe one day you'll be ready for the next step: taking over VBL reageer retweet
Die moet gewoon ff een maandje op een strand gaan liggen, kop leeg, en dan lekker weer beginnenquote:
Maak 100 euro naar 'm over. Groet manager van Raybar.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou graag ook wat opbeurende woorden van Raybar ontvangen
Nouja laten we realistisch zijn. Het groepje users met meer dan een paar hersencellen is meestal niet actief genoeg om voor het moderatorschap in aanmerking te komen. Dan blijft een klein select groepje over die zowel wat toevoegen als vaak genoeg aanwezig kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wauw
Wel grappig dat iedereen me ziet als nieuwe VBLmod ofzo
Beaton, zonder twijfelquote:Op woensdag 28 december 2016 13:45 schreef Szura het volgende:
Even een poll:
Voorkeur voor Wade of Beaton?
Ik als voorzitter van de Wade-fanclub moet natuurlijk voor Wade gaan, ondanks de worp van Beaton.
BENGIquote:Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die halfgare sponsors bij het darten altijd zo mooi.
HEMECO
Hameren.nl
DrankA.nl
Daarnaast wil 99% het ook gewoon niet natuurlijk. Maar ja, ik snap ook niet dat je daar zin in hebt als je gewoon je werk, hobby's, vrienden en andere activiteiten hebt en daarnaast dan de hele dag wat FOK! in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja laten we realistisch zijn. Het groepje users met meer dan een paar hersencellen is meestal niet actief genoeg om voor het moderatorschap in aanmerking te komen. Dan blijft een klein select groepje over die zowel wat toevoegen als vaak genoeg aanwezig kunnen zijn.
DRT is prima te modden, niks mis meequote:Op woensdag 28 december 2016 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarnaast wil 99% het ook gewoon niet natuurlijk. Maar ja, ik snap ook niet dat je daar zin in hebt als je gewoon je werk, hobby's, vrienden en andere activiteiten hebt en daarnaast dan de hele dag wat FOK! in de gaten moet houden.
Klopt, vreselijk ondankbare taak. In plaats van lekker naar een wedstrijdje kijken moet je constant een stel bitchende twintigers in de gaten lopen houden op een internetforumpje. Daarom wel respect voor lui zoals Stijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarnaast wil 99% het ook gewoon niet natuurlijk. Maar ja, ik snap ook niet dat je daar zin in hebt als je gewoon je werk, hobby's, vrienden en andere activiteiten hebt en daarnaast dan de hele dag wat FOK! in de gaten moet houden.
Bij buitenlandse wedstrijden lukt het me nog wel om naar het wedstrijdje te kijken. Dan is het rustig of zit ik in plaats van in het livetopic in een centraal topic omdat ik toch wel weet dat er iemand toezicht houdt op de doremifasolkliek die naar Veronica kijkt.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, vreselijk ondankbare taak. In plaats van lekker naar een wedstrijdje kijken moet je constant een stel bitchende twintigers in de gaten lopen houden op een internetforumpje. Daarom wel respect voor lui zoals Stijn.
Dat betekent dat we met de HOLLANDSE AVOND opgescheept zitten met Marcelquote:
Ja zo'n klein subforum dat alleen op redelijk gezette tijden actief is, is misschien nog wel te doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT is prima te modden, niks mis mee
Ja, respect voor al die notes die ik ondertussen heb mogen ontvangen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, vreselijk ondankbare taak. In plaats van lekker naar een wedstrijdje kijken moet je constant een stel bitchende twintigers in de gaten lopen houden op een internetforumpje. Daarom wel respect voor lui zoals Stijn.
Het meest vervelend is de sfeer bij Ajax- en Feyenoord-wedstrijden en eventueel achteraf. Dan krijgen alle sneue figuren hun kick en gaan ze los.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja zo'n klein subforum dat alleen op redelijk gezette tijden actief is, is misschien nog wel te doen.
[..]
Ja, respect voor al die notes die ik ondertussen heb mogen ontvangen.![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel tijd er nou in gaat zitten bij de gemiddelde moderator.
VBL bestaat dan ook voor 90% uit idioten die TBS+dwangverpleging zouden moeten hebben.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor mij als DRT-mod niet gek veel. Ik steek misschien iets meer moeite in topics, lees wat meer wat anderen posten, stuur heel soms een beetje bij hier en daar en ik houd het algemene topic met alle uitslagen en programma en dergelijke bij. De wedstrijden zelf kijk ik toch wel, mod of nietquote:Op woensdag 28 december 2016 13:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja zo'n klein subforum dat alleen op redelijk gezette tijden actief is, is misschien nog wel te doen.
[..]
Ja, respect voor al die notes die ik ondertussen heb mogen ontvangen.![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel tijd er nou in gaat zitten bij de gemiddelde moderator.
Kan je beter supporters zoals jij hebben die gewoon verdwijnen zodra hun club achter staat.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest vervelend is de sfeer bij Ajax- en Feyenoord-wedstrijden en eventueel achteraf. Dan krijgen alle sneue figuren hun kick en gaan ze los.
Ik post dan voornamelijk niet omdat ik dan gefrustreerder reageer op onzin.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan je beter supporters zoals jij hebben die gewoon verdwijnen zodra hun club achter staat.
En die posts zullen allemaal ook wel meevallen daar je hier geen feyenoord ajax hebt en zo zoals stinho zei.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij als DRT-mod niet gek veel. Ik steek misschien iets meer moeite in topics, lees wat meer wat anderen posten, stuur heel soms een beetje bij hier en daar en ik houd het algemene topic met alle uitslagen en programma en dergelijke bij. De wedstrijden zelf kijk ik toch wel, mod of niet
En met het livetopic alle posts lezen, dat is nog wel eens wat
Het scheelt echt gigantisch dat je geen echte rivaliteit hebt, dus geen OP NAAR HET PSVTOPIC of Dolberg de nieuwe Bergkampquote:Op woensdag 28 december 2016 13:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En die posts zullen allemaal ook wel meevallen daar je hier geen feyenoord ajax hebt en zo zoals stinho zei.
Nou, over minder dan een week zijn we alweer klaar met het WKquote:
BDO genot nog. DRT still going strong.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, over minder dan een week zijn we alweer klaar met het WK
volgens mij hoef je nauwelijks mee te lezen hier. Gaat altijd wel prima en gezellig ook meestalquote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij als DRT-mod niet gek veel. Ik steek misschien iets meer moeite in topics, lees wat meer wat anderen posten, stuur heel soms een beetje bij hier en daar en ik houd het algemene topic met alle uitslagen en programma en dergelijke bij. De wedstrijden zelf kijk ik toch wel, mod of niet
En met het livetopic alle posts lezen, dat is nog wel eens wat
Mja, dat betekent niet dat je niet mee hoeft te lezen, imo. Maar je hebt gelijk dat het prima gaat hierquote:Op woensdag 28 december 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
volgens mij hoef je nauwelijks mee te lezen hier. Gaat altijd wel prima en gezellig ook meestal
Ik ben al lang blij dat Bas Muijs er niet zit.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:10 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs voor het WK vind ik er wel aardig wat analisten bij zitten die je normaal niet ziet
We maken er nogal eens geintjes over maar RTL begint wel steeds beter zaken in beeld te brengen enzo, imoquote:Op woensdag 28 december 2016 14:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Bas Muijs er niet zit.
Mwoa, redelijke kans dat ik dan alweer Dakar kijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BDO genot nog. DRT still going strong.
Szura en ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik juich voor Wadegod
PDC WK 2014quote:Op woensdag 28 december 2016 14:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoelang ook alweer geleden? 2 jaar of 3?
KEIN KELOEL DARTS SPIELENquote:Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
WAS EIN KELOEL![]()
Pfeilen schmeissen bitte.
Wadequote:
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaienquote:Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Wade
Geen paupershirts
Anti-held
Als compleet wrak zo'n vrouw fiksen
Wade
Wel met de rug naar haar toe slapen, anders stik je er misschien 's nachts in.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaien
Kun je een betablokkertje met me delen danquote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaien
Ze doen het altijd standaard voor de opkomsten, dus als RTL te vroeg is hoor je hetquote:
Nooit dus.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze doen het altijd standaard voor de opkomsten, dus als RTL te vroeg is hoor je het
Ik zie niksquote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charlotte Wood ziet er weer fantastisch uit
Gooien met stoelen (net als Stijn na de verliespot van Suljo)quote:Op woensdag 28 december 2016 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Zo klinkt het ook in de Jungle van Calais.
En binnenkort ook in Nederland door Rutte!11!!!quote:Op woensdag 28 december 2016 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Zo klinkt het ook in de Jungle van Calais.
RTL komt standaard te laatquote:Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie niksWat is dit, mogen we de dames niet meer zien?
flutte oprutte stem geertquote:Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En binnenkort ook in Nederland door Rutte!11!!!![]()
pallets sorteren in scheveningenquote:Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef Szura het volgende:
Ik zag Ronny zo snel niet, toch in het magazijn?
Heb jij überhaupt wel eens ergens zin in eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTSSSSSSSS
Ja, in de wedstrijd hiernaquote:Op woensdag 28 december 2016 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel eens ergens zin in eigenlijk?
quote:Op woensdag 28 december 2016 14:22 schreef TserrofEnoch het volgende:
Die vrouwen mooi dat ze er zijn. Maar daar draait voor mij het darten niet om.
Zie liever eens een topvrouw op het podium.
[ afbeelding ]
Misschien zij over 4 jaar?
Kijk eens aan, dat lijkt mij ook wel een aardig potje jaquote:
Zedenpolitie gebeld.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:23 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is ze ook goed? Ziet er wel goed uit iig
Begreep de context van je zin niet goed, na het zien van de beelden welquote:Op woensdag 28 december 2016 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Ronny staat hierboven
Taylor bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 december 2016 14:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hopp heeft wel pech met zijn tweede ronde. Zaten genoeg andere namen bij waar hij wel een kans tegen had. Nu wordt het lastig.
Als ongeplaatste speler eerst VDV tegen komen en dan Huybrechts, dat is helemaal niet verkeerd.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hopp heeft wel pech met zijn tweede ronde. Zaten genoeg andere namen bij waar hij wel een kans tegen had. Nu wordt het lastig.
Welke dan?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoe oud is ze? Dacht dat Beau wel het beste aanstormende talent was bij de vrouwen.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Oordeelt u maar zelf of ze goed is
Men zegt dat ze 13 isquote:Op woensdag 28 december 2016 14:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Dacht dat Beau wel het beste aanstormende talent was bij de vrouwen.
Laten we gewoon 16 zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Dacht dat Beau wel het beste aanstormende talent was bij de vrouwen.
13quote:Op woensdag 28 december 2016 14:27 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel redelijk vergelijkbaar met Huybrechtsquote:Op woensdag 28 december 2016 14:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
White, Van de Pas of Smith bv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |