Maak 100 euro naar 'm over. Groet manager van Raybar.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou graag ook wat opbeurende woorden van Raybar ontvangen
Nouja laten we realistisch zijn. Het groepje users met meer dan een paar hersencellen is meestal niet actief genoeg om voor het moderatorschap in aanmerking te komen. Dan blijft een klein select groepje over die zowel wat toevoegen als vaak genoeg aanwezig kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wauw
Wel grappig dat iedereen me ziet als nieuwe VBLmod ofzo
Beaton, zonder twijfelquote:Op woensdag 28 december 2016 13:45 schreef Szura het volgende:
Even een poll:
Voorkeur voor Wade of Beaton?
Ik als voorzitter van de Wade-fanclub moet natuurlijk voor Wade gaan, ondanks de worp van Beaton.
BENGIquote:Op woensdag 28 december 2016 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind die halfgare sponsors bij het darten altijd zo mooi.
HEMECO
Hameren.nl
DrankA.nl
Daarnaast wil 99% het ook gewoon niet natuurlijk. Maar ja, ik snap ook niet dat je daar zin in hebt als je gewoon je werk, hobby's, vrienden en andere activiteiten hebt en daarnaast dan de hele dag wat FOK! in de gaten moet houden.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nouja laten we realistisch zijn. Het groepje users met meer dan een paar hersencellen is meestal niet actief genoeg om voor het moderatorschap in aanmerking te komen. Dan blijft een klein select groepje over die zowel wat toevoegen als vaak genoeg aanwezig kunnen zijn.
DRT is prima te modden, niks mis meequote:Op woensdag 28 december 2016 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarnaast wil 99% het ook gewoon niet natuurlijk. Maar ja, ik snap ook niet dat je daar zin in hebt als je gewoon je werk, hobby's, vrienden en andere activiteiten hebt en daarnaast dan de hele dag wat FOK! in de gaten moet houden.
Klopt, vreselijk ondankbare taak. In plaats van lekker naar een wedstrijdje kijken moet je constant een stel bitchende twintigers in de gaten lopen houden op een internetforumpje. Daarom wel respect voor lui zoals Stijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Daarnaast wil 99% het ook gewoon niet natuurlijk. Maar ja, ik snap ook niet dat je daar zin in hebt als je gewoon je werk, hobby's, vrienden en andere activiteiten hebt en daarnaast dan de hele dag wat FOK! in de gaten moet houden.
Bij buitenlandse wedstrijden lukt het me nog wel om naar het wedstrijdje te kijken. Dan is het rustig of zit ik in plaats van in het livetopic in een centraal topic omdat ik toch wel weet dat er iemand toezicht houdt op de doremifasolkliek die naar Veronica kijkt.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, vreselijk ondankbare taak. In plaats van lekker naar een wedstrijdje kijken moet je constant een stel bitchende twintigers in de gaten lopen houden op een internetforumpje. Daarom wel respect voor lui zoals Stijn.
Dat betekent dat we met de HOLLANDSE AVOND opgescheept zitten met Marcelquote:
Ja zo'n klein subforum dat alleen op redelijk gezette tijden actief is, is misschien nog wel te doen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT is prima te modden, niks mis mee
Ja, respect voor al die notes die ik ondertussen heb mogen ontvangen.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, vreselijk ondankbare taak. In plaats van lekker naar een wedstrijdje kijken moet je constant een stel bitchende twintigers in de gaten lopen houden op een internetforumpje. Daarom wel respect voor lui zoals Stijn.
Het meest vervelend is de sfeer bij Ajax- en Feyenoord-wedstrijden en eventueel achteraf. Dan krijgen alle sneue figuren hun kick en gaan ze los.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja zo'n klein subforum dat alleen op redelijk gezette tijden actief is, is misschien nog wel te doen.
[..]
Ja, respect voor al die notes die ik ondertussen heb mogen ontvangen.![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel tijd er nou in gaat zitten bij de gemiddelde moderator.
VBL bestaat dan ook voor 90% uit idioten die TBS+dwangverpleging zouden moeten hebben.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor mij als DRT-mod niet gek veel. Ik steek misschien iets meer moeite in topics, lees wat meer wat anderen posten, stuur heel soms een beetje bij hier en daar en ik houd het algemene topic met alle uitslagen en programma en dergelijke bij. De wedstrijden zelf kijk ik toch wel, mod of nietquote:Op woensdag 28 december 2016 13:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja zo'n klein subforum dat alleen op redelijk gezette tijden actief is, is misschien nog wel te doen.
[..]
Ja, respect voor al die notes die ik ondertussen heb mogen ontvangen.![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel tijd er nou in gaat zitten bij de gemiddelde moderator.
Kan je beter supporters zoals jij hebben die gewoon verdwijnen zodra hun club achter staat.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest vervelend is de sfeer bij Ajax- en Feyenoord-wedstrijden en eventueel achteraf. Dan krijgen alle sneue figuren hun kick en gaan ze los.
Ik post dan voornamelijk niet omdat ik dan gefrustreerder reageer op onzin.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan je beter supporters zoals jij hebben die gewoon verdwijnen zodra hun club achter staat.
En die posts zullen allemaal ook wel meevallen daar je hier geen feyenoord ajax hebt en zo zoals stinho zei.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij als DRT-mod niet gek veel. Ik steek misschien iets meer moeite in topics, lees wat meer wat anderen posten, stuur heel soms een beetje bij hier en daar en ik houd het algemene topic met alle uitslagen en programma en dergelijke bij. De wedstrijden zelf kijk ik toch wel, mod of niet
En met het livetopic alle posts lezen, dat is nog wel eens wat
Het scheelt echt gigantisch dat je geen echte rivaliteit hebt, dus geen OP NAAR HET PSVTOPIC of Dolberg de nieuwe Bergkampquote:Op woensdag 28 december 2016 13:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En die posts zullen allemaal ook wel meevallen daar je hier geen feyenoord ajax hebt en zo zoals stinho zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |