Szura en ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik juich voor Wadegod
PDC WK 2014quote:Op woensdag 28 december 2016 14:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoelang ook alweer geleden? 2 jaar of 3?
KEIN KELOEL DARTS SPIELENquote:Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
WAS EIN KELOEL![]()
Pfeilen schmeissen bitte.
Wadequote:
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaienquote:Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Wade
Geen paupershirts
Anti-held
Als compleet wrak zo'n vrouw fiksen
Wade
Wel met de rug naar haar toe slapen, anders stik je er misschien 's nachts in.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaien
Kun je een betablokkertje met me delen danquote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaien
Ze doen het altijd standaard voor de opkomsten, dus als RTL te vroeg is hoor je hetquote:
Nooit dus.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze doen het altijd standaard voor de opkomsten, dus als RTL te vroeg is hoor je het
Ik zie niksquote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charlotte Wood ziet er weer fantastisch uit
Gooien met stoelen (net als Stijn na de verliespot van Suljo)quote:Op woensdag 28 december 2016 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Zo klinkt het ook in de Jungle van Calais.
En binnenkort ook in Nederland door Rutte!11!!!quote:Op woensdag 28 december 2016 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Zo klinkt het ook in de Jungle van Calais.
RTL komt standaard te laatquote:Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie niksWat is dit, mogen we de dames niet meer zien?
flutte oprutte stem geertquote:Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En binnenkort ook in Nederland door Rutte!11!!!![]()
pallets sorteren in scheveningenquote:Op woensdag 28 december 2016 14:20 schreef Szura het volgende:
Ik zag Ronny zo snel niet, toch in het magazijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |