En die posts zullen allemaal ook wel meevallen daar je hier geen feyenoord ajax hebt en zo zoals stinho zei.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij als DRT-mod niet gek veel. Ik steek misschien iets meer moeite in topics, lees wat meer wat anderen posten, stuur heel soms een beetje bij hier en daar en ik houd het algemene topic met alle uitslagen en programma en dergelijke bij. De wedstrijden zelf kijk ik toch wel, mod of niet
En met het livetopic alle posts lezen, dat is nog wel eens wat
Het scheelt echt gigantisch dat je geen echte rivaliteit hebt, dus geen OP NAAR HET PSVTOPIC of Dolberg de nieuwe Bergkampquote:Op woensdag 28 december 2016 13:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En die posts zullen allemaal ook wel meevallen daar je hier geen feyenoord ajax hebt en zo zoals stinho zei.
Nou, over minder dan een week zijn we alweer klaar met het WKquote:
BDO genot nog. DRT still going strong.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, over minder dan een week zijn we alweer klaar met het WK
volgens mij hoef je nauwelijks mee te lezen hier. Gaat altijd wel prima en gezellig ook meestalquote:Op woensdag 28 december 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor mij als DRT-mod niet gek veel. Ik steek misschien iets meer moeite in topics, lees wat meer wat anderen posten, stuur heel soms een beetje bij hier en daar en ik houd het algemene topic met alle uitslagen en programma en dergelijke bij. De wedstrijden zelf kijk ik toch wel, mod of niet
En met het livetopic alle posts lezen, dat is nog wel eens wat
Mja, dat betekent niet dat je niet mee hoeft te lezen, imo. Maar je hebt gelijk dat het prima gaat hierquote:Op woensdag 28 december 2016 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
volgens mij hoef je nauwelijks mee te lezen hier. Gaat altijd wel prima en gezellig ook meestal
Ik ben al lang blij dat Bas Muijs er niet zit.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:10 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs voor het WK vind ik er wel aardig wat analisten bij zitten die je normaal niet ziet
We maken er nogal eens geintjes over maar RTL begint wel steeds beter zaken in beeld te brengen enzo, imoquote:Op woensdag 28 december 2016 14:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat Bas Muijs er niet zit.
Mwoa, redelijke kans dat ik dan alweer Dakar kijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BDO genot nog. DRT still going strong.
Szura en ik ook.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik juich voor Wadegod
PDC WK 2014quote:Op woensdag 28 december 2016 14:16 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoelang ook alweer geleden? 2 jaar of 3?
KEIN KELOEL DARTS SPIELENquote:Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
WAS EIN KELOEL![]()
Pfeilen schmeissen bitte.
Wadequote:
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaienquote:Op woensdag 28 december 2016 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Wade
Geen paupershirts
Anti-held
Als compleet wrak zo'n vrouw fiksen
Wade
Wel met de rug naar haar toe slapen, anders stik je er misschien 's nachts in.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaien
Kun je een betablokkertje met me delen danquote:Op woensdag 28 december 2016 14:18 schreef luckass het volgende:
[..]
Ook tijd om aan de betablokkers te gaan, dan komen de memmen me vanzelf aanwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |