abonnement Unibet Coolblue
pi_168494034
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Liever TD. Op dat andere onbewoonde eiland (expeditie Robinson) bleek ook al dat hij een walgelijk rancuneus mannetje was. Dat kan zeker een drijfveer voor het boek zijn geweest, naast natuurlijk meer basic ordinair geld verdienen over de rug van anderen.

En ja, natuurlijk, Boogerd heeft weinig recht van spreken. Maar in dezen is het puur Thomas Dekker die op onethische wijze geld aan het verdienen is.
Dekker is nog steeds butthurt, dat hij als enige op EPO van de Rabo ploeg gepakt is. 2 jaar aan zijn broek kreeg en zijn carrière was over.
nu is het als elke dopingzondaar, een boek schrijven en er geld aan verdienen.
dat Boogerd een feestbeest en een dopinggebruiker was, wist iedereen al.
pi_168522264
Nieuw soort doping op het WK cyclocross vandaag: Bandendoping _O-
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 29 januari 2017 @ 18:58:28 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168524074
quote:
en dan nog niet winnen?
  zondag 29 januari 2017 @ 18:58:45 #205
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168524086
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 17:57 schreef komrad het volgende:
Nieuw soort doping op het WK cyclocross vandaag: Bandendoping _O-
vertel?
pi_168524371
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dan nog niet winnen?
Te veel chocola in de winter.
  zondag 29 januari 2017 @ 19:32:28 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168525373
vannacht om 1.00 uur, schijnt vanaf 1998 al motortjes in omloop zijn geweest.

http://www.cbsnews.com/ne(...)-enhancing-the-bike/
  maandag 30 januari 2017 @ 01:22:27 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168535495
Hier de CBS clip
http://www.cbsnews.com/videos/enhancing-the-bike/

deel 2:
http://www.cbsnews.com/vi(...)ig-cheat-in-cycling/

[ Bericht 37% gewijzigd door THEFXR op 30-01-2017 01:55:40 ]
  Moderator maandag 30 januari 2017 @ 01:43:27 #209
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_168535573
Dus de motortjes zitten tegenwoordig ook in de achterwielen. Zo'n wiel zou dan 800 gram zwaarder zijn dan een normaal wiel en in de Tour van 2015 waren de fietsen van Sky 800 gram zwaarder dan de fietsen van andere ploegen.

Wie had dat ooit kunnen denken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  maandag 30 januari 2017 @ 01:57:04 #210
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_168535604
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, het grote publiek zal wel smullen van wat natrappen op Armstrong :9
Als het om Armstrong gaat zijn er toch niet veel mogelijkheden ?

- Ofwel is hij een complete idioot die niet genoeg in dat motortje vertrouwd dat ie ook nog eens zowat alle beschikbare gewone doping in z'n lijf gaat gieten ...

- Ofwel is dat motortje van die Tsjech gewoon kut dat ie toch nog zowat alle beschikbare doping in z'n lijf moest gieten

- Ofwel reed iedereen al met zo'n motortje rond zodat ie toch nog zowat alle beschikbare doping in z'n lijf moest gieten

- Ofwel reed iemand anders met zo'n motortje rond zodat ie toch nog zowat alle beschikbare doping in z'n lijf moest gieten om die te kloppen ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 30 januari 2017 @ 07:14:00 #211
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_168536078
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dus de motortjes zitten tegenwoordig ook in de achterwielen. Zo'n wiel zou dan 800 gram zwaarder zijn dan een normaal wiel en in de Tour van 2015 waren de fietsen van Sky 800 gram zwaarder dan de fietsen van andere ploegen.

Wie had dat ooit kunnen denken.
SkyBazen _O_

Moeite waard om terug te zien, of was dit t wel?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_168536323
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 01:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als het om Armstrong gaat zijn er toch niet veel mogelijkheden ?

- Ofwel is hij een complete idioot die niet genoeg in dat motortje vertrouwd dat ie ook nog eens zowat alle beschikbare gewone doping in z'n lijf gaat gieten ...

- Ofwel is dat motortje van die Tsjech gewoon kut dat ie toch nog zowat alle beschikbare doping in z'n lijf moest gieten

- Ofwel reed iedereen al met zo'n motortje rond zodat ie toch nog zowat alle beschikbare doping in z'n lijf moest gieten

- Ofwel reed iemand anders met zo'n motortje rond zodat ie toch nog zowat alle beschikbare doping in z'n lijf moest gieten om die te kloppen ?
Ofwel met alle beschikbare doping was 'ie nog niet goed genoeg om iedereen te kloppen
in a crowd you lose humanity
pi_168536336
Heel Sky aan de motortjes, en dan alsnog de TTT verliezen. Terwijl een goed getrainde amateur met de extra watts van een motortje (+/- 200 watt) profs makkelijk voorbij fietst. Zelfs in The Clinic vindt men dit moeilijk te geloven :')
pi_168536460
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heel Sky aan de motortjes, en dan alsnog de TTT verliezen. Terwijl een goed getrainde amateur met de extra watts van een motortje (+/- 200 watt) profs makkelijk voorbij fietst. Zelfs in The Clinic vindt men dit moeilijk te geloven :')
Ik vind het ook wat ongeloofwaardig, maar het wil niet zeggen dat je natuurlijk de hele tijd vol vermogen moet gaan en iedereen op minuten rijdt. Zeker in een TTT zou dit ook aardig verdacht zijn...

De Froome wasmachine-move op de Ventoux komt echter wel in een nog leuker daglicht te staan, dat blijft natuurlijk hilarisch en past wel aardig in dit verhaal. Ondertussen verbaast echt niks mij meer, het zou een hoop transformaties een stuk makkelijker verklaren ook, want zelfs met traditionele dope is de sprong van Froome bijna onmogelijk.
Jack does it in real time...
  maandag 30 januari 2017 @ 08:34:03 #215
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_168536524
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:26 schreef DeeBee het volgende:
Ondertussen verbaast echt niks mij meer, het zou een hoop transformaties een stuk makkelijker verklaren ook, want zelfs met traditionele dope is de sprong van Froome bijna onmogelijk.
Ik heb zelf ook wel serieuze twijfels bij Froome (en sowieso bij alles wat in staat is om een grote koers te winnen), maar anderzijds word ik ook wel wat moe van de wielervolgers die zichzelf dermate grote kenners vinden dat elke ontwikkeling die ze niet overduidelijk en van mijlenver hadden zien aankomen, meteen als ongeloofwaardig wordt bestempeld. Dan heb ik 't niet alleen over gigantische sprongen als Froome, maar ook veel kleinere stapjes zijn vaak onacceptabel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_168536746
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:26 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik vind het ook wat ongeloofwaardig, maar het wil niet zeggen dat je natuurlijk de hele tijd vol vermogen moet gaan en iedereen op minuten rijdt. Zeker in een TTT zou dit ook aardig verdacht zijn...

De Froome wasmachine-move op de Ventoux komt echter wel in een nog leuker daglicht te staan, dat blijft natuurlijk hilarisch en past wel aardig in dit verhaal. Ondertussen verbaast echt niks mij meer, het zou een hoop transformaties een stuk makkelijker verklaren ook, want zelfs met traditionele dope is de sprong van Froome bijna onmogelijk.
Nee ik snap ook wel dat ze niet met minuten zouden gaan smijten -wat dus wel eenvoudig zou kunnen-, maar ze zouden 'em op z'n minst met zeg 10 seconden voorsprong pakken.

En het zou mij wel verbazen, maar ik durf niets meer uit te sluiten.
pi_168536762
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook wel serieuze twijfels bij Froome (en sowieso bij alles wat in staat is om een grote koers te winnen), maar anderzijds word ik ook wel wat moe van de wielervolgers die zichzelf dermate grote kenners vinden dat elke ontwikkeling die ze niet overduidelijk en van mijlenver hadden zien aankomen, meteen als ongeloofwaardig wordt bestempeld. Dan heb ik 't niet alleen over gigantische sprongen als Froome, maar ook veel kleinere stapjes zijn vaak onacceptabel.
In zake Froome spreekt wel heel erg in zijn voordeel dat hij de Tour ook gewoon makkelijk won nadat de shitstorm was losgebarsten over motortjes.

Om dat te kunnen verklaren moet je wel erg diep in de complottheorieën gaan duiken - wat iedereen verder vrij staat om te doen natuurlijk.
pi_168536997
Uitvinder denkt dat wielrenners zijn framemotoren gebruiken
http://nu.nl/wielrennen/4(...)toren-gebruiken.html

quote:
Uitvinder Istvan Varjas vermoedt dat zijn framemotoren gebruikt zijn tijdens profwedstrijden. Dat zei hij zondag tegen het Amerikaanse televisieprogramma 60 minutes.
Oud-wielrenner Varjas ontwikkelde een motortje dat in de wielas geruisloos voor extra snelheid zorgt. De fietsen met motortjes zijn voor zo'n 18.000 euro te bestellen.
"Ik vermoed dat professionele renners mijn motortjes gebruiken", zegt Varjas in 60 minutes.
Voormalig medewerker van het Franse anti-doping agentschap Jean-Pierre Verdy geeft in het programma aan dat hij denkt dat er motoren gebruikt zijn tijdens de Tour de France.
"De laatste drie à vier jaar is er mechanische doping gebruikt in de Tour, is mij verteld. Mijn informanten in het peloton zeggen dat er in de Tour van 2015 zo'n twaalf renners gebruik hebben gemaakt van een motortje."
Varjas ontkent zijn gemotoriseerde fietsen ooit aan een profrenner verkocht te hebben. "Maar als een grootvader bij mij een fiets koopt en het aan zijn kleinkind geeft die wielrenner is, dan is dat niet mijn probleem."

Ferrari
De Hongaarse uitvinder Varjas stelt meerdere gemotoriseerde fietsen te hebben verkocht aan de beruchte dopingarts Michele Ferrari. De Italiaan ontkent fietsen gekocht te hebben van Varjas maar bevestigt wel er één getest te hebben.
Varjas bevestigt in het programma dat hij al in 1998 een vroege versie van zijn framemotor verkocht. "Iemand kwam naar me toe en zei 'Geef me die fiets en je leven zal beter zijn'. En dat is gebeurd", zegt Varjas terwijl hij bankschriften uit dat jaar van zo'n 2 miljoen euro laat zien. De uitvinder ontkent dat hij weet wie de gemotoriseerde fietsen gekocht heeft.
Sinds 1998
Varjas gaat ervan uit dat er al sinds 1998 verborgen motoren worden gebruikt binnen de wielersport. Ook vertelt Varjas dat de methodes die de wielerbond UCI toepast om framemotoren op te sporen niet adequaat zijn.
De motoren die Varjas ontwikkeld heeft zijn niet te horen tijdens het fietsen op de weg. De uitvinder laat in de uitzending zien dat een motor te verbinden is met een hartslagmonitor. Als de hartslag van een renner te hoog wordt, dan wordt de motor automatisch ingeschakeld.
pi_168538450
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nee ik snap ook wel dat ze niet met minuten zouden gaan smijten -wat dus wel eenvoudig zou kunnen-, maar ze zouden 'em op z'n minst met zeg 10 seconden voorsprong pakken.

En het zou mij wel verbazen, maar ik durf niets meer uit te sluiten.
Misschien is het voordeel van een TTT met max-hartslag 160 rijden om de volgende dag zo "frappant" () weg te kunnen rijden op de kenmerkende manier...
pi_168539042
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:02 schreef bwLaw het volgende:

[..]

Misschien is het voordeel van een TTT met max-hartslag 160 rijden om de volgende dag zo "frappant" () weg te kunnen rijden op de kenmerkende manier...
Het zou allemaal kunnen, maar erg logisch is het niet. Ik schat in dat een TTT voor froome sowieso al een relatief niet-zware etappe is.
pi_168539050
We willen het allemaal ook wel erg graag geloven hè jongens.
  maandag 30 januari 2017 @ 12:17:28 #222
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168540162
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heel Sky aan de motortjes, en dan alsnog de TTT verliezen. Terwijl een goed getrainde amateur met de extra watts van een motortje (+/- 200 watt) profs makkelijk voorbij fietst. Zelfs in The Clinic vindt men dit moeilijk te geloven :')
nee, sky reed met de magneto wielen, die leveren maar 50 a 60 watt.



[ Bericht 8% gewijzigd door THEFXR op 30-01-2017 12:28:20 ]
  maandag 30 januari 2017 @ 12:19:37 #223
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168540200
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In zake Froome spreekt wel heel erg in zijn voordeel dat hij de Tour ook gewoon makkelijk won nadat de shitstorm was losgebarsten over motortjes.

Om dat te kunnen verklaren moet je wel erg diep in de complottheorieën gaan duiken - wat iedereen verder vrij staat om te doen natuurlijk.
je moet even onderscheid maken tussen motortjes die detecteerbaar zijn en magneto wielen die dat niet zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2017 @ 12:20:59 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168540226
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2017 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Uitvinder denkt dat wielrenners zijn framemotoren gebruiken
http://nu.nl/wielrennen/4(...)toren-gebruiken.html

[..]

oftewel, veel reclame en we weten nog niks :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 30 januari 2017 @ 12:29:00 #225
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_168540334
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 12:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

oftewel, veel reclame en we weten nog niks :')
wat wil je weten dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')