abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167647366
Ik hoop dat veel mensen gaan doneren.
pi_167647368
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:50 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat is waar inderdaad. En het is ook net een zodanig 'laag' bedrag dat het ooit nog op te hoesten is ook.
Er zal dan waarschijnlijk een srake zijn van een afbetalingsregeling waardoor hij er de rest van zijn leven aan vast zit, maar das alleen maar mooi, van vergeet hij tenminste niet wat hij gedaan heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_167647377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:52 schreef Wespensteek het volgende:
Ik hoop dat hij sterft aan een hersentumor, nu meteen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 27 december 2016 @ 17:53:57 #55
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167647388
Tja, de wet is de wet, als je niet kan betalen moet je zitten. Zou enerzijds onrechtvaardig zijn als anderen het in zijn plaats betalen, maar anderzijds gaat het geld naar de familie van het slachtoffer, voor hen zou je hopen dat het hem lukt...

Beetje domme regeling, wat mij betreft zou de overheid of de verzekering de schadevergoeding aan de familie moeten betalen en dan terugeisen van de dader. Nu wordt het geld door het CJIB opgeëist, maar als ie niet kan betalen krijgt ie vervangende gevangenisstraf en is de zaak voor het CJIB afgedaan. De nabestaanden hebben nog steeds recht op het geld, maar ze moeten zelf rechter of deurwaarder inschakelen. Dat lijkt me iets waar je slachtoffers niet mee zou moeten belasten...

Slachtoffers van geweld ontvangen blijkbaar het volledige bedrag van het CJIB, voor hen maakt het dus niet uit.

[ Bericht 10% gewijzigd door crystal_meth op 27-12-2016 21:27:55 ]
are we infinite or am I alone
pi_167647416
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij sterft aan een hersentumor, nu meteen.
Dan krijgt de staat dat geld zeer waarschijnlijk niet meer terug.
pi_167647502
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:36 schreef kmkmmr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog 2,5 weken, anders komt er eventjes 11.000 euro bij :')

Kun je zo'n boete niet in termijnen betalen? :D Kan me namelijk niet voorstellen dat er veel mensen zijn die 60.000 euro in een keer weten te betalen :')

Lekker op tijd ook :') :')
Uiteraard is het mogelijk om daar betalingsregelingen voor te krijgen, in een van de eerste brieven zal dat vast wel gestaan hebben.
  dinsdag 27 december 2016 @ 17:57:32 #58
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_167647508
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:53 schreef crystal_meth het volgende:
Tja, de wet is de wet, als je niet kan betalen moet je zitten. Zou enerzijds onrechtvaardig zijn als anderen het in zijn plaats betalen, maar anderzijds gaat het geld naar de familie van het slachtoffer, voor hen zou je hopen dat het hem lukt...

Beetje domme regeling, wat mij betreft zou de overheid of de verzekering de schadevergoeding aan de familie moeten betalen en dan terugeisen van de dader. Nu wordt het geld door het CJIB opgeëist, maar als ie niet kan betalen krijgt ie vervangende gevangenisstraf en is de zaak voor het CJIB afgedaan. De nabestaanden hebben nog steeds recht op het geld, maar ze moeten zelf rechter of deurwaarder inschakelen. Dat lijkt me iets waar je slachtoffers niet mee zou moeten belasten...
Lezen is moeilijk hè? :')

Er is helemaal nergens sprake van vervangende gevangenisstraf.
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:02:52 #59
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167647642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan krijgt de staat dat geld zeer waarschijnlijk niet meer terug.
De staat? Het CJIB zal hoogstens 5000¤ voorschot uitgekeerd hebben, dat is het maximum voor onherroepelijke vonnissen uitgesproken voor 1 januari 2016.
pi_167647653
Zover ik zo snel kan zien is er prima naar de zaak gekeken, zelfs in hoger beroep e.d..
Dus geen enkele medelijden met deze man, vind het schandelijk dat ze medelijden proberen op te wekken ipv het boetekleed aantrekken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:03:31 #61
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_167647654
Als iedereen hem nu eens 1 cent geeft mss dat hij dan eens probeert zijn hersencellen in gebruik te nemen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:03:43 #62
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167647658
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:50 schreef HRC2020 het volgende:
Eindelijk eens een mooie straf voor zo'n stuk tuig. ^O^
Betreffende rechters zullen wel een berisping hebben gehad dan.
pi_167647691
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:03 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Betreffende rechters zullen wel een berisping hebben gehad dan.
Ah yes. Nu komt dat tergende D66verhaal om de hoek, want Nederlandse rechters zijn softies.

Vind ik altijd genieten.
Dit, dus.
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:11:01 #64
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167647816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:57 schreef PreiKaas het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk hè? :')

Er is helemaal nergens sprake van vervangende gevangenisstraf.
Jawel:

kan hij vervolgens een jaar in hechtenis worden genomen om hem onder druk te zetten om te betalen.

De juridische term hiervoor is: "vervangende hechtenis". Strafrechtelijk is de zaak dan ten einde, civielrechtelijk moet de schadevergoeding nog steeds betaald worden.

quote:
Lukt het de deurwaarder niet het volledig openstaande bedrag te incasseren, dan kan het CJIB een arrestatiebevel laten uitvaardigen. Dit betekent dat de politie de opdracht krijgt om u op te sporen en aan te houden. Vervangende hechtenis kunt u dan alleen nog voorkomen of opheffen door het volledige openstaande bedrag alsnog te betalen.

Heeft u na de vervangende hechtenis de opgelegde schadevergoedingsmaatregel nog steeds niet volledig voldaan? Dan is er strafrechtelijk gezien een einde gekomen aan deze zaak.
https://www.cjib.nl/Onder(...)ergoeding/index.aspx
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:13:05 #65
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_167647877
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Jawel:

kan hij vervolgens een jaar in hechtenis worden genomen om hem onder druk te zetten om te betalen.

De juridische term hiervoor is: "vervangende hechtenis" (ook al moet de schadevergoeding daarna nog steeds betaald worden)

[..]

https://www.cjib.nl/Onder(...)ergoeding/index.aspx
Het staat in je eigen quote:

quote:
Heeft u na de vervangende hechtenis de opgelegde schadevergoedingsmaatregel nog steeds niet volledig voldaan? Dan is er strafrechtelijk gezien een einde gekomen aan deze zaak.
Hier is in dit geval dus geen sprake van.
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:17:21 #66
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167647981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:13 schreef PreiKaas het volgende:

[..]

Het staat in je eigen quote:

[..]

Hier is in dit geval dus geen sprake van.
Wat??

Uit de OP:

quote:
Nu is de nachtmerrie van de detentie wegens goed gedrag aan een eind gekomen, maar staat hem de volgende nachtmerrie op te wachten. Hij is ook veroordeeld tot een schadevergoedingsmatregel van 58.000 euro die loopt via het CJIB. Hij heeft meerdere malen geprobeerd tot een reële regeling te komen, maar ze zijn niet gevoelig voor de draagkracht die iemand heeft. De advocaat kan hierbij ook niks voor hem betekenen, dus we staan machteloos.

De zaak is nu al verhoogd met 10.000 euro aanmaningskosten. Als hij niet vóór 14 januari 2017 deze rekening betaalt zal de zaak worden overgedragen naar de deurwaarder die beslag kan leggen op zijn inboedel en kan hij vervolgens een jaar in hechtenis worden genomen om hem onder druk te zetten om te betalen. Na een jaar detentie zal deze schuld dus blijven bestaan en hem via de deurwaarder blijven achtervolgen.
Van de CJIB site:
quote:
Als u de schadevergoeding (+ verhogingen) bij het vervallen van de tweede aanmaning niet volledig hebt betaald, dan kan het CJIB een deurwaarder inschakelen om de schadevergoeding bij u te innen. In dat geval moet u met de deurwaarder afspraken maken over de wijze van betaling.
Komt u de betalingsafspraken met de deurwaarder niet na, dan gaat deze na of er beslag op uw loon of uitkering kan worden gelegd. Er kan ook beslag worden gelegd op banktegoeden of op bezittingen.

Bent u het niet eens met het feit dat het CJIB een deurwaarder heeft ingeschakeld? Dan kunt u daartegen in verzet gaan door een bezwaarschrift in te dienen. Dit bezwaarschrift moet u indienen bij de rechtbank die de uitspraak in deze zaak heeft gedaan. Op de achterkant van het dwangbevel staat alle informatie over in verzet gaan.

Lukt het de deurwaarder niet het volledig openstaande bedrag te incasseren, dan kan het CJIB een arrestatiebevel laten uitvaardigen. Dit betekent dat de politie de opdracht krijgt om u op te sporen en aan te houden. Vervangende hechtenis kunt u dan alleen nog voorkomen of opheffen door het volledige openstaande bedrag alsnog te betalen.

Heeft u na de vervangende hechtenis de opgelegde schadevergoedingsmaatregel nog steeds niet volledig voldaan? Dan is er strafrechtelijk gezien een einde gekomen aan deze zaak. Het slachtoffer kan wel via een civielrechtelijke procedure zelf een deurwaarder inschakelen om bij u (het restant van) de schadevergoeding te innen.
  dinsdag 27 december 2016 @ 18:23:10 #67
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_167648120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat??

Uit de OP:

[..]

Van de CJIB site:

[..]

Ach maakt mij ook niet uit, dan maar civielrechtelijk, zolang het 'zielige' mannetje maar mag betalen.
pi_167648283
Mijn sympathiemeter slaat negatief uit.
pi_167648558
Wat een zielig figuur. Eerst iemand doodtrappen en volgens zelf in het slachtofferrol kruipen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167648786
Dus iemand doodschoppen kost in Nederland 60k.
pi_167648905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:50 schreef Nintex het volgende:
Dus iemand doodschoppen kost in Nederland 60k.
En wat gevangenisstraf.
Maar het levert je wel de adoratie van de moslimgemeenschap op.
pi_167649139
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De staat? Het CJIB zal hoogstens 5000¤ voorschot uitgekeerd hebben, dat is het maximum voor onherroepelijke vonnissen uitgesproken voor 1 januari 2016.
Ik lees hier (artikel uit 2013) dat voor slachtoffers van gewelds- en zedenmisdrijven geen maximum van toepassing is op het voorschot.
quote:
Sinds 1 januari 2011 garandeert de staat bovendien dat de bij schadevergoedingsmaatregel aan het slachtoffer toegekende schadevergoeding ook werkelijk wordt voldaan. Voldoet de veroordeelde niet binnen acht maanden na het onherroepelijk worden van het vonnis, dan betaalt de staat het bedrag aan het slachtoffer (art. 36f, zesde lid Sr). Het CJIB gaat dan uiteraard wel verder met het verhalen op de veroordeelde. Deze zogenaamde voorschotregeling geldt de eerste vijf jaar na introductie alleen voor slachtoffers van zeden- en geweldsmisdrijven. In een AMvB is nader bepaald welke delicten in dit kader als zeden- of geweldsmisdrijven worden aangemerkt en mensenhandel hoort daar uiteraard ook bij. De voorschotregeling kent voor deze slachtoffers geen maximum. Na vijf jaar gaat de voorschotregeling ook voor slachtoffers van andere misdrijven gelden, maar is dan voor deze groep beperkt tot maximaal ¤ 5.000.
http://njb.nl/blog/rechte(...)n-wassen.11111.lynkx

Volgens dit lijstje van het CJIB zou dan geen maximum gelden voor het voorschot.
https://www.cjib.nl/Onder(...)m-van-5000-euro.aspx

Op de website van het CJIB wordt de voorschotregeling een beetje ongelukkig uitgelegd, dus ik weet niet of ik het goed heb begrepen.

Hoe zit dat eigenlijk met schadevergoedingen als er meerdere daders (medeplegen) zijn? Geldt de verplichting om te betalen voor alle daders en moeten zij vervolgens maar zien hoe ze dat gaan verdelen, of wordt de verplichting maar aan één van de daders opgelegd?
In het vonnis lees ik namelijk:
quote:
Bepaalt dat de verplichting tot betaling van schadevergoeding aan de Staat ten behoeve van het slachtoffer voor de verdachte komt te vervallen indien en voor zover mededaders hebben voldaan aan de verplichting tot betaling aan de Staat ten behoeve van het slachtoffer.
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:13:54 #74
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_167649501
Jammer dat het zo geregeld is dat we er met zn allen voor gaan opdraaien...

Die paar kastjes, tafel en stoelen van zo'n figuur kosten ook minder dan het transport en de beslaglegging ervan.. dus daar valt niets te halen..
pi_167649540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 18:02 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wordt zo'n schadevergoeding niet gewoon standaard gecedeerd aan de staat? Lijkt me het meest praktisch.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_167650499
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:13 schreef Zolderkamer het volgende:
Jammer dat het zo geregeld is dat we er met zn allen voor gaan opdraaien...

Die paar kastjes, tafel en stoelen van zo'n figuur kosten ook minder dan het transport en de beslaglegging ervan.. dus daar valt niets te halen..
Dat heb ik er graag voor over, als die mafklapper maar alles kwijt raakt wat er kwijt te raken valt. :{w
pi_167651163
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:45 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Inderdaad.
Het volstrekt onschuldige slachtoffer van racisme, moslimhaat en islamofobie...
O-)
Onder sharia wetgeving zou hij overigens ter dood gebracht zijn.
Dus waar blijft zijn dankbaarheid ;) ?
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:01:01 #78
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_167651389
Denk dat die ¤ 60.000 zo bij elkaar is als meneer als tegenprestatie bereid is een trein te koppen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_167652363
De CJIB met deze Lorenz-curve aan verhogingen als niet op tijd betaald wordt, daar moet ook wat aan gedaan worden.

Een straf is een straf, maar deze exceptionele stijging van het oorspronkelijke openstaande bedrag is een maffia-praktijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 16:36 schreef kmkmmr het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog 2,5 weken, anders komt er eventjes 11.000 euro bij :')

Kun je zo'n boete niet in termijnen betalen? :D Kan me namelijk niet voorstellen dat er veel mensen zijn die 60.000 euro in een keer weten te betalen :')

Lekker op tijd ook :') :')
PS: die ¤ 11.000 is er inmiddels al bij geschreven door de CJIB. Over 2,5 week komt er een deurwaarderskantoor langs met nog meer verhogingen. Ik denk dat het CJIB nog niet eens zo lang bezig is.

[ Bericht 77% gewijzigd door Idisrom op 27-12-2016 20:38:34 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 20:35:37 #80
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167652591
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 19:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik lees hier (artikel uit 2013) dat voor slachtoffers van gewelds- en zedenmisdrijven geen maximum van toepassing is op het voorschot.

[..]

http://njb.nl/blog/rechte(...)n-wassen.11111.lynkx

Volgens dit lijstje van het CJIB zou dan geen maximum gelden voor het voorschot.
https://www.cjib.nl/Onder(...)m-van-5000-euro.aspx

Op de website van het CJIB wordt de voorschotregeling een beetje ongelukkig uitgelegd, dus ik weet niet of ik het goed heb begrepen.

[..]

Oeps, je hebt gelijk, had het te snel gelezen. En met "voorschot" wordt blijkbaar het hele bedrag bedoeld, als ik de wet van 2-11-2011 lees: "... keert de staat het resterende bedrag uit aan het slachtoffer dat geen rechtspersoon is"
pi_167652742
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:30 schreef Idisrom het volgende:
De CJIB met deze Lorenz-curve aan verhogingen als niet op tijd betaald wordt, daar moet ook wat aan gedaan worden.

Een straf is een straf, maar deze exceptionele stijging van het oorspronkelijke openstaande bedrag is een maffia-praktijk.

[..]

PS: die ¤ 11.000 is er inmiddels al bij geschreven door de CJIB. Over 2,5 week komt er een deurwaarderskantoor langs met nog meer verhogingen. Ik denk dat het CJIB nog niet eens zo lang bezig is.
Niks mis mee. Wmb wordt er nog een ton bijgeschreven.
pi_167653073
quote:
Waarom zeg je dit?
pi_167654076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:35 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Oeps, je hebt gelijk, had het te snel gelezen. En met "voorschot" wordt blijkbaar het hele bedrag bedoeld, als ik de wet van 2-11-2011 lees: "... keert de staat het resterende bedrag uit aan het slachtoffer dat geen rechtspersoon is"
Voor mij was het ook niet helemaal duidelijk hoor. Bij het CJIB staat namelijk:
quote:
Sinds 2011 kunnen slachtoffers en nabestaanden van een geweld- of zedenmisdrijf in aanmerking komen voor een voorschot, als de veroordeelde 8 maanden na het onherroepelijk worden van het vonnis nog niet alles heeft betaald. Onherroepelijk betekent dat de veroordeelde niet meer tegen het vonnis in beroep kan gaan.

Met ingang van 1 januari 2016 kunnen ook slachtoffers van andere misdrijven voor een voorschot in aanmerking komen. Het voorschot geldt uitsluitend voor natuurlijke personen en niet voor rechtspersonen, d.w.z. bedrijven krijgen geen voorschot, ongeacht het strafbaar feit.
Deze uitbreiding van de Voorschotregeling geldt niet met terugwerkende kracht. Het geldt alleen voor vonnissen die op of na 1 januari 2016 onherroepelijk worden. Voor de voorschotten voor deze misdrijven geldt bovendien een maximum van ¤ 5000,-. Aan de voorschotten van slachtoffers van geweld- en zedenmisdrijven is ook vanaf 2016 geen maximum verbonden.
Waarbij ik door die laatste zin in eerste instantie dacht dat het maximum voor die misdrijven vóór 2016 wel van toepassing was.

Telt de cassatie ook mee bij het bepalen van de datum waarop het vonnis onherroepelijk werd? Of begint die termijn van acht maanden al na het hoger beroep te lopen?
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:24:17 #84
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_167654718
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:12 schreef Physsic het volgende:

[..]

Voor mij was het ook niet helemaal duidelijk hoor. Bij het CJIB staat namelijk:

[..]

Waarbij ik door die laatste zin in eerste instantie dacht dat het maximum voor die misdrijven vóór 2016 wel van toepassing was.

Telt de cassatie ook mee bij het bepalen van de datum waarop het vonnis onherroepelijk werd? Of begint die termijn van acht maanden al na het hoger beroep te lopen?
quote:
Als het vonnis onherroepelijk is, dat betekent dat er geen hoger beroep of cassatie meer kan worden ingesteld door de verdachte, ontvangt u daarom een brief van het Slachtoffer Informatiepunt Schadevergoedingsmaatregelen.
http://www.seksueel-misbr(...)g-benadeelde-partij/
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:27:46 #85
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_167654899
Laten we allemaal 3 abonnementen afsluiten op dat rekeningnummer met automatische incasso

Wat een volk :{ Alle schaamte voorbij
pi_167655210
quote:
.... want?
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:39:07 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167655548
Die vertrekt binnenkort lekker met zijn tweede paspoortje vanaf Düsseldorf naar Casablanca. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 27 december 2016 @ 22:00:14 #88
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_167657274
Ik sluit me aan bij wat andere prikkers ook al hebben gezegd: deze lui hebben geen greintje fatsoen.

Maar wat mij ook opvalt, kennelijk heeft de marokkaanse gemeenschap óók geen greintje fatsoen, aangezien deze vent niet subiet, massaal en categorisch is uitgekotst. Opmerkelijk toch, als er (meestal terechte) kritiek is, wordt om het hardste gejankt dat iedereen als individu moet worden beoordeeld, maar ondertussen gedraagt men zich toch vooral als een groep.

Marokkanen zijn tyfustuig, met hier en daar een zeldzame fatsoenlijke uitzondering....
pi_167657338
quote:
Trololololol
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167658144
quote:
Heb jij nu niet een klein beetje schaamte nu je dat getypt hebt?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_167658266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Waarom zeg je dit?
Om te trollen natuurlijk.
ROBODEMONS..................|:(
pi_167658583
Ik ben ook slachtoffer geweest van justitie. Als zoveel mensen achter deze man staan moet het verhaal wel genuanceerder zijn dan justitie je wil doen geloven. Ik heb 10 euro gedoneerd en ik hoop dat jullie het zelfde doen.
pi_167658729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben ook slachtoffer geweest van justitie. Als zoveel mensen achter deze man staan moet het verhaal wel genuanceerder zijn dan justitie je wil doen geloven. Ik heb 10 euro gedoneerd en ik hoop dat jullie het zelfde doen.
Echt niet. Ik doneer liever voor de familieleden van de vermoorde scheidsrechter.
pi_167658765
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt niet. Ik doneer liever voor de familieleden van de vermoorde scheidsrechter.
pi_167658781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:45 schreef Glazenmaker het volgende:
_O- :')
pi_167658911
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:49 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hebben jullie al gedoneerd dan? Lekker een beetje superieur doen, maar niet doorzetten. Deze familie doet dat wel en ik en honderden anderen zullen laten zien dat Allah genadig is voor zijn volgers.
pi_167658966
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie al gedoneerd dan? Lekker een beetje superieur doen, maar niet doorzetten. Deze familie doet dat wel en ik en honderden anderen zullen laten zien dat Allah genadig is voor zijn volgers.
iemand doodschoppen en dan je handje ophouden en huilen :') zou nog best een 10tje neerleggen voor een kerel die die moordenaar met zijn tandjes op de stoep legt.
pi_167658980
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Is Allah ook genadig voor doodschoppers? Lijkt me toch niet.
pi_167659037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

volgens sharia wetgeving zou hij ter dood worden gebracht. Allah is groot.
pi_167659126
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Volg je het nieuws wel? Mensen met een kleurtje staan 10-0 achter in de Nederlandse samenleving en in de rechtszaal. Jullie doen net alsof je geen racistische kolonisten meer zijn, maar iedereen weet wel beter. Deze man is onschuldig.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

iemand doodschoppen en dan je handje ophouden en huilen :') zou nog best een 10tje neerleggen voor een kerel die die moordenaar met zijn tandjes op de stoep legt.
Oproepen tot geweld tegen iemand die zijn straf heeft uitgezeten. En dan moslim landen primitief noemen. |:(
  dinsdag 27 december 2016 @ 23:00:21 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167659200
knip

[ Bericht 52% gewijzigd door Perrin op 27-12-2016 23:07:08 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: