Uiteraardquote:Op zondag 25 december 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb ik op gestemd. Jullie?
Nee.quote:Op zondag 25 december 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan kunnen ze een keer een verkeerd nummer draaien.quote:Op zondag 25 december 2016 13:18 schreef noodgang het volgende:
Ze liggen wel al een stukke voor op t tijdschema
quote:
God kan niet eens fatsoenlijk typen. Ik ga maar weer in bed liggen. Kom er uit bij de volgende Polonaise.quote:Op zondag 25 december 2016 13:18 schreef jeffrey83 het volgende:
Best wel een zeiknummer van de editors. Hopelijk komen de beter later.
Doe mij nog maar een Volumia'tjequote:Op zondag 25 december 2016 13:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan kunnen ze een keer een verkeerd nummer draaien.
Helaas niet. Heb wel op een ander nummer gestemd van de Fok stemlijst.quote:Op zondag 25 december 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Ik ben alweer vergeten dat het net voorbij kwamquote:Op zondag 25 december 2016 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vorige liedje van Editors was ik alweer van vergeten dat het bestond.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
supquote:
Dat wat net voorbijkwam?quote:Op zondag 25 december 2016 13:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten dat het net voorbij kwam
quote:Op zondag 25 december 2016 13:20 schreef Berkery het volgende:
Volgend jaar ook Senses Working Overtime
De Telegraaf een krant noemenquote:Op zondag 25 december 2016 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De top 2000 stond dit jaar niet in de telegraaf
Dit vind ik echt bizar, ik zou eerder verwachten dat je die heel vervelend zou vindenquote:Op zondag 25 december 2016 13:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn ze ook van 12345 senses working overtime? Die vind ik wel leuk.
Nou dat dusquote:
quote:
Ook hoi.quote:
Nee, die vind ik leuk! Niet super-geweldig-ik-ga-erop-stemmen-leuk, maar het dreutelt niet zo door als deze. En ik kan me wel een beetje vinden in het 12345 senses die overtime worken en zo.quote:Op zondag 25 december 2016 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik echt bizar, ik zou eerder verwachten dat je die heel vervelend zou vinden
quote:Op zondag 25 december 2016 13:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn ze ook van 12345 senses working overtime? Die vind ik wel leuk.
nee nog niet, we gaan woensdagquote:
supquote:
Oké, geef even je adres, ik kom eraan.quote:Op zondag 25 december 2016 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee nog niet, we gaan woensdag
Vandaag was ik eerst kerstontbijten, en net was ik bezig met de Lemon curd cheesecake en karamelbrownies voor het toetje morgen. Cheesecake staat af te koelen, en de brownies staan klaar om de oven in te gaan (als de cheesecake voldoende is afgekoeld om de oven uit te kunnen)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |