niet geprobeerdquote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Pedroso het volgende:
Meer mensen last van dat ze niet op de site van Radio2 (NPO2) komen ?
Ik heb de lijst als PDF in mijn bladwijzers.quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Pedroso het volgende:
Maar we zijn er wel bij aanwezigquote:Op zondag 25 december 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lee Towers dinsdag tussen 16:00 en 17:00, schande. Dat hoort in de nacht gedraaid te worden.
hahaha das ook weer waar, maar was het nou een vrouw of een jongen die naast die pot zat?quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad een extra geluidsstream ter beschikking moeten hebben met audio vanuit het Café, maar ik denk dat dan niemand meer naar de T2000 zelf luistert.
Dat maakt het ook zo'n leuk evenement.quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Leuk om met verschillende generaties de top 2000 te beluisteren.
Regelmatig de ander wenkbrauwfronsend aankijkend wanneer een bepaald lied uit een bepaald tijdsgewricht door één der groepen wordt meegezongen.
Nee, dat ga ik niet uitleggen.quote:
Is dat met het nummer dat later Gary & The Pacemakers gecoverd hebben ?quote:Op zondag 25 december 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lee Towers dinsdag tussen 16:00 en 17:00, schande. Dat hoort in de nacht gedraaid te worden.
Ja, al een tijdje onbereikbaar.quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet uitleggen.
Wel een mooi liedje, maar dat steekt wel.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de lijst als PDF in mijn bladwijzers.
Ik dacht eerst dat het haar dikke zoon was maar bij nader inzien misschien toch haar partner.quote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha das ook weer waar, maar was het nou een vrouw of een jongen die naast die pot zat?
YNWA is van Leen alleen.quote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dat met het nummer dat later Gary & The Pacemakers gecoverd hebben ?
Hoezo straks? Ik ben nu al aan het wachten tot ik weer lees dat ik weer kan inschakelen.quote:
quote:Deze site is niet bereikbaar
Het duurt te lang voordat www.nporadio2.nl reageert.
Zoek op Google naar npo radio 2 nl
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Ik ook, maar dat was meer omdat ik er niet tegen kan dat ik achter loopquote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje onbereikbaar.
Heb maar even ouderwets een tuner aangezet...
Dat klopt. Hand op de borst.quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar we zijn er wel bij aanwezig
quote:Op zondag 25 december 2016 13:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoezo straks? Ik ben nu al aan het wachten tot ik weer lees dat ik weer kan inschakelen.
wij twijfelden hier ook, de gaydar ging in elk geval wel af bij die potquote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het haar dikke zoon was maar bij nader inzien misschien toch haar partner.
Ik heb hem helemaal uitgeprint.quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de lijst als PDF in mijn bladwijzers.
uitslover had dan de krant gekocht.quote:
Bomenhaterquote:
met goede smaak opgevoedquote:Op zondag 25 december 2016 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wat leuk, dochter 1 (3 jaar) herkent dit!
"Hey, Editors papa".
Die mag binnenkort meedoen aan een pubquiz.
Ah, mooi. Ligt het niet aan mij. Was alleen om de livestream even te bekijken.quote:Op zondag 25 december 2016 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, al een tijdje onbereikbaar.
Heb maar even ouderwets een tuner aangezet...
Oh stond ie daar in...quote:
Dat is dan ook geen krant, maar een roddelbladquote:Op zondag 25 december 2016 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De top 2000 stond dit jaar niet in de telegraaf
Maak je niet te blij. Op die leeftijd deed mijn dochter dat bij Rammstein.quote:Op zondag 25 december 2016 13:16 schreef PippenScottie het volgende:
Wat leuk, dochter 1 (3 jaar) herkent dit!
"Hey, Editors papa".
Die mag binnenkort meedoen aan een pubquiz.
HOUSE?quote:Op zondag 25 december 2016 13:17 schreef female81 het volgende:
Hedendaagse nietszeggende housemuzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |