André Hazes vergelijken met Leen Toren en Gerard Kotsquote:Op zondag 25 december 2016 13:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is goed zolang de Rotterdammers in dit topic maar afstand nemen van Gerard Cox en Lee Towers
Oh dat wist ik nietquote:Op zondag 25 december 2016 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis niet zomaar sinds september niet meer relatievriendin maar gewoon vriendin
Ook allebei kut.quote:Op zondag 25 december 2016 13:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is goed zolang de Rotterdammers in dit topic maar afstand nemen van Gerard Cox en Lee Towers
Ditto.quote:Op zondag 25 december 2016 13:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb bij dit liedje ook echt verliefheid-herrinerinningkjes en gevoelens en zo.
Ja, dat werd bijna een fittie.quote:Op zondag 25 december 2016 13:12 schreef Nizno het volgende:
vond het trouwens wel zielig voor die vrouw in het cafe die door dr buur steeds werd gezegd dat ze normaal moest doen..
kon je ook niet weten, heb het tijdens MC wel eens gemeld maar bij 3fm ook niet uitleg gegeven ofzo, te veel werkquote:
Hoe vaak krijgen we dit nog?quote:Op zondag 25 december 2016 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ditto.
Niet Beth,trouwens..
ik zou best daar de band van willen luisterenquote:
Of Pia Douwes.quote:Op zondag 25 december 2016 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het zal toch niet vaak voorgekomen zijn dat ik een nummer uit de lijst niet kende (uitgezonderd iets uit musicals of Karin Bloemen ofzo)
quote:Op zondag 25 december 2016 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe vaak krijgen we dit nog?
niet haten op Piaquote:Op zondag 25 december 2016 13:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of Pia Douwes.
Zeer vermakelijk als ze in een shift van Rob S. zitten.
Moeten wij nu vragen waarom?quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan dit liedje heb ik mindere herinneringen
wrom?quote:Op zondag 25 december 2016 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan dit liedje heb ik mindere herinneringen
jaquote:
Ze zouden inderdaad een extra geluidsstream ter beschikking moeten hebben met audio vanuit het Café, maar ik denk dat dan niemand meer naar de T2000 zelf luistert.quote:Op zondag 25 december 2016 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou best daar de band van willen luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |