hoezoquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
doen wij gewoon niet aal (gelukkig)
In het kader van witte kerst zeker.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Jullie moeten echt allemaal neuken
Beetje jammer is dat. Met kerst voor de boeg ook geen zin om het uit te proberen, voor je het weet lult heel men schoonfamilie over mij ruksessies.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Zosk het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar Pharkus, kan helaas niet quoten want mobiel.
Wnnr hb je tyd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Ewa jaquote:
Beter Ramadan vierenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven kerstavond gevierd dus zo raar is het niet om niet bij familie te zijn toch
We delen dezelfde ideequote:
Maakte maar een grapje, wil geen ruzie met Deadprezquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moeten wij de ouwe baas van het kamp even inlichten anders?
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het kader van witte kerst zeker.
Sterk staaltje projectie weer mijn bestequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Waar woordquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Is al even geleden voor mij ja. Kom.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Ga maar alvast liggenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
Dat is over het algemeen wel lachwekkender dan de gemiddelde gesprekken rond deze tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat. Met kerst voor de boeg ook geen zin om het uit te proberen, voor je het weet lult heel men schoonfamilie over mij ruksessies.
Nuquote:
Oh helaas ik niet. Ik wil graag Zosk aanraden als vervanging dan. Hij is 1/4e de man die ik ben qua formaat maar ja, beter dan niks.quote:
oh ja ik zie mijn familie normaal gesproken wel eerste of tweede kerstdag maar hoef dat dit jaar gelukkig niet te doenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo
is toch gezellig
zou wel jammer vinden als ik het niet zou vieren want moet werken morgen en maandag
Das ook weer zo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen wel lachwekkender dan de gemiddelde gesprekken rond deze tijd van het jaar.
Deze man heeft echt een gevaarte.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh helaas ik niet. Ik wil graag Zosk aanraden als vervanging dan. Hij is 1/4e de man die ik ben qua formaat maar ja, beter dan niks.
Haat je je familie?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja ik zie mijn familie normaal gesproken wel eerste of tweede kerstdag maar hoef dat dit jaar gelukkig niet te doen
Zal er even over nadenkenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh helaas ik niet. Ik wil graag Zosk aanraden als vervanging dan. Hij is 1/4e de man die ik ben qua formaat maar ja, beter dan niks.
Nee hoorquote:
Valt wel mee, het duurt maar 30 sec.quote:
dan moet ik je maar delen hequote:
Kan je beter bij Chloro langs gaan...quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kom dan ook graag langs, heb morgen niets te doen.
fijn voor jequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:48 schreef wickedmen het volgende:
Bij ons is het gebruikelijk om chaos te doen bij familie van elkaar, dan ruzie, dan elkaar negeren maar toch tijdens suikerfeest met zijn allen naar mijn oma
hoop dat ik mijn moeder zie 2de kerstdag anders zie ik die volgende week pas weer ergensquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja ik zie mijn familie normaal gesproken wel eerste of tweede kerstdag maar hoef dat dit jaar gelukkig niet te doen
Kruip het liefst bij jou in bed, lepeltjelepeltjequote:
Ik ben morgen niet thuisquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je beter bij Chloro langs gaan...
Hoop dat je je moeder nooit meer zietquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:50 schreef wietparkiet het volgende:
hoop dat ik mijn moeder zie 2de kerstdag anders zie ik die volgende week pas weer ergens
Chloro wil mij nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je beter bij Chloro langs gaan...
mmm gezellig en lekker warmquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kruip het liefst bij jou in bed, lepeltjelepeltje
Ze is ook niet zo happig op mij.quote:
Wat zetten jullie me onder druk :squote:
Heb maar de opblaaspop uit de schuur gehaaldquote:
Daar ontleen je dus je zelfvertrouwen aan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Maarja vleeskeuring etc etc, blijkbaar word ik aangezien als een lustobject
Ben mijn grindr aan het instellenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Wrom zijn jullie niet bezig met X-mas prep
steek een mes in je oog als ik je ziequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoop dat je je moeder nooit meer ziet
Oh ja die ligt bij mij ook al klaarquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb maar de opblaaspop uit de schuur gehaald
Doodsbedreiging, TR gemachtquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
steek een mes in je oog als ik je zie
Het jaar is bijna voorbijquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zetten jullie me onder druk :s
Het duurt maar 30 seconden, hoezo druk?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zetten jullie me onder druk :s
Happn is nu in, oudjequote:
Zelfvertrouwen -100%quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Daar ontleen je dus je zelfvertrouwen aan.
Ahhhhquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
whatever floats your boat hoor poepie
Hoe oud zijn jullie allebei nou. Geef elkaar een knuffel en bedenk dat Jezus ook voor jouw zonden geboren is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:56 schreef wickedmen het volgende:
Pharkus wil je aan Wietparkiet vragen of hij niet meer tegen mij wilt praten
ik geil altijd op chloroquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wickedmen het volgende:
Waarom geilt iedereen zo op Chloro als er geen fatsoenlijke chimi's zijn.
Remqo plsquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het duurt maar 30 seconden, hoezo druk?
Ik geloof niet in Jezus. Net zo min ik geloof dat Maria een maagd wasquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie allebei nou. Geef elkaar een knuffel en bedenk dat Jezus ook voor jouw zonden geboren is.
Ik geil altijd op Chloroquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wickedmen het volgende:
Waarom geilt iedereen zo op Chloro als er geen fatsoenlijke chimi's zijn.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:42 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Waar ben je vanavond geweestquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:02 schreef supersof het volgende:
Lekker die kerkklokken zo laat
Asociaal bah bah
Neuken?quote:
Zappa's en Grand café Arnhemquote:
hee ;o lang niet gezien pikquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
whatever floats your boat hoor poepie
Knusquote:
haha ik heb wp in juli nog gezienquote:
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?quote:
Heb je daar wel eens gehosseltquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?
Ja, ga eigenlijk ook bijna altijd daar zitten. Soms 5th en soms Koopmanquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel he. Ik vind Grand café echt chillste van Korenmarkt. Kom je daar wel eens?
Is prima, zon zin had ik ook niet vandaagquote:
Ben een keer bij 5th geweest en dat was gelijk de laatste keerquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ga eigenlijk ook bijna altijd daar zitten. Soms 5th en soms Koopman
Waarom?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben een keer bij 5th geweest en dat was gelijk de laatste keer
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalenquote:
Apartquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
trein frikandellen deuren dicht wp wegquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik heb wp in juli nog gezien
nee dat was 2014quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
trein frikandellen deuren dicht wp weg
Haha wtfquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
waren kroketten trouwensquote:
Hoi Nielsquote:
Even opnieuwquote:
Doorgestuurd naar het management van die toko en naar de politie. Kom nou.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Is beter, bier na wijn geeft venijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb wel weer even genoeg wijn enzo op dus maar een ijskoffie gemacht.
Maakt niet uit, is al verjaardquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar het management van die toko en naar de politie. Kom nou.
Mja, rustig aan doen, maar het gaat wel iets beter toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel leuk, alleen beetje balen dat ik nog steeds ziek ben. Zal morgen ook nog wel zo zijn. Maar ja je moet er toch het beste van maken.
Jawel, ietsjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, rustig aan doen, maar het gaat wel iets beter toch?
Neequote:
Dat doe ik ook alleen bij kerstquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik spring nog even onder de douche.
zie je daarquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik spring nog even onder de douche.
Pak een handdoekquote:Op zondag 25 december 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Neeeee mijn snotterdoekjes zijn bijna op.
Vertel!quote:Op zondag 25 december 2016 00:12 schreef Remqo het volgende:
Ah nice, ik hoef 2e kerstdag ook niet alleen te zijn
Wel weer bij m'n ouders, maar dan met tantes van moeders kant en mn enige oma komt dan ook mee-etenquote:
Lekkerrrr. Weetje al wat het gaat worden?quote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel weer bij m'n ouders, maar dan met tantes van moeders kant en mn enige oma komt dan ook mee-eten
Dat zie ik dan welquote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekkerrrr. Weetje al wat het gaat worden?
Moet kunnen, voldouwen met vette snacksquote:
Ik doe mee met gourmageddon andere dag geen idee. Wordt wel gezelligquote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal doen/eten de komende 2 dagen?
Beetje traditie ook, lekker ongegeneerd schransenquote:Op zondag 25 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Er gaat echt vies veel gegourmet worden.
mijn ouders hebben zo'n ding en we hebben hem maar een keer gebruiktquote:Op zondag 25 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Er gaat echt vies veel gegourmet worden.
quote:Op zondag 25 december 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders hebben zo'n ding en we hebben hem maar een keer gebruikt
Vergeet het alsnogquote:Op zondag 25 december 2016 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik was even vergeten dat ik naar de film Fifty Shades Darker ga.![]()
Vriendinnen helpen mij wel herinneren over een maandje ofzo.quote:
dat doen die chicks ook over mij zonder kleding aan zeggenquote:Op zondag 25 december 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Acteur is wel een lekkertje zonder kleding aan. Dat maakt een hoop goed.
Wat een gare zin.quote:Op zondag 25 december 2016 00:37 schreef motorhelm het volgende:
[..]
dat doen die chicks ook over mij zonder kleding aan zeggen
En treinmeisje?quote:Op zondag 25 december 2016 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Kzag buurmeisje net naar de cafe gaan met paar vriendinnen
zou Navidad zeggenquote:Op zondag 25 december 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het raar als ik feliz novidad zeg tegen m'n spaanse tindermatch
De KestTjatanaquote:
ik kan je wel helpen met het laatstequote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
dima baasquote:Op zondag 25 december 2016 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Kzag buurmeisje net naar de cafe gaan met paar vriendinnen
quote:Op zondag 25 december 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met trollen?
Fokken van FOK!ken he niet kindertjes fokken snap jequote:Op zondag 25 december 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik kan je wel helpen met het laatste
Luister Last Christmas van WHAM!, de remediequote:Op zondag 25 december 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt fucking haags heb al hele tijd "IT'S THE MOST WONDERFUL TIIIIME OF THE YEAAAAHHHHR" in mn kop
Ben bang dat dat ook gaat blijven hangenquote:Op zondag 25 december 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Luister Last Christmas van WHAM!, de remedie
Beter dan dat ander kutliedquote:Op zondag 25 december 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben bang dat dat ook gaat blijven hangen
en voetballen tochquote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
doe ikquote:Op zondag 25 december 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met trollen?
Valt mee dat ik niet in het block lijstje staquote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
doe normaalquote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
Kloptquote:Op zondag 25 december 2016 00:52 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor dat Zeer mij burgerlijk vindt.
Neem jij zijn mening zo serieus?quote:Op zondag 25 december 2016 00:52 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor dat Zeer mij burgerlijk vindt.
Jammerquote:Op zondag 25 december 2016 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb geen labrador en ook geen kids.
quote:Op zondag 25 december 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uiterst serieus. Serieuzer dan welke mening ook.
Ik voel wat sarcasme in deze postquote:Op zondag 25 december 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uiterst serieus. Serieuzer dan welke mening ook.
Lkkr baffenquote:
zeker weten.quote:Op zondag 25 december 2016 10:34 schreef NoelGallagher het volgende:
IT IS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
IT IS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRR
drupquote:
waar komt dit dan vandaanquote:
diep uit zijn hartquote:
ja gezellie, hehe jaquote:Op zondag 25 december 2016 11:15 schreef Drug het volgende:
[..]
he bby hoe was fissa? zeker die lham met barqoq gegeten
hoe ging wat?quote:
ohhhh. Ja hij heeft een schaafwondje op zijn oog. Morgen na laten kijken als het nog pijn doetquote:
ok hopelijk valt t meequote:Op zondag 25 december 2016 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhh. Ja hij heeft een schaafwondje op zijn oog. Morgen na laten kijken als het nog pijn doet
hoop het ookquote:Op zondag 25 december 2016 11:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ok hopelijk valt t mee
ga je wat doen vandaag?
o gezelligquote:Op zondag 25 december 2016 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
hoop het ook
Ik ga eind van de middag naar mijn ouders toe en daar eten, tot dan beetje chillen thuis.
Wat ga jij doen?
net ging je nog van vreetkick naar vreetkick wat is het nouquote:Op zondag 25 december 2016 11:39 schreef Drug het volgende:
[..]
o gezellig
zelfde stad? woon je in sorority ofzo
ik ga niks bijzonders doen
ja dat is eigenlijk wel bijzonderquote:Op zondag 25 december 2016 11:42 schreef zeer het volgende:
[..]
net ging je nog van vreetkick naar vreetkick wat is het nou
Nee dorpje vlakbijquote:Op zondag 25 december 2016 11:39 schreef Drug het volgende:
[..]
o gezellig
zelfde stad? woon je in sorority ofzo
ik ga niks bijzonders doen
o je bent in een dorpje geborenquote:Op zondag 25 december 2016 11:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dorpje vlakbij
en ik woon op kamers
neeeee, ik kom uit arnhem, toen met mijn ouders naar dat dorpje verhuisd en nu woon ik weer hierquote:Op zondag 25 december 2016 11:47 schreef Drug het volgende:
[..]
o je bent in een dorpje geboren
wanneer ben je op jezelf gegaan?
Arnhemquote:Op zondag 25 december 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
neeeee, ik kom uit arnhem, toen met mijn ouders naar dat dorpje verhuisd en nu woon ik weer hier
2,5 jaar geleden
Nee nog nooit gedaan, aanrader?quote:
o ok wel fijn om weer terug in een stad te zijn of niet?quote:Op zondag 25 december 2016 11:47 schreef supersof het volgende:
[..]
neeeee, ik kom uit arnhem, toen met mijn ouders naar dat dorpje verhuisd en nu woon ik weer hier
2,5 jaar geleden
Zal er wel een keer heen gaan, kan het altijd proberen tochquote:Op zondag 25 december 2016 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
als je van raw vegan shit houdt wel ja
quote:
Ja, geweldigquote:Op zondag 25 december 2016 11:50 schreef Drug het volgende:
[..]
o ok wel fijn om weer terug in een stad te zijn of niet?
denk dat je het wel lekker vind, hangt iig wel relaxte sfeerquote:Op zondag 25 december 2016 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zal er wel een keer heen gaan, kan het altijd proberen toch
wow wist niet dat je Arnhem fan wasquote:Op zondag 25 december 2016 11:51 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat je het wel lekker vind, hangt iig wel relaxte sfeer
maar da's sws overal inArnhem
niet meer helaas, woonden een tijdje in Zutphenquote:Op zondag 25 december 2016 11:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wow wist niet dat je Arnhem fan waskom je hier vaak?
neequote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lang geslapen maar waarom voelt het alsof ik te veel prosecco heb gehad help
Ja is lekker hier. Vind het fijn dat je hier alles hebt, maar toch rustige sfeer.quote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef zeer het volgende:
[..]
niet meer helaas, woonden een tijdje in Zutphen
willen wel weer graag terug want missen de natuur zo
doe eens een gokquote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb lang geslapen maar waarom voelt het alsof ik te veel prosecco heb gehad help
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben ze dol op je kleine updatesquote:Op zondag 25 december 2016 11:52 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
heheahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschien was 'ie niet drunk en is het mindfuckquote:Op zondag 25 december 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
heb zin om nu naar m toe te gaan en te snuggelen kutvent
zou t?quote:Op zondag 25 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
soms zo lekker heh om gewoon een krop sla weg te eten
denk het wel normaal praat ie niet zo retardedquote:Op zondag 25 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien was 'ie niet drunk en is het mindfuck
quote:Op zondag 25 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
heheKkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb te veel chocolademelk gehad waarschijnlijkquote:Hhh sawrryquote:![]()
viesdikquote:Op zondag 25 december 2016 12:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kki
[..]
Heb te veel chocolademelk gehad waarschijnlijk
[..]
Hhh sawrry
nee, ik moet eerst nog een half seizoen stranger things er doorheen draaien..quote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Moeten jullie niet kerstmis vieren met je familie die je 2 x per jaar ziet
ja vanavondquote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Moeten jullie niet kerstmis vieren met je familie die je 2 x per jaar ziet
Nieuwe Zosk gespotquote:Op zondag 25 december 2016 12:05 schreef Crip het volgende:
mensen blijven me vragen of ik dumplings en teokkbokki voor ze wil maken, gvd moet eiglk mn eigen service beginnen.
waaromquote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef supersof het volgende:
maar ik zie mijn ouders elke week wel hoor
omdat ik daar ga eten en tv kijken en met de hond knuffelenquote:
Die hond is zo sweeeetquote:Op zondag 25 december 2016 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik daar ga eten en tv kijken en met de hond knuffelen
en dan mag ik auto rijden
al kreeg ik geld toequote:Op zondag 25 december 2016 12:11 schreef supersof het volgende:
Wil iemand gratis tweede kaartje voor vitesse, hier een code: PA76ZR7504
bestellen via vitesse.nl/pathe
Elk weldenkend mens gaat niet naar Vitessequote:Op zondag 25 december 2016 12:11 schreef supersof het volgende:
Wel lief maar ik hou niet van voetbalquote:Op zondag 25 december 2016 12:11 schreef supersof het volgende:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |