Hoi Nielsquote:
Even opnieuwquote:
Doorgestuurd naar het management van die toko en naar de politie. Kom nou.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
Is beter, bier na wijn geeft venijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb wel weer even genoeg wijn enzo op dus maar een ijskoffie gemacht.
Maakt niet uit, is al verjaardquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar het management van die toko en naar de politie. Kom nou.
Mja, rustig aan doen, maar het gaat wel iets beter toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel leuk, alleen beetje balen dat ik nog steeds ziek ben. Zal morgen ook nog wel zo zijn. Maar ja je moet er toch het beste van maken.
Jawel, ietsjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, rustig aan doen, maar het gaat wel iets beter toch?
Neequote:
Dat doe ik ook alleen bij kerstquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik spring nog even onder de douche.
zie je daarquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik spring nog even onder de douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |