Hoi Nielsquote:
Even opnieuwquote:
Doorgestuurd naar het management van die toko en naar de politie. Kom nou.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Toen ik daar was met een vriendin kwam die vent twee keer vlak achter elkaar vragen of we nog wat wilden drinken en we zeiden beide keren nee. En toen zei hij dat we dan maar weg moesten gaan. Dus wij verontwaardigd achter hem aan lopen naar beneden. Staan we stil zo van: ok we willen betalen. Kijkt hij me arrogant aan en draait ie zich gewoon om en loopt ie weg. Toen had ik het gehad en ben ik maar gewoon weggelopen zonder te betalen
Is beter, bier na wijn geeft venijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:36 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb wel weer even genoeg wijn enzo op dus maar een ijskoffie gemacht.
Maakt niet uit, is al verjaardquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar het management van die toko en naar de politie. Kom nou.
Mja, rustig aan doen, maar het gaat wel iets beter toch?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Ja wel leuk, alleen beetje balen dat ik nog steeds ziek ben. Zal morgen ook nog wel zo zijn. Maar ja je moet er toch het beste van maken.
Jawel, ietsjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, rustig aan doen, maar het gaat wel iets beter toch?
Neequote:
Dat doe ik ook alleen bij kerstquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik spring nog even onder de douche.
zie je daarquote:Op zaterdag 24 december 2016 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik spring nog even onder de douche.
Pak een handdoekquote:Op zondag 25 december 2016 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Neeeee mijn snotterdoekjes zijn bijna op.
Vertel!quote:Op zondag 25 december 2016 00:12 schreef Remqo het volgende:
Ah nice, ik hoef 2e kerstdag ook niet alleen te zijn
Wel weer bij m'n ouders, maar dan met tantes van moeders kant en mn enige oma komt dan ook mee-etenquote:
Lekkerrrr. Weetje al wat het gaat worden?quote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel weer bij m'n ouders, maar dan met tantes van moeders kant en mn enige oma komt dan ook mee-eten
Dat zie ik dan welquote:Op zondag 25 december 2016 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lekkerrrr. Weetje al wat het gaat worden?
Moet kunnen, voldouwen met vette snacksquote:
Ik doe mee met gourmageddon andere dag geen idee. Wordt wel gezelligquote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal doen/eten de komende 2 dagen?
Beetje traditie ook, lekker ongegeneerd schransenquote:Op zondag 25 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Er gaat echt vies veel gegourmet worden.
mijn ouders hebben zo'n ding en we hebben hem maar een keer gebruiktquote:Op zondag 25 december 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Er gaat echt vies veel gegourmet worden.
quote:Op zondag 25 december 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders hebben zo'n ding en we hebben hem maar een keer gebruikt
Vergeet het alsnogquote:Op zondag 25 december 2016 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik was even vergeten dat ik naar de film Fifty Shades Darker ga.![]()
Vriendinnen helpen mij wel herinneren over een maandje ofzo.quote:
dat doen die chicks ook over mij zonder kleding aan zeggenquote:Op zondag 25 december 2016 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Acteur is wel een lekkertje zonder kleding aan. Dat maakt een hoop goed.
Wat een gare zin.quote:Op zondag 25 december 2016 00:37 schreef motorhelm het volgende:
[..]
dat doen die chicks ook over mij zonder kleding aan zeggen
En treinmeisje?quote:Op zondag 25 december 2016 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Kzag buurmeisje net naar de cafe gaan met paar vriendinnen
zou Navidad zeggenquote:Op zondag 25 december 2016 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het raar als ik feliz novidad zeg tegen m'n spaanse tindermatch
De KestTjatanaquote:
ik kan je wel helpen met het laatstequote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
dima baasquote:Op zondag 25 december 2016 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Kzag buurmeisje net naar de cafe gaan met paar vriendinnen
quote:Op zondag 25 december 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met trollen?
Fokken van FOK!ken he niet kindertjes fokken snap jequote:Op zondag 25 december 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik kan je wel helpen met het laatste
Luister Last Christmas van WHAM!, de remediequote:Op zondag 25 december 2016 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt fucking haags heb al hele tijd "IT'S THE MOST WONDERFUL TIIIIME OF THE YEAAAAHHHHR" in mn kop
Ben bang dat dat ook gaat blijven hangenquote:Op zondag 25 december 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Luister Last Christmas van WHAM!, de remedie
Beter dan dat ander kutliedquote:Op zondag 25 december 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben bang dat dat ook gaat blijven hangen
en voetballen tochquote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
doe ikquote:Op zondag 25 december 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met trollen?
Valt mee dat ik niet in het block lijstje staquote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
doe normaalquote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Voornemens 2017:
- dima blocken
- possetje blocken
- meer focken
Kloptquote:Op zondag 25 december 2016 00:52 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor dat Zeer mij burgerlijk vindt.
Neem jij zijn mening zo serieus?quote:Op zondag 25 december 2016 00:52 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor dat Zeer mij burgerlijk vindt.
Jammerquote:Op zondag 25 december 2016 00:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb geen labrador en ook geen kids.
quote:Op zondag 25 december 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uiterst serieus. Serieuzer dan welke mening ook.
Ik voel wat sarcasme in deze postquote:Op zondag 25 december 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uiterst serieus. Serieuzer dan welke mening ook.
Lkkr baffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |