wist niet dat jij ook Excelsior fan wasquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Van cachet 2 kaartjes voor PSV - Excelsior gekregen![]()
![]()
Kan ze mooi bobben, hatseeeee
De enige club van Rotterdam tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
[..]
wist niet dat jij ook Excelsior fan was
wel fijn voor jou dat het een mindere tegenstander betreft.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Elke wedstrijd is een finalequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
wel fijn voor jou dat het een mindere tegenstander betreft.
verbaas me wel altijd wat zo'n naïeve burgertut als xchacet in een stoner als jij ziet maar wel blij voor jullie hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Deze hasjiejejejjesss is goeeeeed
wow zeer tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
verbaas me wel altijd wat zo'n naïeve burgertut als xchacet in een stoner als jij ziet maar wel blij voor jullie hoor, daar niet van
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
verbaas me wel altijd wat zo'n naïeve burgertut als xchacet in een stoner als jij ziet maar wel blij voor jullie hoor, daar niet van
Ik wist dat jij dit cadeau zou krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Mss heb jij het gewoon verkeerd, donderse veganboyquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
#viesdikquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Zosk het volgende:
Gvd al vier gangen op, wachten op de rest
Dat zou heel goed kunnen hoor, lijkt me alleen zo ver van elkaar af staan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mss heb jij het gewoon verkeerd, donderse veganboy
hopen dat wel een hoertje opendoet?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Zosk het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OH OH DEN HAAG
MOOIE STAD
ACHTER DE DUINUH
1: bamiquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Zosk het volgende:
Voor mij staan ze in de rijquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
hopen dat wel een hoertje opendoet?
Je lijkt net op catkillerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef zeer het volgende:
[..]
zeker zekerquote:
alsof ik een leven hebquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef HRC2020 het volgende:
Wat doen jullie hier allemaal op FOK!, stelletje gekken
Nu ga je te verquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef zeer het volgende:
[..]
1: bami
2: foejonghai
3: bami speciaal
4: babi panggang
5: ???
Bedankt voor dit compliment, ik wil graag op zeer lijken namelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je lijkt net op catkiller
Ook tijdje geen seks gehad?
Hey Elliot Rodgerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt voor dit compliment, ik wil graag op zeer lijken namelijk.
breek me de bek er niet over openquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je lijkt net op catkiller
Ook tijdje geen seks gehad?
terechte klachtquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:42 schreef Zosk het volgende:
Ik word ondertussen wel schijtziek van de kerstmuiek
De leventjequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef zeer het volgende:
Jongens we waren vandaag toch nog naar een markt gegaan met bio producten, waren daar srs haast alleen maar stink hippies met harembroeken en dreadlocks, bleken ze ook nog allemaal Duits te praten, bleken de bordjes bij de producten in het Duits te zijn en begon het meisje achter de balie in het Engels terug te praten terwijl ik in het Duits begon.
Wat is dit.
Ga vakantie vieren sojaboonquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen hoor, lijkt me alleen zo ver van elkaar af staan.
wacht tot m'n eten geserveerd wordt vriendquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren sojaboon
Realistisch scenario voor mij wel.quote:
Nee hoor, er worden iets van 7-8 gangen bereid vanavond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken geen Asians, eten jullie ook allemaal van die gore gourmet shit met kerst?
ja dag het is weer de hele dag schijt weer geweestquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
Zeer zit lekker te chillen met een graad of 17 of zo vermoed ik
Ik alleen als ik zie dat er echt een kek nummertje op is. bruce springsteen of zoquote:
Ik geloof dit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Realistisch scenario voor mij wel.
allemaal vietnamees eten of...?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee hoor, er worden iets van 7-8 gangen bereid vanavond.
Je reageert er op een johquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ken geen Asians, eten jullie ook allemaal van die gore gourmet shit met kerst?
nou en hier is het helemaal kut met perenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
ja dag het is weer de hele dag schijt weer geweest
was graad of 12 of zoen regen
nooitquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Uit je hart, we zijn er voor je
ik hoop dat je niet bang bentquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee hoor, er worden iets van 7-8 gangen bereid vanavond.
Dat heb ik met Pinkquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik alleen als ik zie dat er echt een kek nummertje op is. bruce springsteen of zo
Ja dan maar ff fokken tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
wacht tot m'n eten geserveerd wordt vriend
echt nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:43 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Uit je hart, we zijn er voor je
Wauw slecht dezequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet bang bent
GANGBANG
moet ik nu vragen waar je heen gaatquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nou en hier is het helemaal kut met peren
en over een paar weken ga ik pas echt de kou in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:44 schreef zeer het volgende:
[..]
moet ik nu vragen waar je heen gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kon geen boeken mee nemen want zat al aan m'n 10kg en was te gierig om een koffer in het ruim mee te laten vliegenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja dan maar ff fokken toch
jwz en bach enzoquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:45 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ben jij een roemoenier die hardcore luistert?
wil ook wel even aan je voelenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Amarantha het volgende:
"Nee je mag niet schoppen" "Nee je mag geen afzetketting om je nek knopen".
Voelde mij net moeder.
Maakt niet uit. De enige reden dat ik tijdens m'n vakantie niet op fok zat was omdat ik een ban hadquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:45 schreef zeer het volgende:
[..]
kon geen boeken mee nemen want zat al aan m'n 10kg en was te gierig om een koffer in het ruim mee te laten vliegen
gelukkig, zou je niet willen teleurstellenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt niet uit. De enige reden dat ik tijdens m'n vakantie niet op fok zat was omdat ik een ban had
Ja nog wel meer hier volgens mijquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef zeer het volgende:
[..]
was echt van overtuigd dat je asian was
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik zou niet naar Amerika gaan met oog op het structureel schenden van mensenrechten, sorry
denk door je kleintjequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja nog wel meer hier volgens mijik heb geen idee meer waar dat vandaan komt maar is al jaren zo.
Wat zieligquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef kdricklamar het volgende:
Omdat ik ga verhuizen woon ik verder weg van mijn vriend af
Ga bij hem wonen en pijp hem iedere ochtend wakkerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef kdricklamar het volgende:
Omdat ik ga verhuizen woon ik verder weg van mijn vriend af
HE JOHquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat een kneuzenkermis waar zijn de leuke users
Hi,quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou je bek en ga lekker in een meer zwemmen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
bij mij zou zo'n bj heel snel in een golden shower veranderenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga bij hem wonen en pijp hem iedere ochtend wakker
wie?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt hequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou je bek en ga lekker in een meer zwemmen.
Ik teken daar ook voor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef zeer het volgende:
[..]
bij mij zou zo'n bj heel snel in een golden shower veranderen
niet dat dat voor mij de pret bederft verder
Zeg je alleen omdat je zelf oud en grijs aan het worden bentquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tieners zijn echt annoying as fuck.
die hebbe tenminste fuck dan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vrouwen sowieso altijd al.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Grijs duurt nog wel een jaar of 20 hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeg je alleen omdat je zelf oud en grijs aan het worden bent
Touchequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
die hebbe tenminste fuck dan.
kerstavond enzo, beetje lief doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah gelukkig zijn er een paar van m'n lievelingsusers wel hier.
Behalve wickedmen.
OUD, BEJAARDquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Grijs duurt nog wel een jaar of 20 hoor.
Oud wel inderdaad, hou je bek.
kan ook niet wachten tot m'n vriendinnetje milf wordtquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ben geen gristenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
kerstavond enzo, beetje lief doen.
Doe normaalquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah gelukkig zijn er een paar van m'n lievelingsusers wel hier.
Behalve wickedmen.
Misschien ga jij wel eerder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
OUD, BEJAARD
DOOD EN VERDERF
Zolang ik nog mijn handen heb en lenig genoeg ben om mijzelf te pijpen niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je mond of je zult voor altijd rondlopen met blauwe ballen
Gvd jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef zeer het volgende:
[..]
kan ook niet wachten tot m'n vriendinnetje milf wordt
Kkiquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ik nog mijn handen heb en lenig genoeg ben om mijzelf te pijpen niet hoor.
Oh dat kan ik ook ja, moet je nagaan hoe lenig ik ben.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ik nog mijn handen heb en lenig genoeg ben om mijzelf te pijpen niet hoor.
Catkiller en ik doen samen speciale yoga hiervoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kkiribben eruit gehaald zeker
Nee mijn moeder deed aan turnen op hoog niveau zo ben ik er ook ingerold.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kkiribben eruit gehaald zeker
Haha leuk dat je over jezelf in de derde persoon praatquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb een krolse kat in huis en ze schreeuwt om geneukt te kunnen worden wanneer gaat ze d'r bek nou houden help
Is zielig, laat dat ding helpen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb een krolse kat in huis en ze schreeuwt om geneukt te kunnen worden wanneer gaat ze d'r bek nou houden help
Reversed lotushouding?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Catkiller en ik doen samen speciale yoga hiervoor.
bel zoks ffquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef zeer het volgende:
[..]
heb d'r echt uitgezocht op milf verwachting tbh
Ga wegquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha leuk dat je over jezelf in de derde persoon praat
Steriliseren ftwquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is zielig, laat dat ding helpen.
jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:03 schreef wickedmen het volgende:
Jammer dat er geen leuke topiks meer zijn op FOK!/KLB
Allemaal weggemordeerd
Kunnen ze KLB of FOK! niet beter gewoon opdoeken of valt er nog geld uit te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto niet zelfgemaakt.
Your beauty never ever scared me.
Sorryquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef zeer het volgende:
[..]
wat reageer je man gaat over iemand anders
Nee bedanktquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moest je bellen gimme ya numbah
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Hier een vage foto van onze kerstbuffet net.sowsow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto niet zelfgemaakt.
Wat een gezellige aankleding ook.
Boeiend gaat om het eten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:08 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
sowsow.
Wat een gezellige aankleding ook.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Hier een vage foto van onze kerstbuffet net.doe je nou een iwanius?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto niet zelfgemaakt.
je hebt zeker niet meegegeten met het buffet?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want dan stond er wel een sigaar verstopt op de foto.
Niet veel nee. Eetlust is niet echt groot de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:09 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt zeker niet meegegeten met het buffet?
stress?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet veel nee. Eetlust is niet echt groot de laatste paar dagen.
Vind ik jammerquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja man gaat niet zo snel over helaas.
doe gvd eens niet zo kinderachtigquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:19 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jouw vriendin die geen seks met jou wilt ook
Ahahahaq was het maar zon feestquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Krijgt fushia hem niet omhoog?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:22 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ahahahaq was het maar zon feest
Waarom basht die man altijd op anderen terwijl die fok op leven heeftquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
doe gvd eens niet zo kinderachtig
hij basht niet, maakt zo nu een dan een schijtlollige grap, niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Waarom basht die man altijd op anderen terwijl die fok op leven heeftals ik vragen mag
Heb je het niet zo op kinderen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo maar weer even beneden chillen. Kinderen zullen nu wel weg zijn denk ik.
veel plezier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo maar weer even beneden chillen. Kinderen zullen nu wel weg zijn denk ik.
Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker en ze waren echt vet hard aan het schreeuwen enz.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je het niet zo op kinderen?
Het leukste aan vidite met kinderen is emt de kinderen spelenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:24 schreef Amarantha het volgende:
Hij basht zeker wel mij hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
hij basht niet, maakt zo nu een dan een schijtlollige grap, niks mis mee.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker en ze waren echt vet hard aan het schreeuwen enz.
Klopt welquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Het leukste aan vidite met kinderen is emt de kinderen spelen
Inb4 je bent zelf een kind vandaar
Ik speel het liefst met babies peuters en kleutersquote:
Bedank Tijn maar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd, weer 8,7 miljoen naar de maan.
Ik speel het liefst met mezelfquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik speel het liefst met babies peuters en kleuters
Kinderen vanaf 6/7 jaar zijn tegenwoordig echt brutaal, luid, verwend en vervelend
Die wankelt hoorde ik in de wandelgangen sinds jij met je verhalen naar voren kwam.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze heeft al een relatie met een Fokker dus je hoeft niet stoer te doen
Je zou verwachten dat het dan een en al liefde is hier maar kennelijk zijn sommigen zo afgestomptquote:
Ja blijkbaar, bizar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het dan een en al liefde is hier maar kennelijk zijn sommigen zo afgestompt
Zit je alles door elkaar te kijken?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
deathnote wel ziek man pfff
wat een teringjoch
Bitch plsquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef wickedmen het volgende:
Waarom negeren jullie kwaliteitsusers als ik en geven jullie de shit users aandacht
Vroegah was alles betah
huhquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit je alles door elkaar te kijken?
Hmmmm wist ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die wankelt hoorde ik in de wandelgangen sinds jij met je verhalen naar voren kwam.
Jongequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:10 schreef Drug het volgende:
ik kan niet stoppen met eten. gad voor 3 dagen gekocht, is nu al bijna op in 3 uur
Wow oké tot zover de kerstgedachtequote:
Verrassend. Nooit aan zien komen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:18 schreef wickedmen het volgende:
Krijg een bevel van het OM om DNA af te laten staan
Yup. Moest me een tijdje geleden melden op het bureau ivm een strafzaak.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verrassend. Nooit aan zien komen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed, heb ook niks met die zaak te maken en weet van niks
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verrassend. Nooit aan zien komen.
Ik wens jou de beste kerst ooitquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké tot zover de kerstgedachte
Nu op veronicaquote:
Ik jou ookquote:
Ligt sof nog bij te komen?quote:
hou een doekje met chloroform voor zijn gezicht en neem hem mee naar huisquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
Echt een knappe jongen net in het café pfff
ben alweer thuisquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou een doekje met chloroform voor zijn gezicht en neem hem mee naar huis
Gozah, het is zaterdagnacht. Kerstsletjes die niet bij familie zijn om bepaalde redenen gaan nu de stad in om ladderzat te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Moest huilenen denkende aan treinmeidje
Keek net ff tinder gelijk wat likes gedaan zie ik ik ben gematched met een kanjer lekkere snol wtfff kan toch niet
Volgens mij is het een bot
En toenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
veel horeca is gewoon dicht hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gozah, het is zaterdagnacht. Kerstsletjes die niet bij familie zijn om bepaalde redenen gaan nu de stad in om ladderzat te worden.
Zeggen ze allemaal jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:23 schreef wickedmen het volgende:
Maar goed, heb ook niks met die zaak te maken en weet van niks
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gozah, het is zaterdagnacht. Kerstsletjes die niet bij familie zijn om bepaalde redenen gaan nu de stad in om ladderzat te worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
Toen niksquote:
Dat zijn die neppe cafe'squote:Op zaterdag 24 december 2016 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
veel horeca is gewoon dicht hoor
Moet ik Don Patron bellen bruur?quote:
Ik heb nog nooit in mijn leven kerstavond gevierd dus zo raar is het niet om niet bij familie te zijn tochquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
denk t ook geeltandquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zijn die neppe cafe's
[..]
Moet ik Don Patron bellen bruur?
ja ik ben er ook niet trots opquote:
Moeten wij de ouwe baas van het kamp even inlichten anders?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zijn die neppe cafe's
[..]
Moet ik Don Patron bellen bruur?
Jammer dat je niet terug zwaaidequote:Op zaterdag 24 december 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
Zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga douchen en aan mijn piemel trekken en dan huilend naar bed
samen huilenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga douchen en aan mijn piemel trekken en dan huilend naar bed
Samen aan mijn piemel trekkenquote:
oh waarom nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven kerstavond gevierd dus zo raar is het niet om niet bij familie te zijn toch
doen wij gewoon niet aal (gelukkig)quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh waarom niet
ik heb het wel gevierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |