Ik speel het liefst met mezelfquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:28 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik speel het liefst met babies peuters en kleuters
Kinderen vanaf 6/7 jaar zijn tegenwoordig echt brutaal, luid, verwend en vervelend
Die wankelt hoorde ik in de wandelgangen sinds jij met je verhalen naar voren kwam.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ze heeft al een relatie met een Fokker dus je hoeft niet stoer te doen
Je zou verwachten dat het dan een en al liefde is hier maar kennelijk zijn sommigen zo afgestomptquote:
Ja blijkbaar, bizar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het dan een en al liefde is hier maar kennelijk zijn sommigen zo afgestompt
Zit je alles door elkaar te kijken?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
deathnote wel ziek man pfff
wat een teringjoch
Bitch plsquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:32 schreef wickedmen het volgende:
Waarom negeren jullie kwaliteitsusers als ik en geven jullie de shit users aandacht
Vroegah was alles betah
huhquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zit je alles door elkaar te kijken?
Hmmmm wist ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die wankelt hoorde ik in de wandelgangen sinds jij met je verhalen naar voren kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |